سلام مادرا خوبید
من دوشب پیش شکمم سفت شد و دیروز رفتم بیمارستان
nsd دادم گفتن باید اورژانسی عمل بشی
منم اومدم بیمارستانی ک دکترم بود اورژانسی سزارین شدم
36 هفته و 5 روز بودم
ازخدا میخام هر کسی نی نی میخاد خدا خودش بهش بده و اونایی ک باردارید بسلامتی این نه ماهه رو بگذرونید
از پزشک اوما عزیزم ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1074
1401/09/05
















