سلام به همگی
بنظرتون بارداری دوم هم باید لکه لانه گزینی داشته باشم.(پارسال این موقع بارداری پوچ اولین بارداریم بود که دو روز قبل موعدم اندازه عدس لک دیدم بعد دو روز بی بی زدم مثبت بود ولی دیگه ...)
الان دو روز از موعدم گذشته پریود نشدم و لک لانه گزینی هم نداشتم اقدام هم نیستم جلوگیری طبیعی داشتم..
بنظرتون امکان داره بارداری دوم بدون لکه لانهگزینی اتفاق بیفته؟
پرسش (1401/08/25):
بچه ها یه دقیقه بیاین لطفا
619
70
1401/08/25
سوال کننده
1
1401/08/25
ارزو مامان اردلان و نیکان
من اولی نداشتم ولی دومیو داشتم
4
1401/08/25
ارزو مامان اردلان و نیکان
همه که لک ندارن
1
1401/08/25
fatem F
من تو هیچ کدوم بارداریام لک لانه گزینی ندیدم
0
1401/08/25
سوال کننده
برعکس شده
من اولی داشتم بخاطر اون الان خیالم راحته باردار نیستم
اما نمیشم پریود نمیدونم که🥴
من اولی داشتم بخاطر اون الان خیالم راحته باردار نیستم
اما نمیشم پریود نمیدونم که🥴
1
1401/08/25
fatem F
خب آخه علامت مطمئنی نیست ممکنه باردار باشی
0
1401/08/25
سوال کننده
ماه قبل خیلی کم پریود شدم یک روز دو روز فک کردم لانه گزینی هس چند روز بعدش بی بی زدم اما منفی بود
نمیدونم که هر ماه بی بی شده جوک برام😁
نمیدونم که هر ماه بی بی شده جوک برام😁
0
1401/08/25
سوال کننده
میخام ببینم بودن از دوستان که بارداری اول دیدن دومی ندیدن💟
0
1401/08/25
مهربان ف
پاشو یه بی بی بزن
0
1401/08/25
سوال کننده
ندارم خونه فردا می زنم
0
1401/08/25
سوال کننده
ولی همسرم با اینکه عمل واریکوسل کرد اما ضعیفه همچنان بخاطر اون بی خیالم
0
1401/08/25
سوال کننده
یه علامت جدید داشتم این ماه بیشتر از اون مشکوک شدم پیام دادم
یک طرف گلوم هنگام قورت دادن اب دهان درد داشت
یک روز درد داشت یک روز نداشت
دو شه بار اینجور شد این هفته
توهم زدم؟؟ 😁😂
یک طرف گلوم هنگام قورت دادن اب دهان درد داشت
یک روز درد داشت یک روز نداشت
دو شه بار اینجور شد این هفته
توهم زدم؟؟ 😁😂
0
1401/08/25
hana ۱۳۸۰
گلم منم همسرم واریکوسل داده
0
1401/08/25
hana ۱۳۸۰
گرید ۳ هستش
ولی باردار شدم
ولی باردار شدم
0
1401/08/25
hana ۱۳۸۰
سقط شد ولی
0
1401/08/25
hana ۱۳۸۰
و اینکه
0
1401/08/25
hana ۱۳۸۰
من توی ۶ تا بارداری فقط ۲ بار لانه گزینی داشتم
1
1401/08/25
hana ۱۳۸۰
ینی لک دیدم تو همه بارداری ک نمیشه لک دید
0
1401/08/25
سوال کننده
الان بچه دارید؟
0
1401/08/25
سوال کننده
پس برای شما اتفاق افتاده😯
0
1401/08/25
سوال کننده
میترسم عملش فایده نداشته باشه یهو حامله بشم دوباره پوچ و سقط و... اینا یک سال هس از اینا ترسیدم و جلوگیری کردم
0
1401/08/25
سوال کننده
پارسال عمل کرد واریکوسل درجه ۳
0
1401/08/25
mahoor .
خانم ها لکه لانه گزینی چطوریه؟
من یک هفته قبل پریودم دو روز لک داشتم
ولی رو پد به زور مشخص بود
به نظرتون امکان داره لکه لانه گزینی باشه
یا از یه چیز دیگه ست ؟
من یک هفته قبل پریودم دو روز لک داشتم
ولی رو پد به زور مشخص بود
به نظرتون امکان داره لکه لانه گزینی باشه
یا از یه چیز دیگه ست ؟
0
1401/08/25
سوال کننده
اره الان بنظرم اگه پریود نشدین بی بی بزنید مشخص میشه
0
1401/08/25
mahoor .
موعدم جمعه ست
0
1401/08/25
mahoor .
