خانوم دکتر مهربونم و دوستای عزیز اومایی
سلام وقتتون بخیر
پسرم آلرژی به پروتیین گاوی داره و فقط اپتامیل پپتی جونیور استفاده میکنه ، تموم گردنش جوش های چرکی ریز زده و ناحیه پوشکش حتی زیر آلتش هم زده و دور و برش مثه تاول شده هر چی باز میزارم و پماد میزنم فایده ندارد برا برفک هم تموم شیشه آلوده رو ریختم دور و شیشه جدید رو هم مرتب میحوشونم ، قطره نیستاتین استفاده کردم یکی دیگه گیرم نیومد قرص نیستاتین 500, گرفتم تو چقدر آب باید حل کنم بهش بدم بخوره ، برفک دهنش خیلی زیاد شده ویوله هم حساسیت داره ترو خدا کمک کنین نمیدونم چکار کنم
پرسش (1401/09/10):
جوش ریز دور گردن ، ناحیه پوشک و افت دهان
640
141
1401/09/10
سوال کننده
0
1401/09/10
زهرا رمضانی
گلم مطمئنی حساسیت؟ ویروس جدید نیست؟ ویروس دست پا دهان؟ دونه ی چرکی باید پیگیری بشه
0
1401/09/10
نسیم م
شیشه شیر باید با مواد ضدعفونی کننده مخصوص شیشه بچه، ضدعفونی بشه نه جوشونده بشه
0
1401/09/10
Fatemeh you
عزیزم من دخترم نه ماهگی برفک گرفت قطره نیستاتین فقط وقتی میدادم خوب میشد بعد که قطع میکردم دوباره برمیگشت بردم دکتر یه دونه قرص ژله ای مثل ویتامین دی بهم داد ریختم توی شیرش بهش دادم خوب شد سینه های خودمم روزی دوبار پماد کلوتریمازول میزدم چون شیر خودمو میخورد دیگه برای همیشه خوب شد
0
1401/09/10
فرشته m
دختر خوب اینها که میگی بچه شیربهش نساخته
0
1401/09/10
nafas shiramin
بنظرم ببر دکتر
0
1401/09/10
nafas shiramin
ولی پسر منم جوشای ریز سفید چرکی زده بود زیر گردنش یه ماهش بود بردم دکتر پماد کلوتریمازول داد هر۱۲ ساعت زدم خوب شد
0
1401/09/10
فرشته m
زهرا شیربهش نساخته حرفمو جدی بگیر
0
1401/09/10
فرشته m
این باید شیرهلال احمدی بخوره واسه هنینه که داره مقاومت میکنه تو شیرخوردن زهرابچ
0
1401/09/10
فرشته m
بچه ادیته
0
1401/09/10
فرشته m
سرشب اسم دکتربرات میزارم
0
1401/09/10
فرشته m
وقت ندارم نسخه الکترونیکی میده واسه گرفتن کومیداژن زهرا این جونیور بهش نساخته تمام
0
1401/09/10
فرشته m
حرفامو خوندی
0
1401/09/10
nafas shiramin
اخه شیرپپتی جونیور واس آلرژیه شدیده باعث نمیشه حساسیت نشون بده این بچه عرق سوز شده
0
1401/09/10
nafas shiramin
اگه تب نداره عفونی نیس ولی اگه تب داره ببر دکتر
0
1401/09/10
فرشته m
نه تا اون حد
0
1401/09/10
فرشته m
شدید الکر نیوکیت کومیداژن
0
1401/09/10
فرشته m
عرق سوز کجا بود شیرشو تغیر بده جوش رفته تا ناحیه تناسلی
0
1401/09/10
سوال کننده
سلام ببخشید الان برام باز شد هر چی تلاش میکردم نمی تونستم ببینم پیاماتون رو
0
1401/09/10
سوال کننده
بخدا دکتر میبرم تشخیص نمیدن
0
1401/09/10
سوال کننده
فوق تخصص گوارش ، اطفال ، آلرژی تحت نظره
0
1401/09/10
سوال کننده
نمیدونم چه خاکی به سرم بریزم
0
1401/09/10
سوال کننده
بچم داغون شده بعد چهارسال نازایی و ای وی آف خدا بهم نگا کرد بچه داد ، بچم نمیتونم بفهمم چشه
0
1401/09/10
سوال کننده
شیر خودمو هم خشک کردم الان هیچی ندارم فشار میدم یه ذره میاد
0
1401/09/10
سوال کننده
با دکتر ناصح مشورت کنم نسخه الکترونیکی میده برم هلال احمر
0
1401/09/10
سوال کننده
اینو مطمین نیستم
0
1401/09/10
سوال کننده
شیشه شیر رو هر هفته عوض میکنم الان امشب رفتم استریل کننده بگیرم
0
1401/09/10
فرشته m
تاپیک تخصصی بزن زهرا... عکس جوشها را واسه دکتراونا بنویس
0
1401/09/10
فرشته m
دکتر اوما
0
1401/09/10
فرشته m
عکس جوشهای بچتو بفرست
0
1401/09/10
فرشته m
