دکتر جان و دوستان
پسرم تب کرده
دیروز دکتر بردم خوب نشده
بخاطر اسهال نمیتونم شیاف کنم
چیکار کنم
پرسش (1401/09/11):
پائین آوردن تب فوری فوری
497
68
1401/09/11
سوال کننده
0
1401/09/11
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
توجورابش پیازحلقه شده بذار
0
1401/09/11
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
استامینوفن بهش بده
0
1401/09/11
سوال کننده
هیچیم نمیخوره
نه غذا نه هیچی
نه غذا نه هیچی
0
1401/09/11
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزدلم🥺
0
1401/09/11
سوال کننده
دادم ۳ساعت قبل دادم
نمیدونم الانم بدم یا ندم
نمیدونم الانم بدم یا ندم
0
1401/09/11
سوال کننده
😭😭
0
1401/09/11
Samir
تبش چنده؟
0
1401/09/11
سوال کننده
38و نیم
2
1401/09/11
Samir
اگه تب با استا پایین نمیاد باید بروفن بدی یا شیاف بزاری
0
1401/09/11
سوال کننده
پیاز گذاشتم هنوز فرقی نکرده
1
1401/09/11
Samir
پاشویه کن
یه دستمال نم دار بزار زیر بغل و شکمش
یه دستمال نم دار بزار زیر بغل و شکمش
0
1401/09/11
سوال کننده
میترسم اسهال شه
صبح اسهال بود
وگرنه شیاف خوب میکنه
صبح اسهال بود
وگرنه شیاف خوب میکنه
0
1401/09/11
سوال کننده
گذاشتم
هی میکشه پائین درمیاره نمیزاره
فقطم گریه میکنه
هی میکشه پائین درمیاره نمیزاره
فقطم گریه میکنه
0
1401/09/11
Samir
حق داره عزیزم
دست و صورتشو بشور یه نیم ساعت دیگه استا بده
دست و صورتشو بشور یه نیم ساعت دیگه استا بده
0
1401/09/11
☆☆mahsa ☆☆
عزیزم تب بر کلا موجب اسهال میشه حتی استا
اسهال بشه بهتر ازینه ک تبش پایین نیاد
اسهال بشه بهتر ازینه ک تبش پایین نیاد
0
1401/09/11
سوال کننده
میترسم تبش پائین نیاد
0
1401/09/11
سوال کننده
باشه پس
شیاف استامینوفن ۱۲۵ دارم خوبه ؟؟
شیاف استامینوفن ۱۲۵ دارم خوبه ؟؟
1
1401/09/11
☆☆mahsa ☆☆
والا من تا حالا شیاف نذاشتم
یبار فقط تب کرد ک ۴ ساعته استا دادم بعد ک اسهال شد کمکم تبش اومد پایین
البته دکتر گفت تا ۷ دفعه دفع تو ۲۴ ساعت طبیعیه😬
یبار فقط تب کرد ک ۴ ساعته استا دادم بعد ک اسهال شد کمکم تبش اومد پایین
البته دکتر گفت تا ۷ دفعه دفع تو ۲۴ ساعت طبیعیه😬
0
1401/09/11
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
بروفن نداری؟؟
0
1401/09/11
Lili Love
گل ختمی بخر... دمنوشش درست کن روزی نه بار نصف استکان فورا خوب میشه و عناب 7تا بنداز تو لیوان بجوشون به که شد نصف استکان بهش بده بخوره بقیش ام خودت را خور خوبه برای اسهال هم بلوط بخر بکوب یه قاشق بریز تو یه لیوان آب جوش بزار نیم ساعت دم بکشه دم که کشید روزی دوبار به قاشق غذاخوری اسهال بند میاد
من بچم بیشتر با اینا خوب شد تا دکتر
من بچم بیشتر با اینا خوب شد تا دکتر
0
1401/09/11
Lili Love
روزی 9بار نه اشتباه نوشتم
0
1401/09/11
Lili Love
روزی دوبار
0
1401/09/11
زهرا رمضانی
بروفن برای تب عالیه گلم پسر منم فقط با بروفن اومد پایین
0
1401/09/11
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اره عالیه
0
1401/09/11
سوال کننده
بروفن شیافه؟؟
0
1401/09/11
سوال کننده
الان به همسرم میگم بره بخره
0
1401/09/11
سوال کننده
اصلا لب نمیزنه به هیچی
0
1401/09/11
Samir
روزی نه بار گل ختمی بخورن که خوبه بچه ی من شیرم نمیخوره
0
1401/09/11
Samir
خیر شربت نصف وزن بده
0
1401/09/11
Samir
نمیدونم نصف وزن یا یک سومش دکتر به بچه ی من نصف وزن داد
0
1401/09/11
Lili Love
نه نه بار... 2بار من اشتباه نوشتم
0
1401/09/11
🕊☘ELI RAD
بروفون بده پایین میاد
0
1401/09/11
Lili Love
لب نمیزنه که نشد حرف بکن توسرنگ بریز ته حلقش مجبوره بخوره اینجوری که خوب نمیشه اسهال میگی داره تب میگی داره آب بدنش کم میشه لیموشیرین زیاد بدش
0
1401/09/11
Lili Love
منم بچم نمیخوره اینجوری میکنم
0
