عزیزم اصلا حق قیچی کردن ندارن چسب میزنن ب النگو
واقعا؟ خدا کنه وگرنه خیلی ضرر میکنم. چون الان از دستم در نمیاد که در بیارم
شما بیمارستان پیوند و اعضا بودین؟
عزیزم شما پیوند و اعضا بودین؟
نه عزیزم نبودم ولی هیچ بیمارستانی حق چنین کاری رو که قیچی کنن ندارن فقط رو و زیرش رو با دستکش و چسب میپوشونن
خدا کنه اخه به من گفتن قیچی میکنن.. ممنون عزیزم
برا من دوتا دستام چسب زدن،فقط گفت گوشوار و انگشترات دربیار،اصلا حق ندارن بچینن که خودشون مرتب چسب میزنن
برامن حتی اول با پلاستیک اورد دورش بعد چست زدن
وای خدا کنه برا منم اینجور باشه.. تو این گرونی بخوای عوض کنی واقعا همش، ضرره
منظورم بیمارستان پیوند و اعضا بود
عزیزم هیچ بیمارستانی قیچی نمیکنه
چسب میکنن یا میگن ساق دست بیارید با خودتون
این جوری میگن که خودتون در بیارید قبلش
اخه یه نفر تو بیمارستان پیوند گفته ۴ ماه پیش سز کردم گفت قیچی کردن
خدوت چسب بزن برو
من سر سومی خودم این کارو کردم
پرستارها گفتم حرفه ای شدم دیگه