میشه خواهش کنم هرچقدر میتونید براش صلوات بفرستید به نیت سلامتی و شفاش😔😭🙏🏻🌹
فردا نوبت ام آر آی داره خبرای خوبی بهمون بده صحیح و سلامت باشه
دیشب تبش خیلی بالا بوده بردن بیمارستان،الان تند تند وسایل جمع کرد آبجیم راهی تهران بشه😭😭😔😔😔توروخدا براش دعا کنید صحیح و سلامت باشه😭😔جواب ام آر آی خوب باشه بچه آبجیم فقط یکسالو چهارماهشه😔 نوبتش هفته دیگه بود چون دیشب حالش بد شده انداختن فردا براش خیلی حالمون خرابه 😔ممنونم ازتون
پرسش (1401/08/18):
بچه ها ازشما التماس دعا دارم برای پسرآبجیم😭😭😔
1094
282
1401/08/18
سوال کننده
27
1401/08/18
نسیم م
الهی بگردم. خدای بزرگ کمکش کنه، صحیح و سلامت برگرده خونه
61
1401/08/18
سلین حسینی
الهم صلی علی محمد و آل محمد
انشالله به خیر میگذره عزیزم❤
انشالله به خیر میگذره عزیزم❤
38
1401/08/18
نسیم م
اللهم صل علی محمد و آل محمد
3
1401/08/18
سوال کننده
انشاالله براش دعا کنید توروخدا😭😔
21
1401/08/18
فاطمه 👨👧👧👩🦰
اللهم صل علی محمد و ال محمد
0
1401/08/18
سوال کننده
خودمم صلوات شمار دستمه😔😭
1
1401/08/18
فاطمه 👨👧👧👩🦰
ان شالله که صحیح و سالم بر میگردن خونه
6
1401/08/18
خانم گل .
مشکلش چیه ک باید ام ار ای بگیره؟؟
انشالله ک بلا دوره
اللهمَّ صَل علی مُحمّد وآل محَمّد وعَجِل فَرجهِم
انشالله ک بلا دوره
اللهمَّ صَل علی مُحمّد وآل محَمّد وعَجِل فَرجهِم
0
1401/08/18
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
چرا ام آر آی عزیزم. انشالله خیره
3
1401/08/18
فاطمه خوش
ایشالله ک حالش خوب باشه وجوابش همه تستاش خوب وببعدشم دیگه رنگ دکترنبینه الهی هیچ بچه ای تودنیامریض نشه
0
1401/08/18
سوال کننده
مشکوک ب تشنجه😭😔
0
1401/08/18
سوال کننده
تشنج میکنه نوار مغز گرفته گفتن باید ام ار ای بشه اورژانسی
0
1401/08/18
سوال کننده
الهیییی امین انشاالله،فاطمه براش دعاکن دلت شکسته دعات میگیره😭😔
1
1401/08/18
saba 🍭
ایشالا که صحیح و سالمه
1
1401/08/18
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
انشالله چیزی نیس .خدا بزرگه
1
1401/08/18
marziyeh bazargan
الهی هیچی نباشه
1
1401/08/18
خانم گل .
انشالله ک با خبرای خوب برگردن
1
1401/08/18
سوال کننده
انشاالله😔😭
0
1401/08/18
سوال کننده
ممنونم از همتون
1
1401/08/18
mahsa s
انشالله که چیزی نیست عزیزم
بیای و خبرای خوب بدی
بیای و خبرای خوب بدی
1
1401/08/18
سودابه محمدی
خداسلامتی بده
2
1401/08/18
سحر بنی رشید
انشالله که به حق فاطمه زهرا زودی خوب شن و دل همتون شاد شه
1
1401/08/18
سودابه محمدی
من ۱۰۰صلوات براش میفرستم
1
1401/08/18
sadeghi ..
