سلام دوستان و دکتر عزیز
دخترم ۳ ماهه ،الان دو روزه شکمش صدا قاراقور میده وقتی شیر میدم بهش باز صدا میده از دیشب هم همش تو خواب ناله میکنه دمر ک میخوابونمش راحت میحوابه،علتش چی میتونه باشه؟
ی سوال دیگه روزی ۲،۳ باز پی پی کنه مشکلی داره؟
پرسش (1401/09/10):
قاراقور کردن شکم نوزاد ۳ ماهه
579
37
1401/09/10
سوال کننده
1
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام عزیزم پی پیش مشکلی نیس روز ی دو سه بار
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
شاید دلش درد میگیره یا سردیش میکنه
0
1401/09/10
سوال کننده
سرما خورده دارو میدم بهش
چی بدم بهش بهتر بشه؟
چی بدم بهش بهتر بشه؟
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
همون داروهایی ک دکتر داده بده بهش،برا سردی کردن میتونی بهش اب و نبات بدی
0
1401/09/10
سوال کننده
الان میدم بهش ،ممنون
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
وقتی سرماخوردگیش بهتر شد،برا سردیش اب و نبات دو سه قطره عرق نعناع هم بریز داخلش
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
چون عرق نعناع واسه سرماخوردگی میگن خوب نیس
0
1401/09/10
سوال کننده
الان ی قطره چکون عرق نعنا دادم بهش
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
گلابم خوبه عزیزم،ولی شاید دفعش رو بیشتر کنه
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نده بزار سرماخوردگیش خوب شد بعد
0
1401/09/10
سوال کننده
سرما خوردگیش بهتر شده الان ی هفته دارو میخوره
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اهان خوب پس
0
1401/09/10
سوال کننده
بعد ی چیر دیگه
0
1401/09/10
سوال کننده
دکترش قرص داد برا رفلاکسش اون و ک میدم بهش بچه هی گشنش میشه ولی چون خوابش میاد هی یکم میخوره چرت میزنه خ بد خواب شده امکانش هیت از قرص باشه
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره عزیزم اینم میشه
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ببین من خودم ب دخترم رازیانه دم میکردم میدادم
بابونه هم میدادم ولی دخترم بزور میخورد منم دیگه ندادم
خاله هام از همون اول ب بچه ها و نوه هاشون بابونه میدادن هم میگن تپل کننده هست هم خواب اوره برا بچه ارومش میکنه
بابونه هم میدادم ولی دخترم بزور میخورد منم دیگه ندادم
خاله هام از همون اول ب بچه ها و نوه هاشون بابونه میدادن هم میگن تپل کننده هست هم خواب اوره برا بچه ارومش میکنه
0
1401/09/10
سوال کننده
بابونه تلخه بچه دوست نداره
0
1401/09/10
sogol .
عزیزم بابونه برادل درداینا؟
یاهمینجوریم میشه دادتپل شه بچه تپل دوس دارم 😍
یاهمینجوریم میشه دادتپل شه بچه تپل دوس دارم 😍
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره عزیزم هنینطورم میتونی بدی
باید دمش کنی
بابونه اصلا و ابدا نباید جوشیده بشه
باید دمش کنی
بابونه اصلا و ابدا نباید جوشیده بشه
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم بابونه اصلا تلخ نیس ،
دم کن جوشیده نباید بشه
دم کن ی تیکه نباتم بنداز توش
دم کن جوشیده نباید بشه
دم کن ی تیکه نباتم بنداز توش
0
1401/09/10
باران .
میشه به بچه ۲ماه ۲۳روزم داد؟
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
والا من از 1 ماهگی ب دخترم دادم
0
1401/09/10
باران .
درروز چقدر؟
0
1401/09/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
شبا ندی فقط
صبحا ی شماره یا نیم
عصرام همینطور
تو اول نیم شماره بهش بده ببین چطوره براش سازگاره بهش میسازه یا نه
صبحا ی شماره یا نیم
عصرام همینطور
تو اول نیم شماره بهش بده ببین چطوره براش سازگاره بهش میسازه یا نه
0
1401/09/10
باران .
مرسی امتحان میکنم
0
1401/09/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون جانم
احتمالا دلبندتان دل درد دارد که میتواند ناشی از علل مختلفی از مصرف داروهای مرتبط با سرماخوردگی تا رفلاکس و... باشد. آروغ را میگیرید؟ مراقبت های رفلاکس را رعایت میکنید؟
ارگ قوام دفع خوب است، میزان دفع مشکلی ندارد 🌹
احتمالا دلبندتان دل درد دارد که میتواند ناشی از علل مختلفی از مصرف داروهای مرتبط با سرماخوردگی تا رفلاکس و... باشد. آروغ را میگیرید؟ مراقبت های رفلاکس را رعایت میکنید؟
ارگ قوام دفع خوب است، میزان دفع مشکلی ندارد 🌹
0
1401/09/11
سوال کننده
برا رفلاکس ی شربت دکتر داده با یدونه قرص ک تو اب حل میکنم میدم بهش
قوام دفعشم خوبه
قوام دفعشم خوبه
0
1401/09/11
پزشک اوما
سایر سوالاتم چطور جان دل؟. مراقبت ها انجام میشود؟
0
1401/09/12
سوال کننده
مراقبت و رعایت میکنم
ولی صدا شکمش کم نمیشه
ولی صدا شکمش کم نمیشه
0
1401/09/12
پزشک اوما
به جز داروی رفلاکس چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1401/09/12
سوال کننده
هیچی نمیدم
0
1401/09/13
پزشک اوما
نفخ هم دارد؟
0
1401/09/15
سوال کننده
اره داره ولی خالی میشه
1
1401/09/15
پزشک اوما
عزیزم قطره سگانوز یا اهورا نی نی را در کنار روال درمانی فعلی امتحان کنید و حتما حرکت پای دوچرخه را در فواصل منظم انجام دهید جستهاند به بهبود شرایط کمک کند 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




