سلام خوبین من امروز ۳۷هفته و سه روز هستم رفتم دکترم معاینه کرد و گفت سر بچه وارد لگن شده قشنگ حس میشه ، خودمم حرکاتش رو دیگه پایین حس میکنم ، ولی چون میخوام سزارین بشم دکترم گفت مجاز نیستیم تا قبل از ۲۸یا ۲۹آبان سزارین کنیم مگر اینکه اوژانسی بشی مثلاً دردت شروع بشه یا کیسه آبت پاره بشه ، حالا میخواستم بپرسم از شما کسی بوده که اینجوری سر بچه وارد لگن شده باشه چقدر طول کشیده مثلاً چند روز تا زایمان بکنه ؟ از این میترسم که آخر سر هم طبیعی زایمان کنم
0
1401/08/22
janan ...
سلام. من از هفته 30 سر بچه تو لگن بود . اول 38 هفته کیسه آبم پاره شد دنیا اومد دخملی
0
1401/08/22
سوال کننده
سلام عزیزم ، پس برای شما زمان برد تا دختر گلت بدنیا بیاد☺️ من الان خیلی دارم استراحت میکنم شیاف و آمپول پروژسترون هم زدم
0
1401/08/22
سوال کننده
خدا کنه تا هفته دیگه برسم ، شما طبیعی زایمان کردی؟
0
1401/08/22
اسما بانو
سلام
من امروز دکتر بودم تاریخی که بهم داده دقیقا میشه ۳۸ هفته
من امروز دکتر بودم تاریخی که بهم داده دقیقا میشه ۳۸ هفته
0
1401/08/22
janan ...
آره از هفته 30 استراحت مطلق شدم آمپول پروژسترون و شیاف زدم. ولی زایمانمم خیلی سخت بود خیلییییی
0
1401/08/22
اسما بانو
درواقع واسه شما میخواد ۳۸ و چندروز باشه
0
1401/08/22
janan ...
ان شاء الله به موقع دنیا میاد نگران نباش. آره طبیعی بودم
0
1401/08/22
سوال کننده
سلام عزیزم ، ایشالله به سلامتی خیلی خوبه به همون تاریخی که دکتر میگه آدم برسه، من اینجوری همش استرس دارم
0
1401/08/22
سوال کننده
آخی خدا صبر داده بهت، منم خیلی میترسم از درد طبیعی😣 امروز معاینه ام کرد دردم گرفت اعصابم خورد شده
0
1401/08/22
janan ...
من 5 شهریور زده بود برام ولی 14 مرداد دنیا اومد خیلی زودددد دنیا اومد 😣
0
1401/08/22
اسما بانو
نگران نباش
استراحت مطلق داشته باش
هیچ اتفاقی نمیفته
خواهر من هفته ۳۷ کیسه ابش پاره شد سزارینش کردن
بچشم سالم الهی شکر
استراحت مطلق داشته باش
هیچ اتفاقی نمیفته
خواهر من هفته ۳۷ کیسه ابش پاره شد سزارینش کردن
بچشم سالم الهی شکر
0
1401/08/22
fatemeh s
دوهفته قبل زایمانم معاینه کرد گفت سرش اومده پایین.
۳۹ هفته و ۵ روز تاریخ سز بهم داد
۳۹ هفته و ۵ روز تاریخ سز بهم داد
0
1401/08/22
janan ...
من از 7 صبح درد داشتم تا 10 شب که دنیا اومد. هتف جد آبادم اومد جلو چشمم😂... آره معاینه هاش خیلی بده دم دیقه دستشون تو خشتکم بود😂😂
0
1401/08/22
سوال کننده
خداروشکر عزیزم ، ایشالله برای منم راحت باشه
0
1401/08/22
سوال کننده
الهی عجله داشته پس ، دختر منم معلومه عجوله☺️
0
1401/08/22
سوال کننده
وای خدااا چقدر سخت 😢😢
0
1401/08/22
janan ...
آره خیلی. ولی موقع زایمان انگار دلش نمیخاس بیاد 😬😬..
0
1401/08/22
janan ...
استراحت مطلق باش نگران نباش
1
1401/08/22
سوال کننده
حتما ، ممنون عزیزم 🙏🌷
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
عه چه جالب!
منم ۳۷ هفته و ۳ روزم😅
طبق NT زایمانتون چه روزیه؟
منم ۳۷ هفته و ۳ روزم😅
طبق NT زایمانتون چه روزیه؟
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
منم فردا معاینه دارم
درد داشت😑؟
درد داشت😑؟
0
1401/08/22
زهرا ......
شبنمی نگران نباش انشالله کوچولوت سر موقع میاد .منم ب غلط کردن افتادم😂 میخوام برم بگم همون۶ اذر بزنه دیگه خیلی اذیتم.میبینی چقد ادم اذیت میشه منم یبار معاینه شدم .گفتم ببین طبیعی چ دردی داره پس🥲
0
1401/08/22
زهرا ......
