سلام دکتر عزیز و دوستان من از عصری کل شکمم سفت شده جوری نیست بگیره ول کنه بصورت یکسره سفته آیا خطر ناکه ممکنه زایمان کنم یا انقباض کاذبه دردی ندارم فقط سفتی زیاد شکمم اذیتم مث سنگ شده و اینکه من استراحتم از سه هفته پیش دهانه رحمم نرم شده و ۳۰ درصد فانلینگ بودم ولی انقباض نداشتم
0
1401/09/13
هدی me
اخی عزیزم😥 خیره ان شاالله انقد نگران نباش دیگ چیزی نمونده داره تموم میشه
0
1401/09/13
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حالتان چطور است ؟
عزیزم در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حالتان چطور است ؟
0
1401/09/13
سوال کننده
مثل دیشب نیستم بهتر شدم ولی بازم بعضی وقتا سفت میشه وقتی دراز میکشم دردی ندارم ولی وقتی راه میرم فشار زیادی رو واژنم احساس میکنم
0
1401/09/13
سوال کننده
بیمارستان که تو کلاسش گفت به اختیار خودتونه ولی بی حسی بهتره
0
1401/09/13
سوال کننده
انشالله به موقع تموم شه
0
1401/09/13
سوال کننده
بنظرتون نیازه برم بیمارستان یا چون بهتر شدم استراحت کنم مشکلی پیش نمیاد برم بیمارستان سریع معاینه میکنن میترسم
0
1401/09/13
سوال کننده
از صبح دو سه بار کلا سفت شده فقط بالای شکم فقط فشار روی واژنم موقع راه رفتن اذیتم میکنه
0
1401/09/13
سوال کننده
حرکتاشم مث همیشه خوبه
0
1401/09/13
هدی me
اره بی حسی خیلی بهتره منم بی حسی مدنظرمه خواهرم زایمان کرد یه هفته پیش اون خیلی میترسید ولی ازش پرسیدم چطور بود گفت عالی بود اصلا متوجه نشدم
0
1401/09/13
ریحانه گل
منم زیاد سفت میشم ولی گاهی دستشویی میرم یا دراز میکشم بهتر میشم. فکر میکردم طبیعیه. نیست؟
0
1401/09/13
هدی me
همممون دنبال این جوابیم فعلا به نتیجه ی خاصی نرسیدیم😁
0
1401/09/13
سوال کننده
عه خداروشکر منم بیشتر بی حسی مد نظرمه
0
1401/09/13
سوال کننده
نمیدونم واقعا
0
1401/09/13
پزشک اوما
جان دلم جهت انجام تست nst و توکومتری مراجعه کنید تا در بیمارستان شرایط کنترل گردد❤️
1
1401/09/13
سوال کننده
باشه ممنون
0
1401/09/13
هدی me
سلام چطوری خوبی رفتی بیمارستان؟
0
1401/09/13
سوال کننده
نه گفتم باز اگ سفت شد برم که نشد دیگه خداروشکر نرفتم اگ سفت بشه فردا صبح میرم
0
1401/09/13
سوال کننده
سلام 🙂
0
1401/09/13
سوال کننده
بهتری مال تو سفت نشد دیگه؟
0
1401/09/13
هدی me
نه من سفت نشد ولی راه میرم احساس میکنم الانس ک بچم بیفته ..حالا یه چیزی بهت بگم من تازه وارد هفته ۳۶ شدم اوما دقیقا نوشته از این هفته این حس سراغتون میاد ک بچتون خیلی پایینه کمتر تکون میخوره چون عضله های شکمتون اجازه نمیده
0
1401/09/13
سوال کننده
اره اون حسو که من یکی دو هفتس دارم میگیرمش نیفته😂
0
1401/09/13
سوال کننده
طبیعیه دیگه فشار میاره
0
1401/09/13
هدی me
اره منم با دست میگیرمش😂😂😂