چرا اینقد این شاخه اون شاخه میپری بچت الرزیش بالاست جونیور بهش نساخته زوپ داری
0
1401/09/10
فرشته m

اینه دکترش
0
1401/09/10
سوال کننده
الان بچه رو بلند کردم دوباره ببرم دکتر ، اما رفته بود دکترش
0
1401/09/10
سوال کننده
بیرونم خونه برم عکس میگیرم میفرستم
0
1401/09/10
سوال کننده

0
1401/09/10
سوال کننده
پاهاش یه هفته پیش اینجوری بود ولی الان خیلی خیلی بدتر شده
0
1401/09/10
سوال کننده
حتی روی آلتش هم اومده اما با اینا فرق داره
0
1401/09/11
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم این جوش ها نیازمند ارزیابی هستند و باید مراجعه کنید مشخص شود حساسیت یا مشکل دیگر در میان است. دانه ها خیلی واضح نیستند میتوانید عکس واضح بگیرید؟ تهران هستید؟
دور مورد قرص نیستاتین اجازه دهید از همکار داروسازمان سوال کنم
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم این جوش ها نیازمند ارزیابی هستند و باید مراجعه کنید مشخص شود حساسیت یا مشکل دیگر در میان است. دانه ها خیلی واضح نیستند میتوانید عکس واضح بگیرید؟ تهران هستید؟
دور مورد قرص نیستاتین اجازه دهید از همکار داروسازمان سوال کنم
0
1401/09/11
فرشته m
زهرا هستی
0
1401/09/11
فرشته m
دکتر ناصح نمیتونه نسخه بده
0
1401/09/11
فرشته m
اونی که بالا عکسشو برات ف ستادم خودش نسخه میده زنگ میزنی منشی تمام کارهای هلال احمر رابرات درست میکنه
0
1401/09/11
فرشته m
زهرا مکه آزمایش مدفوع انجام ندادی
0
1401/09/11
فرشته m
الان میگی نمیدونم بچم چشه خب همون الرزی به پروتویین گاویه و غدایی هست که اینجور بچه اذیته
0
1401/09/11
فرشته m
اگه شیر بهش نسازه جوش میره زیرسایه گردن بدتر بچه دهنشو قفل میکنه شیرنمیخوره
0
1401/09/11
فرشته m
زیرناحیه
0
1401/09/11
فرشته m
من اینجا به یه مادردیگه هم گفتن دست آخر فهمید نئوکیت فقط به بچش میسازه خودش آزاد خرید اما چون بهش بزرگ شده بود حاظر به خوردنش نشد
0
1401/09/11
فرشته m
این بچه بزرگ بشه شیرتلخ نمیخوره از الان براش بخر عادتش بده
0
1401/09/11
سوال کننده
فرشته جان آزمایش مدفوع همون اول انجام دادم گفتن آلرژی هست ، امروز کلا درگیر باز کردن پوشک و حموم و رسیدگی بودم الان تازه اومدم ، عکس از پاهاش گرفتم اما از گردنش نزاشت انقد گریه کرد ، امروز بهتر شیر خورد الحمدالله اسهالش هم بهتر شده ، به همین دکتر امیر حسین حسینی پیام بدم ؟
0
1401/09/11
سوال کننده
دقیقا دهنش کلا آفت زده ، پاهاش همینجور و زیرگردنش
0
1401/09/11
سوال کننده

پایین هم همینجور پره
0
1401/09/11
سوال کننده

0
1401/09/11
سوال کننده
توی عکس خیلی مشخص نیست اما کامل پره اون طرف راست هم همینطوره ، خانوم دکتر چسبندگی آلت هم پیدا کرده یا نه
0
1401/09/11
سوال کننده
دور گردنش هم دقیق دو خط که روی هم میاد عین گردنبند جوش سر سفید زده
0
1401/09/11
فرشته m
آره عکسها را همونجا بفرست با آزمایش کامل دورکردن هم عکس بگیر ببین نظرش چیه
0
1401/09/11
فرشته m
ببین تاپیک تخصصی دوباره بزن لز دکتر اوما سوال کن
0
1401/09/11
فرشته m
زهرا خانوم دکتر را ریپلای کن بیاد عکسها را ببینن یا تاپیک دوباره تخصصی بزن
0
1401/09/11
سوال کننده

اینم دهنش
0
1401/09/11
پزشک اوما
مامان گل بابت بابت برفک باید با هم درمان را جلو ببریم، در 15 سی سی آب قرص را حل کرده و منظم استفاده کنید ، سر شیشه را دور بریزید و حتما سر شیشه جدید را در فواصل زمانی منظم ضدعفونی کرده و اگر اسباب بازی دارد که به دهان میبرد آن را هم با محلول های مخصوص نوزادان ضدعفونی کنید.
