سلام
من تو هفته ۸ رفتم واسه آزمایش
ولی عدد بتا زده ۲۰۰
که خیلی کمه تو این هفته
۱۵مهر آخرین پریودیم بوده
طبیعیه به نظرتون ؟؟؟؟؟
پرسش (1401/09/11):
آزمایش تیتر بتا بارداری
740
31
1401/09/11
سوال کننده
0
1401/09/11
atefe k
قبلا چک نکرده بودی؟!
0
1401/09/11
سوال کننده
نه
0
1401/09/11
سوال کننده

0
1401/09/11
atefe k
عزیزم این بیشتر از ۲۰۰ عه
0
1401/09/11
atefe k
بیشتر ۲۰۰ میتونه ۲۰۱ باشه میتونه ۱۰۰۰۰ باشه
0
1401/09/11
atefe k
چون رقیق نشده
0
1401/09/11
atefe k
باید به ازمایشگاه بگی رقیق کنن و مجدد انجام بدن
0
1401/09/11
atefe k
تا عدد دقیق بهت بدن
0
1401/09/11
atefe k
دستگاهشون تا ۲۰۰ میخونه برای عدد های بالاتر باید رقت سازی کنن ک نکردن و فقط همون جوابو رد کردن
0
1401/09/11
atefe k
شما اگه عدد دقیق میخوای باید بگی حتما
0
1401/09/11
سوال کننده
خیلی ممنون آجی
فقط برا سقط ترسیده بودم
الان دیگه خیالم راحت شد
فقط برا سقط ترسیده بودم
الان دیگه خیالم راحت شد
0
1401/09/11
atefe k
ن نگران نباش
0
1401/09/11
سوال کننده
ممنون🌺
0
1401/09/11
کیانا مامان دلین 💛✨
سلام زده 200به بالا
0
1401/09/11
🤱فرزانه خانم🤱
تیتر ندادی بتا خالی دادی
0
1401/09/11
🤱فرزانه خانم🤱
بتا خالی فقط تا ۲۰۰هست
0
1401/09/11
🤱فرزانه خانم🤱
وگرنا الان باید چند میلیون باشه بتات
0
1401/09/11
🤱فرزانه خانم🤱
هولوهوش ۵۰۰۰
0
1401/09/11
🤱فرزانه خانم🤱
الان قلبشم تشکیل شده میتونی بری سونو منم ۱۳مهر آخرین پریودم بوده
0
1401/09/11
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم این زده بیشتر از 200.تیتر باید میدادی این بتاعه.
اوکی هست نگران نباش
اوکی هست نگران نباش
0
1401/09/11
hana ۱۳۸۰
عزیزم بتا خالی هس
تیتر نیس ک دقیق عدد بده بهت
تیتر نیس ک دقیق عدد بده بهت
0
1401/09/11
Darya 76 k.
هفته پنج باید بتا چند باشه؟؟؟
0
1401/09/11
سوال کننده
۱۲هفته برا ان تی میرم
0
1401/09/11
سوال کننده
ممنون
نمیدونستم باهم فرق دارن
نمیدونستم باهم فرق دارن
0
1401/09/11
سوال کننده
خیلی ممنون
0
1401/09/11
فریده فروتن
سلام عزیزم
منم اولین ازمایشم تیتر بتا ندادم و بارداری خالی بود
رنج آزمایشگا صد بوده و نوشته بود بالای صد
رفتم هفته نهم بودم قلبشم تشکیل شده بودو صداشو شنیدم
ان شاالله بارداری خوبی داشته باشی و به سلامت بگیری بغلت
منم اولین ازمایشم تیتر بتا ندادم و بارداری خالی بود
رنج آزمایشگا صد بوده و نوشته بود بالای صد
رفتم هفته نهم بودم قلبشم تشکیل شده بودو صداشو شنیدم
ان شاالله بارداری خوبی داشته باشی و به سلامت بگیری بغلت
0
1401/09/11
سوال کننده
ممنونم
یه پسر یک و نیم ساله دارم
الآنم که باردارم شبانه روز فکرم پیش دوتاشونه
یه پسر یک و نیم ساله دارم
الآنم که باردارم شبانه روز فکرم پیش دوتاشونه
0
1401/09/11
فریده فروتن
خدا حفظش کنه برات
ان شاالله خدا نگهدار هر دوتاشون باشه ،نگران نباش
ان شاالله خدا نگهدار هر دوتاشون باشه ،نگران نباش
0
1401/09/12
پزشک اوما
سلام نازنینم
این عدد دقیق بتا نیست باتوجه به سن بارداری یک سونوگرافی انجام دهید، تا بهحال انجام نشده؟
آزمایشات ابتدایی بارداری چطور؟
این عدد دقیق بتا نیست باتوجه به سن بارداری یک سونوگرافی انجام دهید، تا بهحال انجام نشده؟
آزمایشات ابتدایی بارداری چطور؟
0
1401/09/12
سوال کننده
سلام
نه آزمایشی دادم
نه هم سونوگرافی رفتم
نه آزمایشی دادم
نه هم سونوگرافی رفتم
0
1401/09/12
پزشک اوما
عزیزم چرا؟ لطفا همین فردا جهت انجام آزمایشات ابتدایی بارداری مراجعه کنید زیرا اگر خدای نکرده قند خون با کم کاری تیروئید کنترل نشده وجود داشته باشد و درمان نگردد منتهی به مشکلات جبران ناپذیر در جنین خواهد شد سونوگرافی هم همین فردا جهت تعیین محل ساک بارداری انجام گردد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی




