سلام خسته نباشیدامروز ترشح قهوه ای داشتم البته خیلی کم بود اندازه یه عدس و فقط هم یکبار بود آیا خطرناکه؟
0
1401/09/12
ریحانه گل
نزدیکی داشتی چند روز اخیر؟ خطرناک نیسا ولی زود به دکترت بگو احتمال زیاد بهت شیاف میده
0
1401/09/12
سوال کننده
نه اصلا
0
1401/09/12
سوال کننده
دیروز یکم وایستادم غذا درست کردم میتونه به خاطر اون باشه؟
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
سلام هستید
0
1401/09/12
سوال کننده
سلام
1
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
من فک میکردم حامله ام چنتام بی بی زدم همشون هاله بودن الانم روز دوم موعد پریودمه رفتم دسشویی حس کردم ترشح خونی رو دستمال دیدم
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
نظرت چیست دختر
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
الانم سینه هامو انگار له کردی دوشبه خیلی درد میکنه اصلا عادت اینو نداشتم پریودی درد بگیرن
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
از ۱۰ روز پیش حسمیکردم ک درد میکنن الان بیشتره
0
1401/09/12
سوال کننده
منم چندروز بعد موعد پریودیم لکه بینی داشتم رنگش صورتی بود فکر میکردم دارم پریود میشم فرداش آزمایش دادم مثبت بود شماهم یه آزمایش بده که خیالت راحت بشه
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
این چن روز جاریم بچه اورده پیششم فعالیت زیاد داشتم میشه از اون باشه؟
0
1401/09/12
سوال کننده
آره ممکنه چون منم همون روزی که رفتم باشگاه لکه بینی گرفتم
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
چی بگم از یه طرف دودلم از یه طرفم ناراحت
1
1401/09/12
سوال کننده
انشاالله هرچی که خیره برات اتفاق می افته
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
پارسال این موقع سقط داشتم ۸ هفته بودم وحشتناک یود
1
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
هنوز دردش یادم میوفته اعصابم خراب میشه
0
1401/09/12
سوال کننده
چرا سقط کردین
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
قلب نداشت خود ب خود سقط شد
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
علائم حاملگیت چی بود ت؟
0
1401/09/12
سوال کننده
دقیقا مثل درد پریودی بود فقط اخلاقم از دوران پریودی هم بدترشده بود برای هرچیز الکی دلم میخواست گریه کنم
0
1401/09/12
پریسا 🙆🏻♀️
منماینطورم چن روزه زیاد😅🤣
0
1401/09/12
پزشک اوما
سلام مامان گل
زنده باشید 🌷
ترشح دیگر تکرار نشده؟
زنده باشید 🌷
ترشح دیگر تکرار نشده؟
0
1401/09/12
سوال کننده
نه فقط همون یکبار بوده
0
1401/09/12
سوال کننده
میتونه به خاطر کارکردن باشه؟
0
1401/09/12
سوال کننده

0
1401/09/12
سوال کننده
خانم دکتر سونو هم انجام دادم
0
1401/09/12
سوال کننده
خانم دکتر این ترشح خطرناکه
0
1401/09/12
سوال کننده

0
1401/09/12
پزشک اوما
جان دل خوشبختانه نتیجه سونوگرافی خوب است ،اما ترشح مشکوک به لکه بینی دارید حتما میزان استراحت خود را بسیار افزایش دهید ، شیاف پروژسترون 400 شبی یک عدد به صورت مقعدی استفاده کنید و اگر این ترشحات تکرار شد شرایطتان را به پزشک خود اطلاع دهید تا اگر صلاح میدانند آمپول پروژسترون یا پرولوتون آغاز گردد 🌷🌷
1
1401/09/12
سوال کننده
ممنونم ♥️
0
1401/09/12
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/09/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



473