ولی در مورد دانه ها، شکل آن ها کمی گمراه کننده است و نمیتوان گفت علت قطعا حساسیتی است باید حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید تا هم چسبندگی برطرف شده و.
هم دانه ها از نزدیک لمس و کنترل شوند حتما پیگیری کنید ، خودتان هم اگر به دانه ها دست می زنید حتما دستتان را بشویید و به. سایر نقاط بدن دلبندتان نزنید من را هم در جریان نتیجه مراجعه قرار دهید 🌷
ولی در مورد دانه ها، شکل آن ها کمی گمراه کننده است و نمیتوان گفت علت قطعا حساسیتی است باید حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید تا هم چسبندگی برطرف شده و.
هم دانه ها از نزدیک لمس و کنترل شوند حتما پیگیری کنید ، خودتان هم اگر به دانه ها دست می زنید حتما دستتان را بشویید و به. سایر نقاط بدن دلبندتان نزنید من را هم در جریان نتیجه مراجعه قرار دهید 🌷
0
1401/09/12
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز لطف کردین سه تا شیشه هست عوض کردم روزی دو بار میحوشونم
حالا متخصص اطفال برم یا گوارش یا آلرژی کدوم مراجعه کنم بهتره
حالا متخصص اطفال برم یا گوارش یا آلرژی کدوم مراجعه کنم بهتره
0
1401/09/12
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان 💖💖
به متخصص اطفال در قدم اول مراجعه کنید 🌷
به متخصص اطفال در قدم اول مراجعه کنید 🌷
0
1401/09/14
فرشته m
زهرا چیکار کردی
0
1401/09/14
فرشته m
زهرا مگه تو آزمایش مدفوع نگرفته بودی از پسرت
0
1401/09/21
سوال کننده
فرشته جون هستی عزیزم
0
1401/09/21
سوال کننده
دکتر شیرش عوض کرد گفت نیوکیت گیر نمیاد آلفا چی همچین چیزی
0
1401/09/21
سوال کننده
ولی گفت قبل از اینکه بریم آخرین راه ، پپتی رو هم امتحان کن
0
1401/09/21
سوال کننده
گفت دو تا قوطی پپتی بدم اگه بهتر نشد یا علایم بدتر شد بعد برم سازمان دارو
0
1401/09/21
سوال کننده
ترو خدا برامون دعا کن به اونجا نرسه
0
1401/09/21
فرشته m
پپتی داری
0
1401/09/21
فرشته m
نداری برات بفرستم
0
1401/09/21
فرشته m
زهرا کجااایی
0
1401/09/21
فرشته m
نئوکیت شیرخوبیه ولی تلخه زودتر فقططط هرکاری میکنی زودتر تا بچه عادت کنه
0
1401/09/21
فرشته m
نیوکیت بازار آزاد داره زهرا
0
1401/09/21
فرشته m
اون آلفا نمیدونن چی را ثبت نام کن بعدا یع قوطی هم نیوکیت بخر ببین چی میشه
0
1401/09/21
فرشته m
زهرا خدا را زیاد صدا کن بچه تا بیست روز شیرتلخ را مقاومت میکنه بعدا روبراه میشه الهی بمیرم😔
0
1401/09/21
فرشته m
زهراااا کجایی بیاااا
0
1401/09/21
سوال کننده
فرشته جون پپتی گرفتم دو تا قوطی ، ولی از دیشبه بچه بی قراره و خواب عمیق عین همون موقع که شیر خودمو میخورد ، چکار کنم از کجا بفهمم بهش میسازه یا نه
0
1401/09/21
سوال کننده
قربونت برم مهربون
0
1401/09/21
سوال کننده