0
1401/09/13
هدی me
میدونی احساس میکنم بیشتر وقتی میخوابم بیدار میشم شکمم سفت میشه
0
1401/09/13
سوال کننده
من وقتی غذا سنگین میخورم یا مایعجات خیلیمیخورم سفت میشه
0
1401/09/13
سوال کننده
من برعکس صبح که از خواب پا میشم شکمم حس نمیکنم خیلی سبک میشه نگران میشم نگاه میکنم ببینم سرجاشه😂
0
1401/09/13
هدی me
اون ک اره غذا هم ک زیاد میخورم سفت میشه معدمون جا نداره دختره منم تا خرخره میخورم
0
1401/09/13
سوال کننده
اره من نگران وزنشم هستم خیلی میترسم زود بدنیا بیاد خیلی کوچولو باشه
0
1401/09/13
سوال کننده
اولا رشد وزنش یه هفته از خودش جلو تر بود از هفته ۳۴ دیگه رشدش کم شده
0
1401/09/13
هدی me
خدا نکنه ان شالله ک سر وقت خودشون به دنیا بیان من یه هفته بچم وزنش عقب بود البته تو اوما دقیقا وزنش اونطوری بود ک نوشته بود ولی سونوگرافی گفت یه هفته وزنش عقبه
0
1401/09/13
هدی me
دوس دارم تمام سعی خودمو بکنم وزنش خوب باشه
0
1401/09/13
سوال کننده
اره منم همینطور ولی چون معدم جا نداره اشتهام کم شده
0
1401/09/13
هدی me
اره منم ولی به زور میخورم بعدش پشیمون میشن انقد ک بهم فشار میاد😂تا ماه قبل ک تا ساعت۱۲ شب یکسره میخوردم ولی الان به نسبت کم شده بخاطر معدم ک کوچیک شده
0
1401/09/13
سوال کننده
من که خیلییی کم شده غذام شامم نمیخورم بضی وقتا ی وقتایی میگم خدا کنه تا موعدش برسه بعد بیاد
0
1401/09/13
سوال کننده
ی وقتایی مث امشب تنگی نفس و معده درد و سنگینی و نگرانی میگم بیاد زودتر راحت شم
0
1401/09/14
هدی me
اشتباه میکنی ماه اخرته سعی کن به خودت حسابی برسی بیشتر وزن گیری بچه تو این ماه های اخرشه کم وزن نباشن بهتره برای سلامتی خودشون خوبه بچه ای کتو شکم مامانش لاغر و ضعیف باشه خدا نکرده تا اخر همونجوره من خیلی شنیدم
0
1401/09/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من🌷
0
1401/09/14
پزشک اوما
stk: |~|12|~|190
0
1401/09/14
سوال کننده
اره میدونم خیلی مهمه ولی نمیتونم معدم بهم پاشیده دیگه 😂
1
1401/09/14
سوال کننده
❤❤
0
1401/09/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/09/15
هدی me
غزل چطوری خوبی در چه وضعی هستی😄
0
1401/09/16
سوال کننده
سلام عزیزم قربونت خوبم تو چطوری
0
1401/09/16
سوال کننده
هیچی هر روز با خودم میگم امروز میاد فردا میاد😂😂
0
1401/09/16
سوال کننده
تو در چ حالی خوبی؟
0
1401/09/16
هدی me
ممنون من بد نیستم دیشب شلغم خوردم ی کمی بعدش خوابیدم تا صبح پیچ اوردم شکمم سفت شده بود اصلا خوب نخوابیدم الان بهتر شدم ولی یه مقدار اذیتم
0
1401/09/16
هدی me
ان شاالله عزیزم😘😘 تو ک دیگ چیزی ازت نمونده فقط ده روزه دیگ
0
1401/09/16
سوال کننده
منم همچنان هی انقباض میگیره دیگه حس میکنم دنده هام داره میشکنه این اخراشم نمیگذره که
