سلام دکترجان.وقت بخیر
من دوقلو باردارم،سه شنبه با درد زایمان بستری شدم بیمارستان.پتدین و سولفات منیزیم بهم زدن
دوردز بستری بودم،دهانه رحمم ۱ سانت فری(دوسانت)باز شده.بعد مرخصم کردن با شیاف ایندومتاسین هر ۱۲ ساعت،و هر ۸ساعت ایزوپرین
حالا امشب دوباره درد دارم.قبل بستری شیاف پروژسترونم هرشب میذاشتم.دکترمو دیگه ندیدم که بپرسم شیاف پروژسترونمم ادامه بدم یا نه؟با چه فاصله ای از شیاف ایندومتاسین بذارم؟
پرسش (1401/09/05):
شیاف ایندومتاسین با پروژسترون
1289
26
1401/09/05
سوال کننده
0
1401/09/05
شیوا 💙
حالت بهتره عزیزم؟
توگروه نبودی نگرانت شدیم
توگروه نبودی نگرانت شدیم
0
1401/09/05
Lili Love
من از 3ماهگی شیاف پروژسترون میزاشتم ادامه بدی بهتره چون میترسیدم مشکلی برای بچم پیش بیاد تا زمانی که دنیا اومد ادامه دادم 😅
0
1401/09/05
سوال کننده
درد دارم شیوا جان. همش دردام شروع میشه یهو میگیره.دیگه ترسیدم حسابی😔هنوز خیلی کوچولوان.اللن از درد باز نفسم بالا نمیاد
0
1401/09/05
🥰mrym🥰 .
من از اول بارداری دارم شیاف میزارم
0
1401/09/05
🥰mrym🥰 .
بهتری مریم جان؟؟؟استراحت کن کلن
0
1401/09/05
شیوا 💙
امپول نداده بهت؟ به من هیدروکسی پروژسترون داده هفتگی بزنم
من شکمم سفت میشد زدم دیگه سفت نمیشه
من شکمم سفت میشد زدم دیگه سفت نمیشه
0
1401/09/06
سوال کننده
قربونت عزیزم. دردم اروم بشه بهتر میشم ان شالله.منم از اول شیاف میذاشتم.الان دو یه تا شیاف باهم شده،از تداخل داروییش میترسم.در مورد ایندومتاسین چیزای خوبی نشنیدم.میگن تآ قبل هفته۳۴ باید فقط استفاده بشه،بعدش نقص جنینی داره دورازجون.من امپولای ریه و واکسن کزازمم تو یه روز زدم.خیلی این هفته دارو گرفت بدنم.اللن بخاطر سولفات هنوز سوزش کلیه دارم
0
1401/09/06
سوال کننده
چرا شیوا جونم.امپول هفتگیم میزنمم.الان سوالم بخاطر تداخل دوتا شیافه
0
1401/09/06
مامان رادمهر
عزیزم "میگن"
منظورت اینه کیا میگن؟
پزشک همچین چیزی گفته؟؟؟
منم شرایط شمارو داشتم با این تفاوت که از هفته 22 دهانه رحمم باز شد هفته 29 بستری شدم و سولفات و بتامتازون گرفتم
شیاف پروژسترونم تا امروز هر 12 ساعت استفاده کردم.
منظورت اینه کیا میگن؟
پزشک همچین چیزی گفته؟؟؟
منم شرایط شمارو داشتم با این تفاوت که از هفته 22 دهانه رحمم باز شد هفته 29 بستری شدم و سولفات و بتامتازون گرفتم
شیاف پروژسترونم تا امروز هر 12 ساعت استفاده کردم.
0
1401/09/06
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌸
بله میتوانید استفاده کنید تداخلی ذکر نشده است اما بهتر است فاصله حداقل بیشتر از 3 ساعت رعایت گردد و از پزشکتان هم نظرخواهی کنید چون مسئول نهایی شما هستند 🌷
وقتتون بخیر 🌸
بله میتوانید استفاده کنید تداخلی ذکر نشده است اما بهتر است فاصله حداقل بیشتر از 3 ساعت رعایت گردد و از پزشکتان هم نظرخواهی کنید چون مسئول نهایی شما هستند 🌷
0
1401/09/07
سوال کننده
ممنونم مامان رادمهر جان.
اره از دوسه تا ماما شنیدم که هفته۳۴ به بعد ضرر داره.گفتن تو یه مقاله خوندن
الهی...ان شالله منم مث شما هفته ۳۷ رو تجربه کنم و نی نی ها سالم و صحیح به دنیا بیان❤
اره از دوسه تا ماما شنیدم که هفته۳۴ به بعد ضرر داره.گفتن تو یه مقاله خوندن
الهی...ان شالله منم مث شما هفته ۳۷ رو تجربه کنم و نی نی ها سالم و صحیح به دنیا بیان❤
1
1401/09/07
سوال کننده
ممنونم دکترجان از توضیحتون💕
0
1401/09/07
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💓💓
0
1401/09/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/09/28
الی .
سلام عزیزم حالت خوبه ؟ شما زایمان کردید؟
0
1401/09/29
سوال کننده
سلام
0
1401/09/29
سوال کننده
بله گلم
0
1401/09/29
سوال کننده
حال نی نی هام خوب نیست
1
1401/09/29
سوال کننده
براشون دعا کنین لطفا
0
1401/09/29
الی .
بلا به دوره عزیزم
داخل دستگاه هستن؟ مگه چند هفته زایمان کردید ؟
داخل دستگاه هستن؟ مگه چند هفته زایمان کردید ؟
0
1401/09/29
الی .
چشم حتما 🙏
انشالله دوتاشون صحیح و سلامت بیان بغلت بحق امام رضا
انشالله دوتاشون صحیح و سلامت بیان بغلت بحق امام رضا
0
1401/09/29
عسل م
سلام عزیزم به سلامتی انشالله بغلشون کنی😍 منم دو قلو دارم با احتمال زایمان زودرس، نی نی هات چند کیلو بودن موقع زایمان؟ الان دستگاهن؟
0
1401/09/29
عسل م
چند هفته زایمان کردی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




