سلام خدمت دکتر و خسته نباشبد بهشون
من یه ماه پیش حس سفتی و انقباض داشتم دکتر خودم برام ایزوکسوپرین تجویز کرد ب مدت ۱۰ روز هر ۱۲ ساعت ولی خب تاثیری نداشت و روزانه چن بار انقباض داشتم تا دیشب ک هم درد دیسک کمرم گرفته بود شدید و هم هر ۵ تاده دیقه اینا باز شکمم سفت میشد و حرکات خیلی زیاد شد بیمارستان رفتم nst دادم ک براتون میفرستم گفتن بستری شم واسه دردام اما رضایت ندادم فقط یه سرم و امپول تزریق شد برام نپرسیدم ک چی بود ب نظر شما مشکلی پیش میاد این وضعیت ینی امکان زایمان زودرس هست ؟دارویی غیر از ایزوکسوپرین هم میشه استفاده کرد.یا برای جلوگیری زایمان زودرس چیکار کنم.امپول بتا چی اونم نیازه
الان هم انقباض دارم هر نیم ساعت نمیکشه کمتره
هم نمیخوام یه وقت مشکلی باشه هم بستری شدن دوست ندارم ؟
پرسش (1401/08/20):
انقباض و درد ۳۱ هفتگی
426
43
1401/08/20
سوال کننده
0
1401/08/20
سوال کننده

0
1401/08/20
سوال کننده

0
1401/08/20
نسیم م
نوارت انقباض رو نشون داده. حتما بتامتازون
0
1401/08/20
نسیم م
من جای تو بودم بستری میشدم که جلوی زایمان زودرس گرفته بشه
0
1401/08/20
محدثه S.M
عزیز چرا بستری نشدی؟؟؟
اشتباه کردی دیگه
اشتباه کردی دیگه
0
1401/08/20
محدثه S.M
باید تحت نظر دکتر باشی،بستری میشدی جلو زایمانو میگیرن
0
1401/08/20
سوال کننده
اخه دخترمو چیکار میکردم
0
1401/08/20
محدثه S.M
شوهرت نیست؟؟؟
0
1401/08/20
محدثه S.M
خانوادت چی؟؟؟
0
1401/08/20
سوال کننده
چرا خب صب میره شب میاد
0
1401/08/20
سوال کننده
مامانمم میگه نگه میدارم ولی خب خودشم سختشه مریضه
0
1401/08/20
محدثه S.M
خب دلیل نمیشه گلم،یه روز نره،
بستری که زیاد طول نمیکشه،یه روز یا دو روز فوقش
بستری که زیاد طول نمیکشه،یه روز یا دو روز فوقش
0
1401/08/20
سوال کننده
گفتم فردا برم با دکتر خودم مشورت کنم
0
1401/08/20
محدثه S.M
حتما برو عزیز،حتما
0
1401/08/20
محدثه S.M
فعلا شیاف داری استفاده کن
0
1401/08/20
سوال کننده
نه ندارم دیشب یه امپول و سرم زدن برام
0
1401/08/20
سوال کننده
چیزی راجب ب شیاف نگفت
0
1401/08/20
محدثه S.M
خب فردا حتمابرو
0
1401/08/20
محدثه S.M
امپول همون کار شیافو میکنه
1
1401/08/20
مینا 🐥😍😍🐥
آمپول برای تشکیل ریه بزن حتما
آمپول برای جلوگیری از زایمان زودرس هست دکتر حتما برات مینویسه
آمپول برای جلوگیری از زایمان زودرس هست دکتر حتما برات مینویسه
0
1401/08/20
مامان محمد حسین
آمپول ریه رو زیر سنگ هم شده حتما برو بزن🙁🙁🙁
1
1401/08/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید نازنینم 💜💜
عزیزم چرا رضایت ندادید ؟ بله. بتامتازون نیاز است و باید بستری بمانید تا شرایط باثبات شده و از خطر زایمان زودرس در امان بمانید، یعنی چه که بستری شدن دوست ندارم؟! سلامت و جان فرزندتان دوست دارم و ندارم ندارد، لطفا روال درمانی را جدی بگیرید گلم و. همین امشب مراجعه کنید
زنده باشید نازنینم 💜💜
عزیزم چرا رضایت ندادید ؟ بله. بتامتازون نیاز است و باید بستری بمانید تا شرایط باثبات شده و از خطر زایمان زودرس در امان بمانید، یعنی چه که بستری شدن دوست ندارم؟! سلامت و جان فرزندتان دوست دارم و ندارم ندارد، لطفا روال درمانی را جدی بگیرید گلم و. همین امشب مراجعه کنید
0
1401/08/20
سوال کننده
باشه دکتر جان امشب بتونمدخترمو بزارم پیش کسی میرم پس
0
1401/08/20
سوال کننده
نگران ک هستم خیلی ولی خب فعلا نگران دخترمم دلم نمیاد تنهاش بزارم ولی سعی میکنم یه کاری کنم حتما
0
1401/08/21
پزشک اوما
درکتان میکنم عزیزدلم اما خب من چون از شما دور هستم و دستم برای هرکاری بسته است ناچارم خیلی تاکید کنم تا بعد هیچ حسرتی نخوریم اگر مراجعه کنید قطعا بهترین اقدام و. حافظ سلامت دلبندتان است 💙
1
1401/08/21
سوال کننده
مرسی واقعا ک هوامونو دارین و اینقدر پیگیر هستین
1
1401/08/21
سوال کننده
😍😍
1
1401/08/21
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان گل و برایتان بهترین را آرزومندم 🌹🌹🌹
1
1401/08/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/08/21
سوال کننده
پاینده باشید
1
1401/08/21
سوال کننده
stk: |~|2|~|grunge_6_col
1
1401/08/21
پزشک اوما
ممنونم عزیزدلم الهی که زنده باشید 💜💜
0
1401/08/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|178_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درد پریودی در بارداری هفته 34
- انقباض زایمانی دارم یا کاذب به نظرتون
- درد و تیر کشیدن زیر شکم درهفته۳۱
- راهی وجود داره که انقباض کاذب تبدیل به انقباض واقعی بشه؟
- انقباض هر ۲۰ دقیقه
- انقباض چه موقع خطرناکه؟
- درد کاذب یا درد زایمان؟
- 🚫درد لگن با انقباض و خیسی واژن با عکس🚫
- انقباض رحم در بارداری
- شکم درد در هفته ۳۸بارداری