واسه من جای سرش پاش تو لگنمه انگار نمیتونم جم بخورم🥲
0
1401/08/22
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
عزیزم سزارین ک هفته ۳۷ و۳۸ انجام میدن دیگ
1
1401/08/22
سوال کننده
چه جالب ، پس با همیم طبق ان تی طبیعی رو زده ۱۰آذر☺️
0
1401/08/22
سوال کننده
آره من که دردم گرفت😢
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
ع برا منم😃
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
گفت لگنت چطوره؟
1
1401/08/22
سوال کننده
آره خدایی زهرا سخته 😢😢اگر برات قبول کنه که خیلی خوبه واقعا این آخریا سخته
0
1401/08/22
سوال کننده
☺️☺️☺️🥰🤗
0
1401/08/22
سوال کننده
گفت خوبه ولی چون من مشکل هموروئید داشتم دکترم گفت ممکنه تو طبیعی عود کنه گفتم سزارین ، ولی بازم سپردم به خدا هرچی صلاحه همون بشه برام
1
1401/08/22
سوال کننده
عزییزم🥰🤗
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
منم فتق داشتم
ممکنه عود بکنه با طبیعی
حالا نمیدونم چیکار کنم
ممکنه عود بکنه با طبیعی
حالا نمیدونم چیکار کنم
0
1401/08/22
سوال کننده
والله دکترم گفت که نزدیک ترین زمانی که میتونم سزارین رو بدون اینکه درد اینا داشته باشی انجام بدم ۲۹آبان اینجوراس، قبل از اون برای من مسئولیت داره
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
نی نی پسره؟
1
1401/08/22
سوال کننده
از دکترت حتما بپرس عزیزم ، چون خیلی فشار میاره زایمان طبیعی ، منم آنقدر از این هموروئید سختی کشیدم میگم سزارین بشم بهتره
0
1401/08/22
سوال کننده
نه نی نی من دختره🤗مال شما پسره؟
1
1401/08/22
Mary 👨👩👦
پیش جراح عمومی رفتم
گفت فرقی نداره
هر دو رو میتونی
ولی من باز میترسم😖
گفت فرقی نداره
هر دو رو میتونی
ولی من باز میترسم😖
0
1401/08/22
samira .....
منم فردا میرم ک نوبت سز بهم بده
0
1401/08/22
سوال کننده
حق داری ، ولی بنظرم سزارین کمتر فشار میاره ، طبیعی خیلی فشار روی کمر و باسن زیاده
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
عزیزممم😍😍😍
واسه من پسره
واسه من پسره
0
1401/08/22
سوال کننده
به سلامتی عزییزم ایشالله خوش قدم باشه🥰
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
از هر دو تاش میترسم😑😂
0
1401/08/22
سوال کننده
به سلامتی عزیزم🤗
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
سلامت باشی
ان شاالله نی نی شمام به سلامت به دنیا بیاد 😘😘
ان شاالله نی نی شمام به سلامت به دنیا بیاد 😘😘
0
1401/08/22
samira .....
۲۹ آبان چند هفته میشی دقیق
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
۳۸ و ۳ روز
1
1401/08/22
Mary 👨👩👦
😂😂
0
1401/08/22
samira .....
منم دکترم گفت همین حدود نوبت میدم بهت حالافردا برم 😁
0
1401/08/22
سوال کننده
آره دقیقا میشم ۳۸هفته و سه روز
0
1401/08/22
samira .....
شما تازگی سونو وزن رفتین چند بوده وزنش
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
شما هم سزارین اختیاری میخوای؟
0
1401/08/22
samira .....
من شکمم خیلی کوچولو😑😑😑
0
1401/08/22
samira .....
نه عزیزم من سزارین تکراری هستم
0
1401/08/22
سوال کننده
آره من هفته پیش رفتم ،۲۹۰۰بود☺️
0
1401/08/22
samira .....
عکس شکمتون رو بفرستین
0
1401/08/22
Mary 👨👩👦
سخته؟
سزارین رو میگم
سزارین رو میگم
1
1401/08/22
samira .....
ن اصلا
0
1401/08/22
سوال کننده
نگران نباش اصلا به اندازه شکم نیست مهم اینه که بچه خوب وزن گرفته باشه، چند کیلو اضافه کردی؟
1
1401/08/22
سوال کننده

0
1401/08/22
samira .....
۱۱ کیلو
0
1401/08/22
سوال کننده
شکم منم بزرگ نیست ، ولی خداروشکر خوبه وزنش ، منم ۱۲کیلو تا الان اضافه کردم
0
1401/08/22
samira .....
حالا دخترمم ۳۵۰۰ بود اونم شکمم کوچولو بود 😀
0
1401/08/22
سوال کننده
عزییزم خداحفظش کنه🥰😍
0
1401/08/22
زهرا ......
اون گفت ۶ اذر منه احمق گفتم بزن ۱۰ اذر 🥺
0
1401/08/22
زهرا ......
خوبه که شبنم .دکتر من ۶ اذر گفت .میشه ۳۷ هفته و۶ روزم
0
1401/08/22
سوال کننده
نه بابا برو بگو همون ۶آذر بخدا آخراش یک دو روزم خودش کلیه
0
1401/08/22
سوال کننده
خیلی خوبه اونجوری کاشکی دکتر منم قبول میکرد آخر این هفته سز میکرد
0
1401/08/22
سوال کننده
منم پنجشنبه میشم۳۷هفته و ۷روز
0
1401/08/23
فریبا Barao
بسلامتی بارتونا بزارید زمین
0
1401/08/24
زهرا ......
اره برم اگه قبول کنه همینکارو میکنم فردا نوبت دارم .
0
1401/08/24
زهرا ......
ممنون همچنین شما😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی



829

