سلام من از دیشب ساعت۸ افتادم رو خونریزی رفتم سونو هماتوم دارم (از سونوقلب هم داشتم استراحت مطلق بودم کلا)
تا دیروز اصلا لکه بینی نداشتم یدفعه اینجوری شدم الان مثل پریود شده خونریزیم
چیکار کنم توروخدا بگین خیلی ناراحتم خدایی نکرده زبونم لال بچه طوریش بشه😭😭😭 درد ندارم ولی همچنان خون میاد
کی مثل من بوده ؟؟؟چیکار کردین خوبشدین
شیاف میزنم هر۱۲ ساعت
دو هفته هم امپول پروژسترون زدم روزی یکی و تموم شد دکتر گفت ک دیگه لازم نیست همون شیافارو ادامه بده
پرسش (1401/08/20):
🔴🔴بچهالطفا بیاین 🔴🔴لعنت به هماتوم 😭
1283
51
1401/08/20
سوال کننده
0
1401/08/20
محدثه S.M
عزیزم منم داشتم
0
1401/08/20
محدثه S.M
باید شیاف استفاده کنی،استراحت مطلق،نزدیکی ممنوع
0
1401/08/20
شیوا 💙
من تا انومالی داشتم سه ماه تموم خونریزی و لکه بینی
0
1401/08/20
سوال کننده
کلا استراحت مطلق بودم😭
1
1401/08/20
شیوا 💙
من دوتا شیاف دوتا دوفاستون روزی استفاده میکردم
دوفاستون خیلی قرص خوبیه خارجیم هس
دوفاستون خیلی قرص خوبیه خارجیم هس
0
1401/08/20
سوال کننده
هیچ مشکلی نبود لک هم نداشتم حتی
0
1401/08/20
سوال کننده
خونریزی مثل پریودی خطرناکه؟
0
1401/08/20
سوال کننده
اون اولا قبل بارداری دکتر برام مینوشت اصلاااا گیرنیومد همش دوفامد میدادن ک ایرانیه
0
1401/08/20
شیوا 💙
من استراحت مطلقم نبودم. نسبی
دکترم میگفت نیازی به استراحت مطلق نیست
پله و نزدیکی و توالت فرنگی و کار سنگین رعایت کن
نگرانم نباش چیزی نیست
دکترم میگفت نیازی به استراحت مطلق نیست
پله و نزدیکی و توالت فرنگی و کار سنگین رعایت کن
نگرانم نباش چیزی نیست
0
1401/08/20
شیوا 💙
برا منم زیاد بود
0
1401/08/20
شیوا 💙
من راحت گیر میاوردم. عجیبه
1
1401/08/20
سوال کننده
دیشب هم یه لخته اندازه یه بند انگشت دفع شد ..چرا با اینکه سایز هماتوم کوچیکتر شده خونریزی کردم ؟
0
1401/08/20
شیوا 💙
همینطوریه میاد تا دفع بشه
0
1401/08/20
شیوا 💙
من تا 16.17هفته هم داشتم
0
1401/08/20
سوال کننده
خدا کنه زودتر دفع بشه
برام دعا کنید لطفا نمیخام اون تجربه تلخ دوباره تکرار شه😭
برام دعا کنید لطفا نمیخام اون تجربه تلخ دوباره تکرار شه😭
0
1401/08/20
سوال کننده
وای😥
1
1401/08/20
شیوا 💙
چیزی نیس نگران نباش
هماتوم خیلی رایجه
هماتوم خیلی رایجه
0
1401/08/20
همتا 👼
سلام
0
1401/08/20
همتا 👼
منم هماتوم داشتم که هر۶ساعت دوفاستون
هرهفته یدونه امپول پروژسترون.
و یکسری داروهای مکمل پزشکم تجویز کرد
هرهفته یدونه امپول پروژسترون.
و یکسری داروهای مکمل پزشکم تجویز کرد
0
1401/08/20
همتا 👼
کامل ام استراحت مطلقم یعنی حتی نمیشینم فقط درازم
0
1401/08/20
همتا 👼
اب هم خیلی زیاد میخوردم روزی ده لیوان
0
1401/08/20
همتا 👼
خداروشکر هماتومم جذب شد اما چون سه تاسقط داشتم و در مرز خطرم همچنان دوفاستون و امپول پرژسترون رو استفاده میکنم گفته تا انومالی استفاده کن بعدش بسته ب شرایطت داروهاتو کم و زیاد میکنم
0
1401/08/20
همتا 👼
دوفاستون اوایل ب منم ندادن رفتم ازاد خریدم هر ورقش ۲۰۰هزار تومنه ک هر۵روز استفاده میکنی
کلی دوفامد دکترداد ریختم اشغالی
کلی دوفامد دکترداد ریختم اشغالی
0
1401/08/20
مامان محمد حسین
من هنوزم هماتوم و دارم!
