سلام خدمت خانم دکتر عزیزم و دوستای گلم میشه این سونوگرافی منو تفسیر کنید
0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
لیلا زمانپور
سلام خوبی خونریزی قطع شد
خداشکر رفتی سونوگرافی
خداشکر رفتی سونوگرافی
0
1401/09/13
سوال کننده
سلام عزیزم قربونت تو خوبی نه هنوز خونریزی دارم اره رفتم گفت خیلی کم مونده ولی کامل دفع نشده
0
1401/09/13
سوال کننده
می خوام بدونم از بقایا خیلی مونده یا کمه
مثلا در چه حده
مثلا در چه حده
0
1401/09/13
لیلا زمانپور
من خونریزی قطع نشده
دکتر بهم من دارو داد بخورم
دوتا قرص بهم داد برای درد ولی یکی داد تا۱۵ شب بخورم بعدبروم سونوگرافی انجام بدم
ما من زیاد نیست بقایاکمه
دکتر بهم من دارو داد بخورم
دوتا قرص بهم داد برای درد ولی یکی داد تا۱۵ شب بخورم بعدبروم سونوگرافی انجام بدم
ما من زیاد نیست بقایاکمه
0
1401/09/13
سوال کننده
شماهم یعنی بقایا دارین؟
0
1401/09/13
سوال کننده
چه دارویی داد بهتون؟
0
1401/09/13
سوال کننده
به منم قرص داد که بخورم دو هفته دیگه بازم برم ببینم کامل دفع شده یا نه
0
1401/09/13
سوال کننده
همون اولین روز که رفتم جنین کامل دفع شده بود ولی بقایا زباد بودن
دو روز بعد سونو انجام دادم که این جواب اخرین سونو هستش گفت بقایا کم مونده و نیاز به کورتاژ نیست
دو روز بعد سونو انجام دادم که این جواب اخرین سونو هستش گفت بقایا کم مونده و نیاز به کورتاژ نیست
0
1401/09/13
سوال کننده
دردم داری
0
1401/09/14
لیلا زمانپور
آره درد دارم عزیزم
0
1401/09/14
سوال کننده
منم درد دارم با قرص دردامو ساکت کردم
0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی ماهتون
بقایای بارداری دارید ولی ابعاد آن خیلی زیاد نیست، چه قرصی برایتان تجویز شده است؟
بقایای بارداری دارید ولی ابعاد آن خیلی زیاد نیست، چه قرصی برایتان تجویز شده است؟
0
1401/09/14
سوال کننده
سلام عزیزم قربونتون برم
قرص های
اسید فولیک
هیوتکس۱۰
ازیترومایسین ۵۰۰
قرص های
اسید فولیک
هیوتکس۱۰
ازیترومایسین ۵۰۰
0
1401/09/14
سوال کننده
بقایا بارداری که کمه می خوام بدونم حدودی در چه اندازه هستش خیلی کم مثلا چقدر؟
0
1401/09/14
پزشک اوما
الهی که زنده باشید عزیزجانم 💗
ابعاد ذکر شده عزیزجانم در حدود 0.4 سی سی است و البته ضخامت اندومتر هم هنوز باید کمتر شود، قرص های داده شده مناسب هستند اما بنظر من برای 3 روز هر 8 ساعت یک عدد متیل ارگونوین هم مصرف کنید، بعد اتمام خونریزی نیز سونوگرافی مجددا تکرار شود 🌷
ابعاد ذکر شده عزیزجانم در حدود 0.4 سی سی است و البته ضخامت اندومتر هم هنوز باید کمتر شود، قرص های داده شده مناسب هستند اما بنظر من برای 3 روز هر 8 ساعت یک عدد متیل ارگونوین هم مصرف کنید، بعد اتمام خونریزی نیز سونوگرافی مجددا تکرار شود 🌷
1
1401/09/14
سوال کننده
ممنونم سلامت باشید
1
1401/09/14
سوال کننده
خیلی تشکر بابت پاسخگویی و راهنماییتون عزیزم
1
1401/09/15
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من الهی که زنده و. برقرار باشید 💜💖💜
0
1401/09/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
1
1401/09/15
سوال کننده
فداتون بشم عزیزم ❤️❤️❤️
1
1401/09/15
پزشک اوما
همیشه شاد باشید گل من💓💓
1
1401/09/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تفسیر سونوگرافی چک کیست کرویید جنین در هفته ۲۴
- لطفا این سونوروتفسیر کنید
- سونوازرحم میشه تفسیرکنید
- تفسیر سونوگرافی غربالگری دوم
- لطفاجواب سونوی نینی منوتفسیرکنید
- تفسیر سونوگرافی اعداد و حروف مربوط ب چیه؟
- سلام شب بخیر تفسیرسونوگرافی
- تفسیر سونوگرافی نسج نرم ران پای چپ
- تفسیر سونوگرافی روز ۱۱ سیکل
- تفسیر سونوگرافی بدلیل خونریزی زیاد



714