چقد سخته این روزا ، بچم هیچی وزن نگرفته بود وزن تولدش هم خیلی پایین بود ، الهی بمیرم چرا از اینهمه روزی رنگارنگ هیچی سهم بچه آلرژی دار ما نمیشه
0
1401/09/21
سوال کننده
چقد قلبم آتیش میگیره وقتی چیزی میخورم
0
1401/09/21
سوال کننده
خداااااااااااا برام دعا کنین
0
1401/09/21
سوال کننده
این پپتی سخت گیر میاد چطوره ، فرقش با جونیور چیه
0
1401/09/21
سوال کننده
اگه نساخت دیگه مجبورم سراغ همون نیوکیت برم
0
1401/09/21
فرشته m
نباید شیر را استفراغ کنه بیقرار نباید بشه اینم هست مخصوصا تو خواب
زیرگردن و دست لپش دورلبها باسن کنار مقعد جوش وکهیر نزنه هرجا زد بدون نساخته
زیرگردن و دست لپش دورلبها باسن کنار مقعد جوش وکهیر نزنه هرجا زد بدون نساخته
0
1401/09/21
فرشته m
پپتی لاکتوز داره جونیور نداره
0
1401/09/21
سوال کننده
وای از صبحه خیلی بالا میاره
0
1401/09/21
سوال کننده
وقتی به جونیور حساسه احتمال زیاد اینم حساسه
0
1401/09/21
فرشته m
بالا آوردن با استفراغ فرق میکنه استفراغ مثل خللی و پر از پنیر هست
0
1401/09/21
فرشته m
ارهرمتاسفانه
0
1401/09/21
سوال کننده
نه پنیری نبود همون شیر رو بالا آورد
0
1401/09/21
فرشته m
پس باید به تشونه های دیگش دقت کنی که جوش اصلا نزنه
0
1401/09/21
فرشته m
که بیقرار نباشه
0
1401/09/21
فرشته m
نباید بزاری بچه بالا بیاره زهرا
0
1401/09/21
فرشته m
تا بتونه جون بگیره
0
1401/09/21
فرشته m
۶۰ سیسی بده بزار آروغ بزنه
0
1401/09/21
فرشته m
دارو رفلاکس بده
0
1401/09/21
سوال کننده
وقتی بیدار میشه خیلی جیغ میزنه و الآنم که از ساعت ده خوابیده بیدار نمیشه
0
1401/09/21
فرشته m
هرچی خورد بالا اورده
0
1401/09/21
سوال کننده
اس امپرازول نوشته و یه شربت موتیلیتی
0
1401/09/21
فرشته m
نکسیوم نداری
0
1401/09/21
سوال کننده
نه خیلی
0
1401/09/21
فرشته m
خب پس خیره
0
1401/09/21
فرشته m
فقط باید به خوابشو دقت کنی
0
1401/09/21
سوال کننده
دادم بهش خیلی حجم بالا آوردنش بیشتر شد قطع کردم
0
1401/09/21
فرشته m
که بخوره آروم بگیره
0
1401/09/21
فرشته m
که جوش و اگزما نزنه
0
1401/09/21
فرشته m
حواستو جمع کن زیر گردن بازو دورلبها دورباسن دورمقعهد هرجا زد خطره
0
1401/09/21
فرشته m
پپتی اویل بچه بالا مییاره بعد درست میشه
0
1401/09/21
سوال کننده
فرشته جون علایم رضا خیلی بده اصلا نمیفهممش
0
1401/09/21
فرشته m
خواب آروم
جوش نزدن در زیرگردن دستها و بازوها باسن و دور لبها مقعد و سینه و پاها هرجا زد جدی هست
استفراغ نکردن به صورت خلطی و مقداری زیاد پنیر با اون پنیرک که بچه با زیاد خوردن شیر بالا مییاره فرق داره حالت جهنده و ناراحت کننده از دهنش میزنه بیرون
جوش نزدن در زیرگردن دستها و بازوها باسن و دور لبها مقعد و سینه و پاها هرجا زد جدی هست
استفراغ نکردن به صورت خلطی و مقداری زیاد پنیر با اون پنیرک که بچه با زیاد خوردن شیر بالا مییاره فرق داره حالت جهنده و ناراحت کننده از دهنش میزنه بیرون