الهییی بگردمش عزیزم باشه گلمم یه تسبیح صلوات میفرستم براش
1
1401/08/18
saba 🍭
چند سالشه
1
1401/08/18
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
اللهم صل علی محمد و آل محمد انشالله که صحیح و سالم بر میگردن پیشتون انشالله ک با خبرای خوب برگردن خدا ب پاکیش رحم کنه
0
1401/08/18
سوال کننده
یکسالو چهارماه
0
1401/08/18
❤mahur❤ ❤mahak❤
انشالله چیزی نیست شیدا جان
زودی خوب میشه.خدا سلامتی بده
زودی خوب میشه.خدا سلامتی بده
0
1401/08/18
❤mahur❤ ❤mahak❤
بمیررررم
0
1401/08/18
سوال کننده
ممنونم از لطفت عزیزم انشاالله کووولوت صحیح و سلامت باشه
0
1401/08/18
سوال کننده
انشاالله آزاده😭😭😭😔
0
1401/08/18
سوال کننده
خدانکنه بیچاره آبجیم چ حالی داره😭😔😭😔
0
1401/08/18
zeynab ...❤️
شیدا عزیزم🥺
توکلتون به خدا باشه🤲
ایشالا که چیزی نیس،صحیح و سالم برمیگردن🤲
توکلتون به خدا باشه🤲
ایشالا که چیزی نیس،صحیح و سالم برمیگردن🤲
0
1401/08/18
نسترن ..
ان شالله ک چیزیش نیس شیدا جان و خدای نکرده زبونم لال اگرم باشه زود متوجه شده و با مصرف دارو دوماهه خوب خوب میشه اصلا نگران نباش
0
1401/08/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
شیدا ایشالا ک همه چیش خوبه عزیزم🥺
0
1401/08/18
سودابه محمدی
مرسی دوست گلم باز از سلامتیش بهمون خبربده
0
1401/08/18
سوال کننده
انشاالله ممنونم از دلداریت زینب جون
0
1401/08/18
سوال کننده
نسترن داره هی بیشتر میشه داروهم میخوره ک اب شده بچه مال داروهه
0
1401/08/18
سوال کننده
😭😔انشاالله رقیهههه براش دعاکن
0
1401/08/18
سوال کننده
چشم حتما دعاکنید خبرخوبی فردا بشویم هممون
0
1401/08/18
kok_mi
عزیزدلممم بگردم ان شاالله همه چیش ب خوبی پیش بره و مشکلی نداشته باشه 🤲🏻❤️🩹🫂
0
1401/08/18
نسترن ..
یعنی چی داره بیشتر میشه؟؟؟دارو تشنج خورده بدترشده؟؟؟اگ دارو تشنج خورده بدتر شده پ مشکل تشنج نیس چن باید تشنجش تموم بشه با مصرف تشنج
0
1401/08/18
نسترن ..
قرص
1
1401/08/18
zeynab ...❤️
فداتم شیدا جونم🌹
0
1401/08/18
zeynab ...❤️
سلام عزیزم
ایشالا گل پسرت هیچیش نیس خیلی خیلی ناراحت گل پسرت شدم ماشالا مثل ماه هس
بخدا باورت میشه سردردی شدم 😭🥺
ایشالا خدا دلتو شاد کنه🤲
ایشالا گل پسرت هیچیش نیس خیلی خیلی ناراحت گل پسرت شدم ماشالا مثل ماه هس
بخدا باورت میشه سردردی شدم 😭🥺
ایشالا خدا دلتو شاد کنه🤲
0
1401/08/18
Arsham z
انشاالله خداشفاش بده گلم ومشکلی نداشته باشه
13
1401/08/18
پروانه کاظمیان
سلام دوستان عزیز به نیت این نی نی قشنگمون هرکدام سه باربگیدیاعلی اصغر حسین
خدایاتوروقسم میدم به دل شکسته خانم رباب دل این مادر مهربون وفرداشادکن الهی که باخبر خوش برگردن الهی آمین 🙏
خدایاتوروقسم میدم به دل شکسته خانم رباب دل این مادر مهربون وفرداشادکن الهی که باخبر خوش برگردن الهی آمین 🙏
0
1401/08/18
kok_mi
سلام عزیزدلم مرسی از لطفت خانومی❤️🩹🫂
قربونت بشم از بس ک مهربونی خب 💋
فدای تو
قربونت بشم از بس ک مهربونی خب 💋
فدای تو
1
1401/08/18
الی 😍T_K
سلام شیدا جان
ان شاء الله به حق امام رضا
سالم و سلامت باشه و بخیر بگذره عزیزم
ان شاء الله به حق امام رضا
سالم و سلامت باشه و بخیر بگذره عزیزم
1
1401/08/18
zeynab ...❤️
قربونت عزیزم 🌹
نشی که❤️
💎💎💎💎
نشی که❤️
💎💎💎💎
1
1401/08/18
نیلوفر دُری
ایشالله بخیری میگذره عزیزم 😥
0
1401/08/18
سوال کننده
اره اصلا روش جواب نمیده
0
1401/08/18
نسترن ..
