سلام خانم دکتر عزیزم این جواب آزمایش روز سوم پریودی و سونو روز ۱۳ پریودی من هست قبلا یه سونو هم فرستادم براتون و اینکه من پلیکیستیک هستم و سرخود کلومیفن خوردم که شما فرمودید ۱۳ پریودی سونو بدم ممنون میشم برام تفسیرشون کنید و اینکه الان لازمه داروی خاصی مصرف کنم برای باردارشدن؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



331
1401/09/12








