مرتب تکوناش رو حس میکنی یه چیز شیرین بخور یا اب یخ و یا دوش بگیر البته تو هفته شما خیلی مهم نیست نگران نباشید
از هفته ۲۰ دقیقتر حس میکنی و از هفته ۲۴ تعداد حرکات مهمه...هنوز زوده کاملا حسش کنی
منم هفته 17 اما تکون خاصی به اون صورت حس نمیکنم
چه جالب که حس میکنی یه وری میره
من تا 28 هفته اصلا توجه نکردم
من میوم ساب سروزال دارم، برلی بچه خطرناکه؟
حرکات از 28هفته به بالا مهمه نگران نباش
سلام مامان گل
زنده باشید 💖
جای نگرانی نیست تا قبل از هفته 28 حرکات جنین نوسانی بوده و الگوی منظمی ندارد، به پهلوی چپ دراز بکشید با تمرکز زیاد حرکات ریز را احساس خواهید کرد
مگه از هفته هفده متوجه میشی که بچه کجاس؟؟من دوقلو دارم ولی نمیدونم کجای شکمم هستن اصلا فکر کنم زیر ناف و پایین تر باشم چون شکمم بزرگ نشده
من دست میزدم برامدگیشو حس میکنم
من از هفته ۲۰ به بعد متوجه حرکات شدم .
تا قبلش کلا فقط سمت راست شکمم یکم گوله میشد
و همیشه سمت راست بود بچه