0
1401/09/16
سوال کننده
دو هفته مونده هنوز تا ۱ دی توام چیزی نمونده ولی اخراش خیلی دیر میگذره
0
1401/09/16
سوال کننده
امروز میرم دکتر ببینم انقباضام طبیعیه یا ن
0
1401/09/16
سوال کننده
میگم شما هم شنیدی قبلش پماد شقاق سینه بزنی چند روز که وقتی زایمان کردی زخم نشه ؟ از چند روز قبلش باید بزنیم
0
1401/09/16
هدی me
والا نشنیدم منم خیلی استرس این شقاق سینه رو دارم از الان درد میکنن😑
0
1401/09/16
هدی me
من یکشنبه برم دکتر خودم ببینم وضعیتم چطوره .میگم این مسمومیت حاملگی چطوره
0
1401/09/16
سوال کننده
من چند نفر گفتن بزنم قبلش حالا گفتم از ۴-۵ روز قبلش شروع میکنم
0
1401/09/16
سوال کننده
نمیدونم چجوریه فک کنم یهو ورم میکنی
0
1401/09/17
هدی me
اگ واقعا تاثیر گذاره ک منم بزنم
0
1401/09/17
سوال کننده
کسایی که زدن تاثیر داشته براشون
0
1401/09/17
سوال کننده
حالا از چند روز قبلش بزند
0
1401/09/17
سوال کننده
بزن
0
1401/09/17
هدی me
باشه عزیزم مرسی که گفتی حتما میزنم . کی این چند هفته هم بگذره اصلا این ۸ ماهو متوجه نشدم ک انقد راحت بودم ولی این ماه اخر واقعا دارم اذیت میشم😪
0
1401/09/17
سوال کننده
قربونت_ اره منم خیلی سخت داره میگذره مخصوصا اینکه استراحت مطلق شدم روحیم خیلی داغونه فقط برای دکتر میرم بیرون
0
1401/09/17
سوال کننده
انشالله زود بگذره سعی کن سرتو گرم کنی با فیلم یا کتاب که زودتر بگذره
0
1401/09/17
هدی me
تا قبل این یکی دوهفته خیلی خودمو سرگرم میکردم باورت میشه الان حتی حوصله ندارم کتاب بخونم یا حتی یه ذره راه برم به شوهرم میگم فقط تو ماشین چرخم بزن لحظه ای پیاده نمیشم حوصله ندارم پیاده بشم😑
0
1401/09/17
سوال کننده
مث من شدی پس منم خیلی کتاب میخوندم الان حوصله ندارم لای کتاب باز کنم باز خوبه ی چرخی میزنی من هفته ای یبار تو راه دکتر خیابونارو میبینم🙄
0
1401/09/17
سوال کننده
دیشب رفتم nst دادم دکترم گفت برم براش بفرستم هنوز جواب نداده که مشکلی هست یا نیست
0
1401/09/17
هدی me
جدی اخرش رفتی؟ مگه باز شکمت سفت شد؟همون لحظه مگه بهت نمیگن؟
0
1401/09/17
سوال کننده
شکمم که در روز چند باری سفت میشه
0
1401/09/17
سوال کننده
دیروز نوبت دکترم بود گفت ضربات قلب جنین بالایه برو nst بده
0
1401/09/17
سوال کننده
اونجا که گفتن خوبه مشکلی نداره ولی بازم نگرانم
0
1401/09/17
هدی me
اگ گفتن خوبه ک الکی نگران نکن خودتو استرس هم خوب نیست نه واس خودت نه واس نی نی میدونم الان کم تحملی منم واقعا کم طاقت شدم اخیرا ولی خب کاریش نمیشه کرد بنظرم برو بیرون هر ازگاهی با همسرت وقت بگذرون تا کمتر فکرو خیال کنی و روزا زودتر برات بگذره
0
1401/09/17
سوال کننده
اخه استراحت مطلقم ی هفته دیگه گفته صبر کن بعدش دیگه مراعاتمو کمتر کنم
0
1401/09/17
