سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر پسرم امروز حین بازی انگشت وسطش یکم برگشت ب عقب دردش اومد گریه کرد اما زود اروم شد
بعدم دوباره مشغول بازی شد با دستش هم کار میکنه
اما الان دیدم ک ورم داره یکم
وقتی هم میخوام دستشو بشورم میگه دردم میاد اما دردش زیاد نیست
اما جز این اصلا شکایتی نداره مثل همیشه اس
بنظرتون نگران کننده اس؟ عکس لازم داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



381
1401/08/27