0
1401/09/21
فرشته m
بگو چی هست الان
0
1401/09/21
سوال کننده
وقتی آلرژی دار میخوره اصلا بیدار نمیشه ، دکتر گفت باید ببری مغز و اعصاب اما من جدی نگرفتم
0
1401/09/21
فرشته m
ببر همون نوکیت را بده
0
1401/09/21
سوال کننده
دو بار سر همین بیدار نشدن بستری شد آخرش دکترا بهم میخندیدن که بچه خوابه تو حساسی
0
1401/09/21
فرشته m
وقتی اینجور میشه
0
1401/09/21
فرشته m
بگو برات بنویسه هرچی را میخوای بدی ال
0
1401/09/21
سوال کننده
الآنم سابقه نداشته اینقد بخوابه از ساعت ده خوابیده
0
1401/09/21
فرشته m
حالا آلفا هرچی
0
1401/09/21
سوال کننده
الان همون آلفا بگیرم یا نیو کیت
0
1401/09/21
فرشته m
بگو به دکتر کدوم بهتره زهرا نیوکیت بازار ازاده
0
1401/09/21
فرشته m
مگه میتونی همش پیداش کنی
0
1401/09/21
فرشته m
بگو هلال احمری برات بنویسه
0
1401/09/21
فرشته m
دستت یه جا بند باشه
0
1401/09/21
سوال کننده
گفت نیوکیت پیدا نمیشه آلفا نوشت
0
1401/09/21
فرشته m
برو ثبت نامشو انجام بده زهرا
0
1401/09/21
فرشته m
ول کن دست دست نکن
0
1401/09/21
فرشته m
بچه چقد شیر خورده خوابیده
0
1401/09/21
سوال کننده
نود سی سی صبح
0
1401/09/21
سوال کننده
نود تا هم ظهر
0
1401/09/21
سوال کننده
باباش میگه شاید با جونیور بی قرار بوده الان آرومه خوابیده
0
1401/09/21
سوال کننده
اصلا نمیدونم چکار کنم دکترش گفت چهار روز بهش این شیر رو بده اگه نساخت برو هلال احمر بمن پیامک میاد تایید کنم ، زودتر برم تایید میکنه
0
1401/09/21
فرشته m
است میگه اگه بیقرار بود نمیخ ابید
0
1401/09/21
فرشته m
زهرا کجایی
0
1401/09/21
فرشته m
نوشتار کی خورد
0
1401/09/22
سوال کننده
سلام فرشته جون ببخشید الان دیدم خودم دندونم درد میکرد رفتم دندونپزشکی
0
1401/09/22
سوال کننده
امروز فقط خواب بود گاهی بیدار میشد شیر میخورد پوشک عوض میکردم میخوابید
0
1401/09/22
سوال کننده
اصلا تو این سه ماه خیلی کم اینجوری بود
0
1401/09/22
فرشته m
خداروشکر ساخته
0
1401/09/22
فرشته m
حواست به جوشهاش به مدفوع اش باشه
0
1401/09/22
فرشته m
صدقه بده براش
0
1401/09/22
فرشته m
اویل پپتی بچه بالا مییاره بعد میزون میشه
0
1401/09/22
فرشته m
صدقه بده نمازشکربخون بزار همین شیرش بشه آن شالله بچم آروم بگیره به لطف الله خداییا شکرت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درمان برفک دهان با نیستات
- برفک دهان را چطور درمان کنیم؟
- برفک دهان نوزاد یک ماهه
- درمان برفک دهان نوزاد چگونه است؟
- برفک روی زبان و داخل لب نوزاد
- اسهال و. برفک دهان دختر 9 ماه ام
- برفک دهان دخترم رو چیکار کنم؟😟
- سلام خانوم دکتر در سقف دهان دخترم چند نقطه سفید هست ممکنه برفک دهان باشه؟
- برفک دهان نوزاد دوماهه
- برفک زبان و سقف دهان و لب نوزاد ۷ ماهو ۱۹ روز