سوال کننده
انشالله این روزا هم میگذره خاطرش میمونه
0
1401/09/17
هدی me
اوهوم اینم هست کلا میگم حواستو پرت کن ک کمتر دچار فکرو خیال بشی بهت اشترس وارد بشه به قول تو این روزا هم میگذره خاطره میشه تازه همه میگن بعد از زایمان همه چی یادت میره هیچ از بارداری یادت نمیمونه😂
0
1401/09/17
سوال کننده
اره همینجوره الان که به اولاش فکر میکنم برام خیلی سخت گذشت ولی سختیش زیاد یادم نمیاد انگار چند سال گذشته خیلی بدویار بودم😂😂😂
0
1401/09/17
هدی me
اره دقیقا منم الان فک میکنم به ماه های اول اصلا یادم نمیاد چطور بودم احساس میکنم راحت ماه ها ی اول گذروندم ..همه اینطورن اگ کسی یادش نره چقد سختی کشیده دیگ اصلا بچع دومی متولد نمیشد😁😁
0
1401/09/17
سوال کننده
اره دقیقا همینطوره تازه دلمونم تنگ میشه برا این دوران ولی الان ففط دوست داریم تموم شه
0
1401/09/17
سوال کننده
دعا کن برام تست nst رو تکرار کردم ببینم دکتر اوما چی میگه ضربان قلبش بالابیه
0
1401/09/17
هدی me
اره دقیقا
0
1401/09/17
هدی me
عزیزدلم ان شاالله ک خیره نگران نباش نی نیت سالم و صحیح تا چند وقته دیگ بغلته😘😘
0
1401/09/17
سوال کننده
انشالله خدا کنه سرموقع بیاد من هنوز کارام نکردم خونه رو باید تمیز کنم
0
1401/09/17
هدی me
تو ک شرایطتت خاصه عجله ای نیست تمیزم نکردی نکردی منم خونمو تمیز نکردم منتظرم مامانم بیاد با کمک مامانم تمیز کنم وگرنه واقعا تنهایی نمیتونم
0
1401/09/17
سوال کننده
منم مامانم تمیز میکنه ولی گفتم هفته اخر تمیز کنه ی گردگیری و جارو و طی کارای اساسی رو کردم
0
1401/09/17
هدی me
پس خوبه تو وضعت از من بهتره ان شاالله هفته اخر مامانم پیشمه کمکم میکنه
0
1401/09/17
سوال کننده
انشالله عزیزم دوری از مامانت؟
0
1401/09/17
هدی me
خودم تهرانم مامانم اینا شهرستانن
0
1401/09/17
سوال کننده
پس مستقلی خودت خیلی خوبه البته منم مامانم کارمنده نیستش شبا هم خسته میاد کمکم ولی زیاد کاری نمیتونه بکنه
0
1401/09/18
هدی me
اره بابا تنهام کلا این نه ماه رو خودم تنهایی گذروندم البته واقعا همسرم کمکم بود ولی خب در کل مستقل بودم ..وجود مادرت کافیه همین ک کنارت حسش کنی خودش کلی هستش
0
1401/09/18
سوال کننده
باز خداروشکر همسرت کمکته
0
1401/09/21
هدی me
سلام عزیزم در چه حالی
0
1401/09/21
سوال کننده
سلام عزیزم قربونت خوبم تو چطوری خوبی؟
0
1401/09/21
هدی me
مرسی فدات منم خوبم خداروشکر دیروز رفتم پیش دکترم گفت بچه چرخیده اوضاعش هم خوبه خداروشکر گفتم شکمم سفت میشه گاهی اوقات گفت طبیعیه بدنت داره اماده میشه برای زایمان خیلی اروم شدم تو چطوری نتیجه سونوتو دادی دکتر؟
0
1401/09/21
سوال کننده
خداروشکر عزیزم وزن بچه چقدر بود
0
1401/09/21
سوال کننده
منم جواب nst دوم نشونش دادم گفت خوبه دیگه باز چهارشنبه میرم پیشش
