برو ی سونو بده 1.5 کیلو زیاده کم کردی
منم این هفته یک کیلو کم کردم
فاطمه جون فکر نکنم یک کیلو برای شما مشگلی ایجاد کنه چون حتما وزن اضافه کردی من وزن خاصی اضافه نکردم
سلام عزیزم پودر ترومام بخر روزی ۲لیوان باشیر و موز بخور خیلی خوبه جنین وزن میگیره خودتم وزنت میاد بالا حتما بخور من خوردن البته دیر شروع کردم بچم ۳۵۰۰شد
سلام مامان گل به روی ماهتون
باید بین هفته 31 تا 34 برایتان سونوگرافی تعیین رشد جنین انجام میشد، اگرچه افت وزن میتواند بدلیل بیماری طبیعی باشد اما مجموعا باتوجه به سن بارداری باید حتما سونوگرافی تعیین وزن و رشد جنین انجام گردد ❤️
خرما زیاد بخور
مرغ گوشت کبابی بخور
سلام رفتم سنو گرافی وزن بچه خدارو شکر نرمال بود
خداروشکر مامان جان بنابراین جای نگرانی نیست ،فقط مواد غذایی غنی از پروتئین را در این هفته های پایانی بارداری بیشتر مصرف کنید
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️