سلام مامانای گل... برا افزایش وزن دوقلوهام چکار کنم بهشون شیر خودم میدم با شیرببلاک arبخاطر رفلاکس دخترم... دخترم الان 54 روزشه وزنش تازه شده3100 خیلی لاغره... اگه کسی تجربه ای چیزی داره بگه میخام دخترم یکم وزن بگیره.. ــ
0
1401/08/30
Parisa ❤️
منم دوقلو دختر و پسر دارم. دختر منم الان که ۱۰ ماهشه ۶۵۰۰ هست خیلی کوچولو هست تازگیا خوبم غذا نمیخوره نمیدونم چیکار کنم
0
1401/08/30
مامان گل
شیر خودت تقویت کن چیزای چاق کننده بخور مثله برنج و ماکارانی و ابگوشت و کباب
2
1401/08/30
مامان گل
فکر نکنم ببلاک وزن بده برو دکتر یه شیر دیگه بده
1
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ای خدا من عاشق این عکس دو قلو های شمام
عزیزم یه پودرهای تقویتی هم هست شیر مادر را قوت میده از اونا برای خودت بگیر بخور فعلا همین کارا رو میشه کرد
عزیزم یه پودرهای تقویتی هم هست شیر مادر را قوت میده از اونا برای خودت بگیر بخور فعلا همین کارا رو میشه کرد
0
1401/08/30
سوال کننده
اخه دلم میخاد دخترم تپل بشــــــه
0
1401/08/30
سوال کننده
سه تا متخصص اطفال رفتم گفت شیر رو عوض نکن
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
روزهایی که هوا آفتاب داره تو خونه جلو آفتاب بازش بذار چند دقیقه بذار بدنشd3 و کلسیم جذب کنه
0
1401/08/30
سوال کننده
اسم پودرا چیه!؟؟
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
الان برات سرچ میزنم
0
1401/08/30
سوال کننده
طرف ما هوا گرمه تا نیم ساعت نمیتونه طاقت بیاره
0
1401/08/30
😍 ❤
بخاطر رفلاکس بیومیل بده
0
1401/08/30
سوال کننده
مرسی گلم
0
1401/08/30
سوال کننده
بیومیل از ببلاک بهتره برا وزنگیری!؟؟؟ بعدش از کجا بدونم رفلاکس دخترم خوب شده یا نه!؟
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
اسمش لیدی میل هست که طعم های مختلف هم داره
0
1401/08/30
😍 ❤
اره من بیومیل ای آر میدم خیلی خوبه.حتی رفلاکسشم کنترل کرده اما هنو خوب خوب نشده ولی نسبت به قبل خداروشکر بهتر شده.میگن تا وقتی که غذا بخورن رفلاکسو دارن.من دخترم چند روز خوبه دوباره بالا میاره
0
1401/08/30
مامان گل
وزن تولدش چند بود؟
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
در حد چند دقیقه کافیه
0
1401/08/30
مامان گل
دختر من الان غذا میخوره ولی همونه حتی دارو هم میخوره و پرهیز غذایی داره
0
1401/08/30
سوال کننده
تو بارداری خوردم فکر کردم بچه هام تپل مپل میشن ولی وزنشون زیاد نشد
0
1401/08/30
سوال کننده
2350 دخترم
2400 پسرم
2400 پسرم
1
1401/08/30
مامان گل
فقط شیر خودت تقویت کن چون از خودت هم میخوره
1
1401/08/30
مامان گل
نسبت به تولدش خوبه
0
1401/08/30
مامان گل
دخترت چقد شبیه عکس نوزادی دختر منه
خدا حفظشون کنه بچه هات خیلی نازن
خدا حفظشون کنه بچه هات خیلی نازن
0
1401/08/30
مامان گل
یه عکس از دخترت میدی؟
0
1401/08/30
سوال کننده
ولی الان دخترم لاغرشده شبیه این عکس نیست
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آخه دو قلو چون جاشون کمه معمولا وزنشون کمتر از یه جنین تو شکمه عزیزم
الان دوباره بگیر ایشالا تاثیر داره برات
الان دوباره بگیر ایشالا تاثیر داره برات
0
1401/08/30
مامان گل
اره خب طبیعیه دختر منم بعدش لاغر شد از روز 5 لاغر شد
حیف عکساش تو لبتاپ گذاشتم وگرنه نشونت مبدادم
حیف عکساش تو لبتاپ گذاشتم وگرنه نشونت مبدادم
0
1401/08/30
سوال کننده

عکس چند روز پیششه
1
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
اینجوری که لقمه کردی این دوتارو آدم دلش میخاد قورتشون بده😍😘😇😄👌🤍🥺❤️❤️
1
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ماشالا
0
1401/08/30
مامان گل