0
1401/09/21
سوال کننده
خودش هرسری تو مطب سونو میکنه سونوی بیرون از ۳۴ هفته نرفتم اونم برای مایع دور جنین فرستاد که حدس زده بود کم شده وزنش ۲۱۰۰ بود بنظرت خیلی کم نبود ؟ دیگه الان نمیدونم وزنش چقدره
0
1401/09/21
سوال کننده
اره به منم گفت طبیعیه انقباضا
0
1401/09/21
هدی me
ببین منم ۳۲هفته بود واس وزن جنین رفتم۱۷۰۰ بود وزنش گفت نه خیلی ریزه نه خیلی تپلی ..منم دکترم تو مطبش سونو داره فقط ضربان قلبشو وضعیت سلامتیشو بهم میگه دیگ وزنشو بهم نگفت .میدونی اصلا از۳۲ هفته به بعد بچه بیشتر رشد میکنه بنظرم وزن بچت کم نیست شاید تپل نباشن ولی مطمعن باش ریز هم نیستن
0
1401/09/21
سوال کننده
من تو مطب وزنشو میگه ولی خیلی با سونوی بیرون فرق داره سونوهای مطب اعتباری نیست بهشون مثلا من هفته قبلش سونوی مطب گفت ۲۲۵۰ تازه یه هفته بعدش سونوی بیرون ۲۱۱۹۰ بود
0
1401/09/21
سوال کننده
الان هفته پیش گفت ۲۷۰۰ ولی اعتمادی نیست بهش
0
1401/09/21
سوال کننده
خدا کنه تا بدنیا میاد ۳ باشه زیر ۳ خیلی کوچولویه
0
1401/09/21
سوال کننده
پودر میخوری برای وزن بچه ؟ من دو هفته دکتر بهم داده ترومام ولی مرتب نمیخورم خیلی جلوی اشتهام میگیره
0
1401/09/21
هدی me
مطمعن باش بچت الان۳ کیلو رو رد کرده اصلا نگران نباش من وقتی سونو بیرون رو به دکتر خودم نشون دادم اونم دقیقا حرف بقیه رو زد گفت نه خیلی درشته نه ریزه نرمال هستش ولی اصلا جلو خودتو نگیر هر چی دوس داری بخور ک بچت از وزنش عقب نیفتاده
0
1401/09/22
سوال کننده
خدا کنه من که خیلی میخورم میوه و اجیل و شیروخرما پودر ترومام بستنی همه چی میخورم
1
1401/09/22
هدی me
نه اصلا خودتو نگران نکن
0
1401/09/23
سوال کننده
سلام عزیزم چطوری خوبی ؟ نی نی در چ حاله🙂
0
1401/09/23
هدی me
سلام گلم مررسی خوبم نی نی هم خوبه خداروشکر جدیدا با خودم میخوابع با خودم بیدار میشه😄
0
1401/09/23
هدی me
تو چطوری
0
1401/09/23
هدی me
اوضاعت چطوره
0
1401/09/23
هدی me
هفته دیگ نی نی بغلته
0
1401/09/24
سوال کننده
عه خداروشکر من که نی نی برعکسه نصف شب هر وقت بیدار میشم بیداره تکون میخوره صبحا میخابه😂😂😂
0
1401/09/24
سوال کننده
منم خوبم هر روز درگیر ی چیز جدیدم 😂 از دیشبم باز درگیر کیسه ابم هی مرطوب میشم میگم نشتی نباشه دیگه الان دستمال گذاشتم ببینم چیزی میاد
0
1401/09/24
سوال کننده
اره فقط خداکنه سر وقتش بیاد که من برنامه ریزی کردم سه شنبه هفته دیگه تازه میخام تمیزکاری کنم 😂 اگ زودتر بیاد ب تمیزکاری نمیکشه خونه هم خیلی کثیفه
0
1401/09/24
سوال کننده
شما هم یه هفته بعد من زایمان میکنی ؟ چند دی ؟
0
1401/09/24
هدی me
واقعا حس میکنی خیس میشی؟ من دور روزه فکر کیسه ابم هستم میگم یعنی دووم میارم تا سر وقتش😂 نه من دوس داشتم تاریخش ۱۰ دی باشه به این خاطر تا ۳۹ هفته و چند روز طول میکشه قاعدتا باید یه هفته بعدش باشه ولی یکی دور روز بیشتر طول میکشه
0
1401/09/24
هدی me
دیگ خونه تمیز نکن دختررررر من واقعا این هفته خیلی سخت گذشت بهم واقعا تمام سختیای بارداری تو همین چند روزه باورت میشه شکمم تازه خورده؟ تو همین یکی دو هفته
0
1401/09/24
هدی me
اصلا نمیشه کار کرد
0
1401/09/24
هدی me
من فک کردم میتونم ولی واقعا نمیشه هفته های اخر واقعا سخته
0
1401/09/24
هدی me
فقط استراحت کن
0
1401/09/24
سوال کننده
اره نمیدونم ترشحه کیسه ابه چیه ولی یکسره نیست فقط عصرا و شبا میاد
0
1401/09/24
سوال کننده
من استراحتم اصلا برا غذا درست کردنم بلند نمیشم🥺
0
1401/09/24
سوال کننده
خوبه هرچی بیشتر بمونه من که طاقتم نیومد گفتم ۱ دی وگرنه ۷ دی بود زایمان
0
1401/09/24
هدی me
نه من همه کارارو انجام میدادم تنهایی و این یکی دو هفته مخصوصا این هفته دیگ به طرز باورنکردنی سیستمم عوض شده واقعا بلند شدن هم برام سخت شده منم دکتر برام ۷ دی زد من جو گیر شدم گفتم ۱۰ دی نمیدونم دووم میارم یا نه😁😁
0
1401/09/24
هدی me
ترشحه احتمالا
0
1401/09/24
هدی me
منم خیلی وقته اینجورم
0
1401/09/24
هدی me
ببخشید ولی خیلی هم بو داره به دکترم گفتم گفت احتمالا عفونت داری دارو بهمداد نگرفتم هنوز
0
1401/09/24
سوال کننده
عه بخاطر تاریخش ؟ مث من مینداختی جلوتر حوصله داری😂
0
1401/09/24
سوال کننده
از ی طرف همین که باز وزن میگیره خوبه هر چی باشه بهتره
0
1401/09/24
سوال کننده
منم همه کارام انجام میدادم خودم یهو هفته ۳۱ دهانه رحمم باز شد و استراحت مطلق شدم 😓
0
1401/09/24
سوال کننده
عه بگیر درمان کن عفونت خوب نیست
0
1401/09/24
سوال کننده
من نه بو داره نه رنگ داره هیچی انگار ابه برای همین مشکوکم به کیسه اب
0
1401/09/25
هدی me
والا خودمم تو کار خودم موندم الان😂😂 ببینم تا کجا میتونم تحمل کنم ..اره وزن بگیره خوبه
0
1401/09/25
هدی me
اصلا لباس زیر دیگ نمیپوشم و یا مرتب عوض میکنم اره باید درمانش کنم خودمم میترسم میگن خوب نیست
0
1401/09/25
سوال کننده
انشالله راحت بگذره برامون
0
1401/09/25
هدی me
انشاالله
0
1401/09/25
سوال کننده
من ک یبار عفونت داشتم قرص واژینال کلوتربمازول ۵۰۰ داده بود به دکترت بگو بده چند روز بزاری خوب میشی
0
1401/09/25
ریحانه گل
از کجا فهمیدی دهانه رحمت باز شده
0
1401/09/25
هدی me
چندتا دارو برام نوشته فک کنم یکیش پماد طور باشه حالا من ک نگرفتمشون یادم میره همش میرمبیرون بگیرم استفاده کنم ببینم چطوره
0
1401/09/25
سوال کننده
سونوگرافی رفتم برای وزن ۳۱ هفته طول سرویکس میخاست چک کنه طول سرویکسم شده بود ۲۳ و ۳۰ درصد فانلینگ بودم
0
1401/09/25
سوال کننده
و اینکه خیلی فشار حس میکردم تو واژنم
0
1401/09/25
