دکتر جان من حدود یک هفته هست که دچار بیرون زدگی شدم ..درد آنچنانی ندارم اما کمی میسوزه و موقع دستشویی و شستن کمی اذیت هستم ..من سرکلاژ هستم واستراحتم و شیاف پروژسترون خیلی مصرف کردم و خب یک مدت یبوست هم داشتم که این موضوع از قبل بارداری هم بوده اما هیچ وقت دچار بیرون زدگی نشده بودم ...به مدت ۳ روز پشت سرهم شیاف انتی هموروئید مصرف کردم و دو روز بعدش کرم مقعدی ام جی
امشب دوباره شیاف انتی گذاشتم ..سوال من اینکه ایا این بیرون زدگی درمان میشه (اخه اولش کوچکتر بود به اندازه یک نخود ولی الان از هر دو طرف شده و بزرگتر به اندازه یک بند انگشت ) من الان باید سزارین بشم یا طبیعی هم میشه ؟؟ چیکار کنم که درمان بشم؟ با توجه به شرایطم اخه دو هفته دیگه وقت دکترم هست
واینکه از امشب کمی خارش و انگار که یک سیخ باشه داخل گاهی تیر میکشه
پرسش (1401/08/25):
داشتن بواسیر به اندازه یک بند انگشت
770
55
1401/08/25
سوال کننده
0
1401/08/25
سوال کننده
پیش دکتر زنان باید برم؟؟
0
1401/08/25
سوال کننده
چه دکتری میتونم مراجعه کنم؟؟ جراح عمومی؟
0
1401/08/25
setare ..
منم بیرون زدگی داشتم طبیعی زایمان کردم
0
1401/08/25
سوال کننده
خب میگن خطرناکه
ممکنه همش بزنه بیرون
ممکنه همش بزنه بیرون
0
1401/08/25
سوال کننده
مک دستشویی فرنگی هم استفاده میکنم
0
1401/08/25
زکیه علیزاده
من از شما بدترم ولی میگن خوب میشه بعد زایمان نگران نباش
0
1401/08/25
سوال کننده
والا میترسم بدتر بشه
0
1401/08/25
سوال کننده
شما با دکترت مشورت کردی؟
0
1401/08/25
سوال کننده
یا پیش جراح رفتی؟
0
1401/08/25
سوال کننده