1401/09/11
🕊☘ELI RAD
این تب با استامینوفن جواب نمیده فقط بروفن
0
1401/09/11
سوال کننده
مرسی دوستان
بروفن میزنم
بروفن میزنم
0
1401/09/11
سوال کننده
باشه جانم😀
0
1401/09/11
زهرا رمضانی
پسر من ده کیلوئه 5سی سی با قطره چکون ته حلقش میریختم 8ساعتی کلا بچه ها بد داروئن
0
1401/09/11
سوال کننده
آره خیلی بد داروئن و بدغذا
0
1401/09/11
عاطفه موسوی
پسرمن ده کیلو بود تبش شدید بود دکتر گفت میتونی بیست تا سی قطره هم استا بدی اشکال نداره یعنی تا سه برابر وزن ولی میگن ایبوپروفن سریعتر تب رو میاره پایین
0
1401/09/11
Arsham z
گلابی بهش بده تبش میاد پایین
0
1401/09/11
سوال کننده
همشو نمیخورن
چن قطرشو میریزن بیرون
منم همیشه چند قطره اضافه میدم
چن قطرشو میریزن بیرون
منم همیشه چند قطره اضافه میدم
0
1401/09/11
نسیم م
دوست عزیز
پروفن رو به هیچ عنوان نباید با معده خالی به بچه داد
پروفن رو به هیچ عنوان نباید با معده خالی به بچه داد
0
1401/09/12
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ پزشک چه دارویی تجویز کرده است؟
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ پزشک چه دارویی تجویز کرده است؟
0
1401/09/12
سوال کننده
سلام دکتر عزیز
هیچی فقط سرم و آمپول ضد تب و استفراغ
و پدی لاکت
و استامینوفن
هیچی فقط سرم و آمپول ضد تب و استفراغ
و پدی لاکت
و استامینوفن
0
1401/09/12
سوال کننده
تبش قطع نشده
0
1401/09/12
سوال کننده
دکتر من شیرشو 6 روزه قطع کردم
هیچیم نمیخوره
بنظرتون شیرمو بدم؟؟؟
هیچیم نمیخوره
بنظرتون شیرمو بدم؟؟؟
0
1401/09/12
پزشک اوما
ایبوپروفن هر 6 ساعت به اندازه یک سوم وزن بدن به جای استامینوفن بدهید، شیرخشک نمیخورد؟ شیر پاستوریزه؟
0
1401/09/12
سوال کننده
نه هیچکدومو نمیخوره
0
1401/09/12
سوال کننده
من شیرمو قطع کردم
هیچی نمیخوره
ولی شیر دارم
بدم بهش؟
هیچی نمیخوره
ولی شیر دارم
بدم بهش؟
0
1401/09/12
سوال کننده
یا ندمو مجبور شه شیر دیگه ای جز شیر من بخوره
0
1401/09/12
پزشک اوما
اول امتحان کنید شیرخشک بدهید ببینیم چه جوابی میدهد گیگوز یا نان را امتحان کنید
0
1401/09/12
سوال کننده
دیروز نان خریدیم اونم نمیخوره
0
1401/09/12
سوال کننده
دکتر جان میگن بعضی بچه ها شیر مادر قطع شه مریض میشن
پسر من شاید غصه خورده
پسر من شاید غصه خورده
0
1401/09/12
سوال کننده
شکمشم صدا میده
میخوابه بعد انگار شکمش درد میکنه بیدار میشه گریه میکنه
میخوابه بعد انگار شکمش درد میکنه بیدار میشه گریه میکنه
0
1401/09/12
پزشک اوما
عزیزم غصه خوردن باعث تب و اسهال نمیشود، گیگوز را امتحان کنید، آپتامیل و اگر موفق نشدید شیر بدهید تا بدن دچار کم آبی نشود اگرچه شیر دادن گزینه اولیه و ارجح نیست، چون مجددا برای از شیر گرفتن فرزندتان اذیت خواهید شد، چرا از شیر گرفته بودید؟
0
1401/09/12
سوال کننده
چون چسبیده بود بهم
مجبور شدم شیر قطع کنم
هیچی جز شیر من نمیخورد
هیچ شیری چه خشک چه پاستوریزه
چه محلی
دکتر جان من مجبور شدم شیر بدم
و حالش خوبه
تبش قطع شده
و کمی سرحال تر شده
البته اگه دوباره تب نکنه
مجبور شدم شیر قطع کنم
هیچی جز شیر من نمیخورد
هیچ شیری چه خشک چه پاستوریزه
چه محلی
دکتر جان من مجبور شدم شیر بدم
و حالش خوبه
تبش قطع شده
و کمی سرحال تر شده
البته اگه دوباره تب نکنه
0
1401/09/12
سوال کننده
چون هچ غذا و میوه نمیخورد
مجبور شدم
مجبور شدم
0
1401/09/12
پزشک اوما
عزیزم شیردهی در این سن در صورتی باید قطع شود که شما اول جایگزین تعیین کرده باشید سن فرزندتان برای محرومیت کامل از شیر واقعا کم هست، شیردهی از سینه را ادامه دهید 🌷
1
1401/09/12
سوال کننده
بله حتما ❤😘❤
0
1401/09/13
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💗
0
1401/09/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