سوال کننده
عه اگ پماده که برا عفونته احتمالا بگیر زودتر بزن عفونت موقع زایمان خوب نیست
0
1401/09/25
هدی me
اره شنیدم خوب نیست فردا برم بگیرم خدا کنه یادم نره
0
1401/09/26
سوال کننده
اره بگیر حتما
0
1401/09/30
هدی me
یکی فردا زایمانشه😍😍😍😍😍
0
1401/09/30
هدی me
سلام دخترررر خوبی فردا روز موعد فرا میرسد
0
1401/09/30
هدی me
از حس و حالت بگو
0
1401/09/30
سوال کننده
سلام عزیزم چطوری خوبی
0
1401/09/30
سوال کننده
من دیروز زایمان کردم
0
1401/09/30
سوال کننده
امروز مرخص شدم ولی دخترم تا فردا صبح موند بیمارستان رفت بخاطر زردیتو دستگاه یک روز
0
1401/10/01
هدی me
ممنونم فدات شم تو خوبی؟ به سلامتی به دل خوش عزیزدلم😘😘😘😘 تو ک گفتی پنجشبه زایمان میکنم
0
1401/10/01
هدی me
قدمش مبارک باشه براتون❤ مگه زردیش چند بود؟؟
0
1401/10/01
سوال کننده
قربونت خوبم اره زایمانم پنجشنبه بود دیگه یهو دیدم شکمم قرمزه حالت کهیر شد شدید میخارید ازمایش دادم انزیم کبدم بالا بود دیگه دکترم گفت بیا زایمان
0
1401/10/01
سوال کننده
زردیش ۸ بود
0
1401/10/01
هدی me
عزیزم خداروشکر ک بچتو سالم بغل کردی زردی هم ک همه دارن ان شاالله ک خوب و سرحال میشه
0
1401/10/01
هدی me
اوردیش خونه؟
0
1401/10/01
هدی me
میگم زایمانت چطور بود
0
1401/10/01
هدی me
درد ک نداری؟
0
1401/10/02
سوال کننده
اره امروز ظهر اوردیمش دیگه یکم زردی داره که ببینم با تغذیه و طب سنتی یکم دیگش بره
0
1401/10/02
سوال کننده
درد که بالاخره بعد زایمان داری با شیاف قابل تحمله سختیش همون شب بیمارستانه وگرنه بعدش دردش قابل تحمل تره
0
1401/10/02
هدی me
باید بهش مرتب شیر بدی تقریبا همه میگن به تغذیه ربطی نداره
0
1401/10/02
سوال کننده
زایمانم که سزارین اصلا اصلا ترس نداره من موقع اتاق عمل انقدر استرس گرفتم بعدش فهمیدم حیف الکی استرس کشیدم
0
1401/10/02
هدی me
فقط مرتب و زیاد بهش شیر بده ک از بدنش خارج بشه
0
1401/10/02
سوال کننده
سینه نمیگیره از همون یک شب که اونجا بود پدرم در اورده نمیگیره
0
1401/10/02
سوال کننده
میدوشم تو شیشه میدم یا با قطره چکون
0
1401/10/02
هدی me
نگران نباش اروم اروم راه میفته
0
1401/10/02
هدی me
سعی کن به شیشه عادتش ندی دیگ سینتو نمیگیره
0
1401/10/02
سوال کننده
اولا میگرفت بعد همون شب که اونجا بود دیگه حاضر نیست مک بزنه
0
1401/10/02
سوال کننده
باورت میشه با بخیه هام دوساعت میشینم سربه سرش میزارم بگیره داغون شدم دیگه انقدر گریه میکنه قرمز میشه نمیگیره مجبور میشم
0
1401/10/02
هدی me
اخی الهی😥 دیگ بچه دو روزه ایه انتظار زیادی ازش نداشته باش راه میفته فقط صبور باش مطمعن باش درست میشه
0
1401/10/02
سوال کننده
انشالله دعا کن زودتر درست شه
0
1401/10/02
هدی me
ان شاالله گلم
0
1401/10/06
هدی me
