یه بار اشکالی نداره منم توو هفتهی پایین تر این اشتباهو کردم خداروشکر چیزی نشد از ۷،۶ روز دیگه هزار رو شروع کن
خدا رو شکر .
ایشالله بیشتر به خاطر این دوز بالاش ترسیدم .
شما بعد مصرفت ازمایش یا سونو دادی اوکی بود؟
آره رفتم انتی چکاپ کاملم دادم😁
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌷🌷
نگران نباشید مشکلی با یک بار مصرف رخ نمیدهد اما بعد این قبل خوردن هر دارویی خوب دقت کنید تا چنین اشتباهی رخ ندهد، دو هفته صبوری کنید بعد روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید 🌹
ممنون خانم دکتر عزیز مرسی که هستید . چشم 💐💐💐💐💐💐💐♥️
چشم هاتون بی بلا مهربان جانم الهی که همیشه زنده باشید و ممنونم از لطفتون گل من❤️❤️
💐💐💐
متشکرم .
ببخشید اینجا میپرسم امشب همسرم بقیه قرص ها رو گفته جسارتا عکسشون رو میفرستم ممنون میشم ببینید درسته این دوز ها .
خواهش میکنم مامان جان
بله موردی ندارند فقط امگا 3 را هر روز نخورید، دوبار در هفته کافی است 🌷
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم و خواهش میکنم 💗