قرص آهن هم اینو تجویز کرده دکترم .
ولی هنوز جواب آزمایش رو ندیده ببینم عوض میکنه یا نه
برای قند خونم دوباره باید آزمایش بدم؟
چون من ویار سختی داشتم و معده خالیم هیچ وقت آب رو تحمل نمیکنه
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم قند خون باید تکرار گردد وقتی محلول را بالا آورده اید این تست قابل اعتبار نیست، چون نمیتوانید این شرایط را تحمل کنید آزمایش قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه برایتان درخواست گردد که نخواهید محلول گلوکز بخورید.
ایزی آیرون هم خوب است اما در ویزیت از پزشک خود بخواهید اگر صلاح می دانند فروفورت گاین شروع شود ❤️
حتما ممنونم ازتون.
فقط کم خونیم شدیده؟
یا با قرص آهن کنترل میشه؟
با قرص کنترل میشود جانم مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را هم بیشتر بخورید 💗