سلام غزل چطوری خوبی
0
1401/10/06
هدی me
نی نی چطوره
0
1401/10/06
سوال کننده
سلام عزیزم قربونت خوبم تو چطوری
0
1401/10/06
هدی me
فدات گلم منم خوبم پنجشنبه یا شنبه میرم زایمان
0
1401/10/06
هدی me
دخترت چطوره سینتو میگیره
0
1401/10/06
سوال کننده
بسلامتی عزیزم براحتی زایمان کنی
0
1401/10/06
سوال کننده
قربونت خوبه به سختی یکم میگیره بیشتر شیشه میخوره
0
1401/10/06
هدی me
سلامت باشی عزیزم
0
1401/10/06
هدی me
خب خداروشکر عزیزم
0
1401/10/08
سوال کننده
فردا زایمان میکنی ؟
0
1401/10/08
هدی me
سلام گلم من شنبه زایمان میکنم یه امید خدا
0
1401/10/08
هدی me
دیشب کلی خواب نی نی رو دیدم😪
0
1401/10/08
هدی me
برام دعا کن
0
1401/10/08
هدی me
برای سلامتییش دعا کن
0
1401/10/08
سوال کننده
سلام عزیزم انشالله بسلامتی زایمان میکنی استرس نداشته باش من که به عقب نگاه میکنم میبینم اصلا استرس و ترس نداشت عملش که واقعا راحته اصلا هیچی نمیفهمی من بی حسی بودم الکی استرس داشتم
0
1401/10/08
سوال کننده
فقط شبش سختته درداش که با شیاف قابل تحمله
0
1401/10/08
سوال کننده
بعدشم که همه سختیاش شیرینع
0
1401/10/08
هدی me
غزل اصلا استرس عمل و اینچیزارو ندارم فقط میگم بچم سالم و صحیح بیاد بغلم
0
1401/10/08
هدی me
قربونشونبرم 😘😘😘😘
0
1401/10/08
هدی me
شیاف خریدم گفتم برم یه بسته دیگ هم بخرم زیاد داشته باشم
0
1401/10/08
سوال کننده
من که نبردم خوبد بیمارستان هر وقت بگی میان برات میازرن
0
1401/10/08
سوال کننده
میزارن
0
1401/10/08
سوال کننده
صحیح و سالم میاد بغلت خیالت راحت
0
1401/10/08
سوال کننده
فقط بخاب که من الان از بی خابی داغونم
0
1401/10/08
هدی me
من دکترم برام نوشت با یه سری مسکن برای بعد از عمل
0
1401/10/08
هدی me
ان شاالله
0
1401/10/08
هدی me
والا اروم قرار ندارم الان دارم یخچالمو تمیز میکنم مامانم اومده پیشم کارامو انجام میده ولی تا خودم پا نشم کارامو انجام بدم یه جا بند نمیشم
0
1401/10/10
سوال کننده
مث منی ولی اخرش هیچیه من انقدر تمی کاری کردم الان باز همه چی بهم ریخته
0
1401/10/10
سوال کننده
برای منم نوشت برا وقتی که میام خونه
0
1401/10/10
سوال کننده
سلام عزیزم چطوری خوبی
0
1401/10/10
سوال کننده
امروز بسلامتی زایمانته انشالله براحتی بگذرونی و نی نی رو بغل کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درد پریودی در بارداری هفته 34
- انقباض زایمانی دارم یا کاذب به نظرتون
- درد و تیر کشیدن زیر شکم درهفته۳۱
- راهی وجود داره که انقباض کاذب تبدیل به انقباض واقعی بشه؟
- انقباض هر ۲۰ دقیقه
- انقباض چه موقع خطرناکه؟
- درد کاذب یا درد زایمان؟
- 🚫درد لگن با انقباض و خیسی واژن با عکس🚫
- انقباض رحم در بارداری
- شکم درد در هفته ۳۸بارداری



1447

