سلام خانوما من تقریبا یک سال پیش بارداری مولار داشتم ک توی سونو متوجه شدن و بعد از ۱۰روز سقط کردم.الان با آی یو آی باردار شدم.ولی از مول بودنش خییییلی میترسم.کسی هس بعد از مول بارداری طبیعی داشته باشه؟
پرسش (1401/09/13):
کسی هس ک بعد از بارداری مولار بارداری سالم داشته باشه؟🥺
520
24
1401/09/13
سوال کننده
3
1401/09/13
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام اره عزیزم خیلیا هستن
قرار نیس هر اتفاقی بازم تکرار شه
ب اتفاقات تلخ گذشته فکر نکن،حالتو خوب کن و فقطو فقط ب این فکر کن ک قراره صدای قلبشوبشنوی و بسلامتی بغلش بگیری
قرار نیس هر اتفاقی بازم تکرار شه
ب اتفاقات تلخ گذشته فکر نکن،حالتو خوب کن و فقطو فقط ب این فکر کن ک قراره صدای قلبشوبشنوی و بسلامتی بغلش بگیری
0
1401/09/13
سوال کننده
ان شاالله 🥺من امروز سونو دارم امیدوارم خوب پیش بره
0
1401/09/13
Roya 🖤
سلام عزیزم، دریاجان توکل کن به خدا ،استرس نداشته باش همیشه که نباید اتفاقای تلخ دوباره تکرار بشه، بهروزای قشنگ و اتفاقای قشنگ فکر کن عزیزم
0
1401/09/13
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سنوی ساک؟بتات چند بوده چند روز عقب انداختی
0
1401/09/13
سوال کننده
آره.تقریبا ۸,۹روز میشه
0
1401/09/13
سوال کننده

این آزمایش اولمه پنجشنبه
0
1401/09/13
سوال کننده

این ۴۸ساعت بعد
0
1401/09/13
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خب الان ساک دیده میشه
ولی اگه میتونستی تحمل کنی دو هفته دیگه بری صدا قلبشم میشنیدی
ولی اگه میتونستی تحمل کنی دو هفته دیگه بری صدا قلبشم میشنیدی
0
1401/09/13
سوال کننده
ممنمونم عزیزم
0
1401/09/13
سوال کننده
خودم عجله ای ندارم ولی چون آی یو آی دادم دکترم گفته بتا بده بیا
0
1401/09/13
سحر بانو
من بارداری قبلیم مولاربود
0
1401/09/13
سحر بانو
یک سال بعدشم باردارشدمو کاملا سالم بود خداروشکر
استرس نداشته باش
استرس نداشته باش
0
1401/09/13
توکل به خدا *
ای یو ای برای همین هست دیگه اسپرم سالم رو وارد میکنن و به امید خدا مشکلی نیست. مول بودن بخاطر ناسالم بودن اسپرم هست.
0
1401/09/13
سوال کننده
الهی شکر مرسی از دلگرمیت😍خدا بهت ببخشه
0
1401/09/13
سوال کننده
ان شاالله ک همینطوره ممنون عزیزم
0
1401/09/13
زهراا🤲خدایا شکرت
عزیزمتو کیسی مثل شما که آیو آی کردی احتمالش تقریبا صفره چون اسپرم سالم رو انتقال دادن عزیزم
پس نگران نباش
پس نگران نباش
0
1401/09/13
نازنین ۷۱
منم بارداری قبلیم مولار شد
یک سال و نیم بعد باردار شدم و خداروشکر سالم بود بچم
نگران نباش عزیزم
یک سال و نیم بعد باردار شدم و خداروشکر سالم بود بچم
نگران نباش عزیزم
0
1401/09/13
سوال کننده
وای الهی شکر 😍
0
1401/09/13
سوال کننده
زنده باشه کوچولوت 😍
0
1401/09/13
Fatemeh Az
سلام عزیزم، منم بارداری اولم مولار بود، بعد دوسال پسرمو باردار شدم، الانم قصد بارداری دارم همین امروز رفتم برای آزمایشای قبل بارداری، فقط مواد غذایی که فولات دارن بخور، الان که هم اسفناج زیاده هم چغندر هم پرتقال
0
1401/09/13
سوال کننده
ان شاالله شما ب سلامت باردار بشی،منم خوب پیش بره برام🥺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آمدن شیر از سینه بعد از کورتاژ
- علائم بارداری مولار چیه
- بارداری پوچ یا مولار
- حاملگی مولار چگونه تشخیص میدن
- بتا بعد از کورتاژ حاملگی مولار(هرکسی مولار بوده میشه ج بده)
- جواب سی تی ریه در بارداری مولار
- سوال درمورد بارداری مولار (بچه خوره)
- اقدام به بارداری با توجه به سابقه ی مولار
- سلام خانمایی که راجع به بارداری مولار
- بعد از بارداری مولار باید بتا بدهیم؟




