سلام به روی ماهتون عزیزم
مرضیه جانم قبلا سابقه این شرایط وجود نداشته؟ اولین بار است دچار می شوید؟
بله اولین بار
تست حاملگی هم منفی بود
عزیزجانم فعلا مفنامیک اسید هر 6 ساعت دو عدد بخورید و نتیجه را گزارش دهید
دکتر جان ۳ روزدارم میخورم ولی قطع نشده تا چند روز مصرف کنم و به شما گزارش بدم
عزیزم داروی دیگری مصرف نمیکنید ؟ داروی هورمونی؟ مشکلات انعقادی ندارید؟
خیر هیچ دارویی مصرف نمیکنم فقط همین دارو را میخورم و مدام سرگیجه دارم
این قرص بعد از چند روز جواب میدهد؟
سونو لازم زودتر انجام بدم یا صبر کنم؟
عزیزم ترانگزامیک اسید را هر 8 ساعت یکی تا سه روز به جای مفنامیک اسید مصرف کنید ، مکمل آهن روزانه مصرف کنید و اگر بعد این سه روز خونریزی متوقف نشد دیگر ترانگزامیک را ادامه نداده و جهت سونوگرافی برای یافتن علت مراجعه کنید 🌹
خواهش میکنم مرضیه جانم و امیدوارم این راهکار مشکل را حل کند ❤️
سلام خانم دکتر رفتم آزمایش دادم ممکن آزمایش منو ببینید
سپاس
ممکن جواب آزمایش منو ببینید؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام جانم
مگر لکه بینی ادامه دارد؟