0
1401/08/20
سوال کننده
خداروشکر ک رفع شد ..برامنم دعا کن
خونریزیم داشتی ؟چقد ادامه داشت
خونریزیم داشتی ؟چقد ادامه داشت
0
1401/08/20
سوال کننده
لعنت ب هماتوم این دیگه چ دردی بوده
توهم خونریزی داشتی درچدحد؟ 🥲
0
1401/08/20
همتا 👼
خونریزی نه اما لکه بینی داشتم لکه های نخ مانند بود ک بامصرف داروهام قطع شد
0
1401/08/20
همتا 👼
منم اولاش استرس داشتم اما میگم بخدا همش درازبودم الانم همونم
ازبس دراز کشیدم الان کتف و لگن درد دارم 😔
ازبس دراز کشیدم الان کتف و لگن درد دارم 😔
1
1401/08/20
سوال کننده
اره واقعاخیلی سخته
منم همینطورم بخدا دوماهه درازکشم پاهام خیلی درد میکنه همش خواب میره سنگین میشه
چاره ای نیست باید تحمل کردفدای سر نینی🥺
منم همینطورم بخدا دوماهه درازکشم پاهام خیلی درد میکنه همش خواب میره سنگین میشه
چاره ای نیست باید تحمل کردفدای سر نینی🥺
0
1401/08/20
همتا 👼
اره انشالله بارداری خوبی داشته باشیم میگذره این دوران هم چه سخت چه اسون
0
1401/08/20
سوال کننده
ان شالله
0
1401/08/20
مامانِ نورا💕🧚♀️ .
عزیزم نگران نباش هماتوم ک چیز خطرناکی نیست..
برا شما داره دفع میشه ک دیگه شرش کنده بشه.
منم خون ریزز بخاطر هماتوم داشتم لخته هم دفع میکردم
برا شما داره دفع میشه ک دیگه شرش کنده بشه.
منم خون ریزز بخاطر هماتوم داشتم لخته هم دفع میکردم
0
1401/08/20
یکتا امامی
منم بودم و دکترم میگفت این استرست از خونریزی خطرناک تره.آرامشتو حفط کن و فقط استراحت کن.هرکاری که باعث میشه شکمت منقبض بشه و قطع کن.من حتی با سرفه به خونریزی میفتادم.خنده،سرفه،استفراغ
نگران نباش با بالا رفتن سن بارداری بهتر نیشه
نگران نباش با بالا رفتن سن بارداری بهتر نیشه
0
1401/08/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
عزیزم منم هماتوم داشتم و همش لکه بینی. ی روز هم قشنگ مثل پریودی خون ریزی کردم. استراحت مطلق باش پاهاتو بالاتر از بدنت بزار. شیاف هر 6 ساعت بزار لک کمتر شد بکن 8ساعت بعدشم 12 ساعت. اینو دکترم گفته بود..
دست شویی هم فقط فرنگی. برو
دست شویی هم فقط فرنگی. برو
0
1401/08/20
سوال کننده
مرسی دوستای گلم 😘😘😘
0
1401/08/20
سوال کننده
از صبح ک خیلی کم لک قهوه ای میاد تا ببینم بعدش چی میشه خدابخیر کنه..کلا از اول استراحت بودم و از فرنگی استفاده میکردم چون سقط داشتم میترسیدم فعالیت داشته باشم
0
1401/08/20
سوال کننده
بنظرتون شیاف و استراحت مطلق کافیه برا بهتر شدنش؟
0
1401/08/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اره عزیزم تنها راهش همینه
0
1401/08/20
سوال کننده
مرسی عزیزم همه سعیمو میکنم
خدا گل پسرتو برات حفظ کنه❤
خدا گل پسرتو برات حفظ کنه❤
0
1401/08/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
قربونت انشاالله صحیح و سلامت بچتو بغل بگیری عزیزم 😍❤
0
1401/08/20
سوال کننده
فداتشم❤ ان شالله
0
1401/08/20
مامان محمد حسین
هزار بار تا حالا داشتم 🙄آره زیاد بود لخته هم دفع میکردم
ولی تو هماتوم دارو میدن یا بیشتر میکنن دارو هارو
نکه کمتر کنن😶
واقعا نمیدونم چرا دکترت آمپول و کم کرده
ولی تو هماتوم دارو میدن یا بیشتر میکنن دارو هارو
نکه کمتر کنن😶
واقعا نمیدونم چرا دکترت آمپول و کم کرده
1
1401/08/20
مامان محمد حسین
منم آمپول داشتم
زمانی که آمپول قطع کرد به شیاف تبدیلش کرد
مثلااااا دوتا شیاف میذاشتم با دوتا آمپول در روز...
بعد کرد روزی سه تا شیاف🙄
زمانی که آمپول قطع کرد به شیاف تبدیلش کرد
مثلااااا دوتا شیاف میذاشتم با دوتا آمپول در روز...
بعد کرد روزی سه تا شیاف🙄
0
1401/08/20
NEDA
برو دکتر دوباره
احتمالا هماتوم داره دفع میشه نگران نباش
احتمالا هماتوم داره دفع میشه نگران نباش
0
1401/08/20
سوال کننده
اخه ۱۶ روز بعد تشخیص هماتوم ک رفتم گفت چون لکه بینی نداری امپول رو دیگه نیازی نیست
0
1401/08/20
سوال کننده
خودم ک نمیتونم برم ..مگه اینکه خاهرمو بفرستم بره شرایطمو بگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