اخی نی نی کوچولو خوشمزه😍
0
1401/08/30
مامان گل
لباس محلی کجاس
0
1401/08/30
سوال کننده
از الان شیطونه
0
1401/08/30
سوال کننده
بلوچستان
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
لباس محلی کجاست
شما اهل کجایین
شما اهل کجایین
0
1401/08/30
مامان گل
اوه اوه😂پس بدبختی منم دخترم متحرکه بعصی وقتا سرم درد میگیره از بی خوابی
1
1401/08/30
سوال کننده
بلوچستان.. چابهاریم؟
1
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
چقدر نازه مطمئنم زیاترین میشه 😍
1
1401/08/30
سوال کننده
بلوچستان.. چابهاریم؟
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خودت طبیعی دو قلو باردار شدی یا دارو مصرف کردی
0
1401/08/30
سوال کننده
همش درحال نق زدن و گریه کردن... کافیـــه ضبط روشن کن باصدای بلند دیگه ساکت میشه اهنگ میخاد🤣
0
1401/08/30
مامان گل
😂😂😂
0
1401/08/30
سوال کننده
ی ماه دارو خوردم با امپول
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
لتروزول یادته چی بود داروهات
0
1401/08/30
سوال کننده
دخترت الان چندماهشه!؟
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
من دخترم یازده سالشه😄
0
1401/08/30
مامان گل
ولی نق زدنش مال رفلاکسه اوه میتونی دارو بده و لبنیات نخور خودت که تشدید نشه
0
1401/08/30
سوال کننده
لتروزل بود با یکی دیگه ااسمش یاذم نیس
0
1401/08/30
مامان گل
کلومیفن؟
0
1401/08/30
سوال کننده
دارو میدم بهش... ولی الان فکر کنم رفلاکسش بهتر شده
0
1401/08/30
سوال کننده
اره
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
متفورمین؟
0
1401/08/30
مامان گل
خداروشکر
0
1401/08/30
سوال کننده
متفورمین ی ماه قبل لتروزول خوردم
0
1401/08/30
مامان گل
دوقلو میخوای؟
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آره خیلی دوس دارم
2
1401/08/30
مامان گل
انشالله به زودی نصیبت بشه
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ممنون عزیزم
0
1401/08/30
سوال کننده
چنتا بچه داری!؟
0
1401/08/30
. .
دختر منم رفلاکس شدید داشت یهو دیگه سینم و نگرفت از وقتی شیر من و نمیخوره رفلاکسش از بین رفته خداروشکر
0
1401/08/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
یه دختر
0
1401/08/30
سوال کننده
از کجا متوجه شدی رفلاکسش بهترشده!؟
0
1401/08/30
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
منبچه هام ببلاک میخورن وزن دهیش عالیه
1
1401/08/30
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
وزن کوچولوهات یکم نسبت ب تولد کمه
من دخترم ۱۹۰۰ بدنیا اومد دوماهگی ۴ کیلو شده بود
سعی کن شیر خشک بیشتر بدی بهشون
منم شیر خودم و ک میدادم زیاد وزن نمیگرفتن ولی شیرخشک سریع وزن گرفتن الانم خداروشکر وزنشون خوبه
بچه های من دقیق ماهی یک کیلو اضاف میکردن
ولی شما تو دوماه ۷۰۰ گرم اضاف کردن
میخوای به متخصص نشونشون بده
ولی بنظر من شیرخشکشونو بیشتر کن
من دخترم ۱۹۰۰ بدنیا اومد دوماهگی ۴ کیلو شده بود
سعی کن شیر خشک بیشتر بدی بهشون
منم شیر خودم و ک میدادم زیاد وزن نمیگرفتن ولی شیرخشک سریع وزن گرفتن الانم خداروشکر وزنشون خوبه
بچه های من دقیق ماهی یک کیلو اضاف میکردن
ولی شما تو دوماه ۷۰۰ گرم اضاف کردن
میخوای به متخصص نشونشون بده
ولی بنظر من شیرخشکشونو بیشتر کن
0
1401/09/01
سوال کننده
بردم متخصص گفتن همین شیرخشک خوبه.. دخترم بخاطررفلاکس وزن اضافه نمیکنه پسرم وزنش خوبه.. روزی چندبار بهشون شیرخشک بدم!؟
1
1401/09/02
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من کلا بچه هام شیرخشکین تا سه ماه شیر خودمو خوردن بعد شیرم خشک شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



596

