من که نمیدونم کسی میدونه بگه زودتر مارو از انتظار در بیارع 😂
شوهر من که دیروز میگفت اومده باشه باز ازش سوال کنم اومد
دیروز قرار بود بیاد اما نیومد گفتن هفته بعد چهارشنبه
میگم شوهرم دیروز میگفت قسمت جدید میاد دیگه نفهمیدم که نگا کرد یا نه، باشه اومد ازش سوال کنم 😁
سبا احتمالا بعد جام جهانی بیاد چون الان همه فوتبال میبینن
فیلم ایرانی همینه تو خماری میمونی بعد آخرشم تر میزنن به فیلم 😂
کلا سریالایی ک نگاه کردین و خوب بوده بهم معرفی کنین
خودم یاغی و جیران و دراکولا و مانکن و زخم کاری ديدم
الانم راز بقا دارم میگیرم
تااینجاش عالی با بازی شهاب حسینی😍
خونسرد هم شنیدم تو همین ژانره و قنشگه
اره خونسرد هم عالیه با بازی امیر آقایی😍
خونسرد خیلی کشت و کشتار هست
خونسرد از رو یه سریال کره ایی ساختن 😏
من حس میکنم خوب نیس
ژانرش کمدی هس ؟
کشت و کشتار نمیخوام، زخم کاری نگاه کردم از اول تا آخر آدم کشتن😑
بی گناه الان داره پخش میشه
هم گناه (عاشقانه) قبلا پخش شد که تموم شد