سلام عزیزم روزتون بخیر.دخترم ۱۰ روز دیگه ۴ماهش تموم میشه تا دوشب پیش خوابش خیلی خوب بود شبا از ۱۱تا ۷ صبح دوبار بیدار میشد شیر میخورد و ۱ساعت بازی میکرد باز میخوابید.روزم هر بار که میخوابید تا دو ساعت خوابش طولانی میشد.الان دوشبه از ۱۱تا ۷ صبح۴یا۵بار بیدار میشه گریه میکنه ولی بیدار نمیمونه شیرش میدم میخوابه باز دوساعت دیگه بیدار میشه.نمیدونم چش شد😭😭لطفا راهنماییم کنید
0
1401/08/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون نازنینم
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم اختلال خواب شبانه در شیرخواران، علت های مختلفی دارد. نفخ، تنظیم نبودن درجه حرارت اتاق (درجه حرارت بیشتر یا کمتر از 22 درجه)، نیاز به آروغ زدن و پروسه رویش دندان از مهم ترین دلایل هستند. پس در جهت رفع مشکلات احتمالی گفته شده تلاش کنید. به علاوه، باید در نظر داشته باشید که این تغییرات با توجه به بروز شیطنت و کنجکاوی در پروسه های رشدی طبیعی هستند. باید کمی صبوری کنید تا مجددا به روال قبل برگردد وقتی بیدار میشود و شیر میدهید، با وجود بیدار بودن فرزندتان با او حرف نزنید نزدیک او باشید اما ساکت خودتان را به خواب بزنید و اتاق را تاریک نگه دارید 🌹
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم اختلال خواب شبانه در شیرخواران، علت های مختلفی دارد. نفخ، تنظیم نبودن درجه حرارت اتاق (درجه حرارت بیشتر یا کمتر از 22 درجه)، نیاز به آروغ زدن و پروسه رویش دندان از مهم ترین دلایل هستند. پس در جهت رفع مشکلات احتمالی گفته شده تلاش کنید. به علاوه، باید در نظر داشته باشید که این تغییرات با توجه به بروز شیطنت و کنجکاوی در پروسه های رشدی طبیعی هستند. باید کمی صبوری کنید تا مجددا به روال قبل برگردد وقتی بیدار میشود و شیر میدهید، با وجود بیدار بودن فرزندتان با او حرف نزنید نزدیک او باشید اما ساکت خودتان را به خواب بزنید و اتاق را تاریک نگه دارید 🌹
0
1401/08/30
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون از راهنماییتون.دخترم رفلاکس داره امشب که بیدار بودم انگار که دهنش بد مزه باشه اونجوری صورتش جمع شده بود.امپرازولم بهش میدم ممکنه بخاطر رفلاکس باشه
0
1401/08/30
سوال کننده
البته دو شبه اینجوری شده
0
1401/08/30
سوال کننده
میتونم خودم نکسیوم بهش بدم؟
0
1401/08/30
پزشک اوما
بله مامان جان رفلاکس میتواند دخیل باشد نکات مراقبتی مربوط به رفلاکس را رعایت میکنید ؟
0
1401/08/30
سوال کننده
بله.کلا شیرخشک بهش میدم اونم بیومیل ای آر.اسومراز یا همون امپرازولم بهش میدم زیر سرش و بلند میزارم وقتیم شیرش میدم آروغشو میگیرم ک چند دیقه عمودی نگهش میدارم
0
1401/08/30
سوال کننده
چطور بدونم رفلاکسش بهتر یا بدتر شده؟
0
1401/08/30
پزشک اوما
تا 30 دقیقه باید عمودی نگه دارید، اگر در بیداری شرایط خوب است و وزن گیری مشکلی ندارد بنظر من تغییری ایجاد نکنید در غیر این صورت میتوانید نکسیوم را امتحان کنید
0
1401/08/30
سوال کننده
نه خداروشکر وزنگیریش خوبه ۱۲ روز دیگه ۴ ماهش تموم میشه فکر کنم بیشتر از ۷ کیلو باشه
0
1401/08/30
سوال کننده
ولی اینکه میبینم بالا میاره خودم خیلی اذیتم
0
1401/09/01
پزشک اوما
احساستان را کاملا درک می کنم مامان گل بنابراین فعلا این مراقبت ها را ادامه دهید اما اگر این شرایط با گذشت زمان بدتر شد تغییر روال درمان توصیه میگردد
1
1401/09/01
سوال کننده
متشکرم عزیزم 🌹🙏
0
1401/09/01
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربانم 💜💜
0
1401/09/01
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



529