این کرمم هست
0
1401/08/25
سوال کننده

با این هم یک روز چرب کردم
0
1401/08/25
سوال کننده
ممکنه این کرم نیوا باعث تحریک شده باشه و اندازشو بیشتر کرده باشه
0
1401/08/25
سوال کننده
دکترجان یک سوال دارم
اینکه میگن یبوست نباش یعنی چی؟؟
یعنی یکم زور زدن هم مشکل داره باید صورت رون یا پنبه ای دستشویی کنیم؟؟
اینکه میگن یبوست نباش یعنی چی؟؟
یعنی یکم زور زدن هم مشکل داره باید صورت رون یا پنبه ای دستشویی کنیم؟؟
0
1401/08/25
sara .
بايد برى جراح عمومى ويزيتت كنه اگه تشخیص بده با زایمان طبیعی بدتر میشی احتمالا مجوز سزارین میدن.
0
1401/08/25
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم نوع زایمان با معاینه شما مشخص میشود و اگرچه هموروئید یا همان بواسیر مانع زایمان طبیعی نیست اما بدلیل احتمال تشدید این شرایط حین زایمان طبیعی، در موارد شدید نامه توصیه به سزارین توسط جراح داده خواهد شد.
خارش در ناحیه مقعد دارید؟
عزیزم نوع زایمان با معاینه شما مشخص میشود و اگرچه هموروئید یا همان بواسیر مانع زایمان طبیعی نیست اما بدلیل احتمال تشدید این شرایط حین زایمان طبیعی، در موارد شدید نامه توصیه به سزارین توسط جراح داده خواهد شد.
خارش در ناحیه مقعد دارید؟
0
1401/08/25
سوال کننده
سلام به شما خانم دکتر عزیز
بله خارش در قسمت مقعد دارم
بله خارش در قسمت مقعد دارم
0
1401/08/25
سوال کننده
پس باید به دکترم مراجعه کنم و معاینه بشم
0
1401/08/25
پزشک اوما
بله عزیزدلم مراجعه برای مشاهده شرایط از نظر لازم است، در حال حاضر هنگام دفع مدفوع قوام آن سفت بوده و اذیت کننده است؟
0
1401/08/25
سوال کننده
اولش یکم سفت هست اما بعدش خوب میشه
0
1401/08/25
پزشک اوما
عزیزم برای نرم تر شدن مدفوع تا بواسیر شدت نیاید اصول تغذیه ای را حتما رعایت کنید و میتوانید شربت انجیر فیژین پلاس نیاک یا لاکسی هرب هم بخورید در بارداری مجاز و ایمن هستند. فعلا هم در کنار محصول MG, پماد رکتول را امتحان کنید، بعد از اجابت مزاج از دستمال کاغذی خشک استفاده نکرده و برای تمیز کردن ناحیه مقعد از دستمالی استفاده کنید که اندکی خیس شده باشد و حتما ناحیه مقعد را به خوبی تمیز کنید🌹🌹
1
1401/08/25
سوال کننده
پس یعنی من یبوست دارم
چون خودم فکر میکردم خوبم
چشم حتما انجام میدم خانم دکتر جان
چون خودم فکر میکردم خوبم
چشم حتما انجام میدم خانم دکتر جان
0
1401/08/25
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
0
1401/08/25
سوال کننده
دکتر جان وقتی شیاف میزنم کمی میره داخل اما حتی دستشویی برای ادرار هم میرم باز میزنه بیرون
0
1401/08/25
سوال کننده
بعد از اجابت مزاج از دستمال کاغذی خشک استفاده نمیکنم و برای تمیز کردن ناحیه مقعد از دستمالی استفاده میکنم که اندکی خیس شده باشد و ناحیه مقعد را به خوبی تمیز میکنم اما متاسفانه فایده نداشته
0
1401/08/25
سوال کننده
من کلا تحت فشارم ترشحاتمم خیلی زیاد هست
0
1401/08/25
پزشک اوما
بله عزیزم قوام دفع چون هموروئید دارید باید نرم تر شود تا اذیت نشوید ، چشم هاتون هم بی بلا باشند 🌹🌹
ترشحات واژینال ؟ چه ویژگی دارند؟
ترشحات واژینال ؟ چه ویژگی دارند؟
0
1401/08/25
سوال کننده
زیاد هست و مثل یک تیکه ژله ای
0
1401/08/25
سوال کننده
یکم مقدار سوزش داشتم کرم واژینال استفاده میکنم
0
1401/08/25
سوال کننده
اسم کرمم دالاواگ سی
1
1401/08/25
سوال کننده
خدا خیر تون بده خانم دکتر که با حوصله پاسخ میدین
خدا قوت
خدا قوت
0
1401/08/25
پزشک اوما
چه رنگی دارند؟ الان هم سوزش و خارش دارید؟. ترشحات بوی نامطبوع ندارند؟
1
1401/08/25
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان گل خیلی ممنونم از محبتتون. واقعا خستگی از تنم رفت 💜💜💜
0
1401/08/25
سوال کننده
کمی زرد رنگ هست بوی بد نداره اما گاهی خارجش و سوزش داره
1
1401/08/25
سوال کننده
من دعاگوتون هستم🤲🤲
0
1401/08/26
پزشک اوما
عزیزم پماد دالاواگ موثر نبوده ؟ چند روز استفاده کردید؟
0
1401/08/26
سوال کننده
چرا خانم دکتر خوب بوده اما ولش که میکنم بعد چند روز دوباره شروع میشه
0
1401/08/26
سوال کننده
💓💓
0
1401/08/26
سوال کننده

به نظرم یکم مایل به سبز هست
0
1401/08/26
پزشک اوما
جان دلم چند روز استفاده کردید؟
1
1401/08/26
پزشک اوما
محبت دارید مهربانم واقعا باعث قوت قلب من است🌹🌹🌹
0
1401/08/26
سوال کننده
حدودا یک هفته اما مرتب نبود هر وقت که احساس سوزش یا خارش داشتم استفاده کردم
0
1401/08/26
پزشک اوما
جان دلم سفیکسیم 400 برای یک هفته روزی یک عدد بخورید ، ببینیم شرایط چطور پیش می رود ، لباس زیر منظم روزانه تعویض گردد.
بابت شیاف هم که بیرون میآید زمانی بگذارید که حداقل دو ساعت در حالت درازکشیده هستید و باید قشنگ از دریچه مقعدی عبور کرده و داخل برود 🌹🌹
بابت شیاف هم که بیرون میآید زمانی بگذارید که حداقل دو ساعت در حالت درازکشیده هستید و باید قشنگ از دریچه مقعدی عبور کرده و داخل برود 🌹🌹
1
1401/08/26
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر جان
چشم انجام میدم
چشم انجام میدم
1
1401/08/26
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/08/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من. خواهش می کنم 🌹🌹🌹
0
1401/08/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زایمان به روش اپیدورال
- زایمان طبیعی بعد از استراحت مطلق
- زایمان طبیعی بعد لاپراسکوپی فیبروم
- چیکار کنم زایمان طبیعی راحت تری داشته باشم؟
- تجربه زایمان در بیمارستان اردیبهشت شیراز
- سلام بالاخره منم زایمان کردم با سن بارداری 39 هفته کامل
- بیمارستان خوب برای زایمان طبیعی در شیراز
- راهنمایی درباره زایمان (لطفا پزشک اوما جواب بده)🙏🙏
- لطفا برام دعا کنید فردا زایمان دارم
- منم زایمان طبیعی کردم😍😍😍😍