باید بگذره تست بدم
0
1401/08/25
سوال کننده
من دو روز مونده بود به پریودیم لک قهوهای اندازه عدس دیدم دو روز بعدش بی بی م مثبت شد
یه روز بعد حتی زده بودم منفی بود اما دو روز بعد مثبت شد
یه روز بعد حتی زده بودم منفی بود اما دو روز بعد مثبت شد
0
1401/08/25
سوال کننده
آره از موعد تون بگذره بزنید بی بی
0
1401/08/25
سوال کننده
هر چند الانم بنظرم نشون میده چون میگین یک هفته قبل لک دیدین
0
1401/08/25
mahoor .
برای من رنگ قهوه ای و صورتی خیلی کمرنگ بود لک
0
1401/08/25
mahoor .
خیلی کم هم نبو ولی رو پدم نمیشد وقتی سرویس بهداشتی میرفتم میدیدم رو دستم میومد
0
1401/08/25
حانیه ح
مثل شوهر من که عمل کرد و بدتر شد شوهرتو بفرس زالو درمانی خواهر
0
1401/08/25
mahoor .
لکه رو دو سه روز پیش دیدم امروز اصرااا ندیدم
0
1401/08/25
سوال کننده
چه جوریه این عزیزم
0
1401/08/25
سوال کننده
بنظرم اگه بی بی داری بزن
0
1401/08/25
mahoor .
اخه من اقدام نبودم😑
0
1401/08/25
سوال کننده
ربطی نداره نزدیکی داشتین
خب منم اقدام نیستم اما ببین دارم تاپیک میزنم😂 یعنی پس احتمال میدم باردارم
خب منم اقدام نیستم اما ببین دارم تاپیک میزنم😂 یعنی پس احتمال میدم باردارم
0
1401/08/25
حانیه ح
شوهر من فقط سه مرتبه رف و من در عین تعجب باردار شدم طبیعی دکترا میگغتن شوهرم اونقد ضعیفه که ای وی اف هم نمیشه
1
1401/08/25
حانیه ح
منم هر کی مشکل اسپرم داره بهش میگم که دلش مث من شاد بشه
0
1401/08/25
سوال کننده
حانیه جان مبارکه عزیزم انشالله به سلامتی و خوشی نی نیتو بغل بگیری
0
1401/08/25
mahoor .
تنها چیزی ک بهش فکر نمیکردم بارداری بود
امروز رفتم پیش مامانمم بهم میگه مبارکه 😐
گفتم چرا الکی استرس میدی بهم
یه موریم اون موقع تا حالا
امروز رفتم پیش مامانمم بهم میگه مبارکه 😐
گفتم چرا الکی استرس میدی بهم
یه موریم اون موقع تا حالا
1
1401/08/25
حانیه ح
قربونت عزیز دلم انشالله قسمت خودت و همه منتظرا
0
1401/08/25
حانیه ح
😅😅😅دقیقاااا وقتی بهش فک نمیکنی باردار میشی
0
1401/08/25
mahoor .
جلوگیری داشتمممم😳
بچم کوچیکه
بچم کوچیکه
0
1401/08/25
سوال کننده
❤️🙏😘😘
0
1401/08/25
سوال کننده
زالو درمانی حانی چه جوریه کجا بریم مثلا من اصلا تا حالا نرفتم
0
1401/08/25
سوال کننده
انشالله هر چی مصلحتت هست عزیزم اما من ندارم بی بی وگرنه میزدم
فردا هم پری نشم میزنم
فردا هم پری نشم میزنم
0
1401/08/25
حانیه ح
ما زدیم تو دیوار زالو درمانی اورد چن جا رو شوهرم زنگ زد رفتیم زالو و حجامت و بادکش و این جور چیزا داشتن عین مطب دکتر بعد ده الی دوازده تا زالو انداخت اطراف بیضه و کشاله ران بعدم پانسمان کرد اومدیم خونه یه روز یکم اذیت داره ولی از روز دوم سوم کم کم بهتر میشن و روز سوم خونریزیش کامل بند میاد
0
1401/08/25
سوال کننده
باشه عزیزم ممنونم زنده باشی
این عمرا بره 🥴
این عمرا بره 🥴
0
1401/08/25
mahoor .
ان شالله خدا به زودی نی نی ناز بهت هدیه بده
0
1401/08/25
سوال کننده
قربونت ماهور جان خدا نی نی تو حفظ کنه عزیزم😘
0
1401/08/26
mahoor .
ممنونم گل پری جون😘😘
0
1401/08/26
پاییز 🍀
عزیزم اون قبلیه چون داشت سقط میشده لک داشتی.
0
1401/08/26
سوال کننده
سلام دوستای گلم
0
1401/08/26
سوال کننده
بی بی زدم منفی هس
0
1401/08/26
سوال کننده
ولی پریود نشدم
0
1401/08/26
سوال کننده
نمیدونم من پریودام منظم هس و سابقه نداشتم اینجوری
0
1401/08/26
سوال کننده
نمیدونم والا قسمت و حکمت دیگه موندیم
0
1401/08/29
سوال کننده
من جمعه صبح بعد چهار روز تاخیر پریود شدم
0
1401/08/29
سوال کننده
ماهور جان چخبر از خودت پریود شدی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