پ ان شالله ک گل پسرمون سالمو سلامته و هیچیشنیست مامانش بحق قران ک فردا خوش خبر بیاد
0
1401/08/18
سوال کننده
انشاالله کوثر جان همچنین گل پسرخودت
0
1401/08/18
سوال کننده
یاعلی اصغر😭😔😔😔ممنونم از لطفت الهی امین خدانگاهی ب مظلومیت ابجیم و این بچه کنه
0
1401/08/18
سوال کننده
فدات عزیزم
0
1401/08/18
سوال کننده
انشاالله دل تودلم نیس ک فرا بره نوبت ام ار ای
0
1401/08/18
نسترن ..
براش ی نذر بکن تو دلت و حتیب مامانش هم نگو ب هیچکی بین خودتو خدا
2
1401/08/18
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
انشالله که مشکلی نیس و به زودی زود خوب بشه بحق ابروی امام زمان
چقد بغضم گرفت بمیرم برای حال مادرش
انشالله خوش خبر بیای عزیزم😔
چقد بغضم گرفت بمیرم برای حال مادرش
انشالله خوش خبر بیای عزیزم😔
0
1401/08/18
سوال کننده
باشه😔😭خیلی دلم پره این بچه اینقدر ماه و ساکته نسترن دل ادم اتیش میگیره
0
1401/08/18
سوال کننده
😭😔انشاالله با توکل ب خدا با دعای خیرتون
0
1401/08/18
نسترن ..
میدونم چی میگی من حال مادرشو میفهمم م الان چ حالیه ان شالله خدا دلشو شاد کنه الهی م هرکز شاهد مریضی بچه ها نباشیم همه بچه ها درپناه خدا سالمو سلامت باشن
0
1401/08/18
سوال کننده
انشاالله همچنین پسر خودت تو میفهمی درک میکنی نسترن براش دعا کن،حال علیسام چطوره؟؟
0
1401/08/18
نسترن ..
حتما ک دعا میکنم میدونم تودل اون مادر چ اشوبیه ..سامی دوباره انفولانزا گرفته حالو روزمون اصلا خوب نیست
1
1401/08/18
سوال کننده
خیلی سخته خدا هیچ پدر مادری رو با بچش امتحان نکنه طفلیا خیلیم تو چشم هستن😒😭😔انشاالله زود خوب بشه ب امید خدا
1
1401/08/18
❤mahur❤ ❤mahak❤
شیدا چی شد رفتنتهران اجیت اینا
1
1401/08/19
سوال کننده
اره صبح رسیده بودن مستقیم رفته بودن ام ار ای انجام داده ب هوش اومده اما جوابش کفته شانزدهم،فقط سی دی بهش دادن😒میگفت ولی ترسیده خیلی گریه کرده
0
1401/08/19
سوال کننده
دیگه میمونه اونجا خونه عموم تا شانزدهم ک جوابش بیاد همونجا نشون دکتر بده انشاالله که سالم باشه
0
1401/08/19
نسترن ..
ان شالله سالم سالمه
0
1401/08/19
yasi
یعنی یه ماه دیگه جواب میدن چه دیر
0
1401/08/19
سوال کننده
انشاالله
0
1401/08/19
سوال کننده
اره😒😔چقدر استرسه تااون موقع،سی دی دادن ولی عکس خالی هس گفتن جواب میاد رو گوشیتون
0
1401/08/19
نسترن ..
اره جوابش درمیاد خیلی دیر مگه با پارتی بازی بهت جواب زود بدن
0
1401/08/19
☆☆mahsa ☆☆
انشالله سالمه گل پسر
0
1401/08/19
پروانه کاظمیان
سلام عزیزم خوب هستید ببخشید میپرسم کجاام ارای انجام دادن
0
1401/08/19
سوال کننده
پارتی ک مانداریم اونجا،مجبورا باید صبرکنیم دیگه
0
1401/08/19
سوال کننده
انشاالله مهسا جان
0
1401/08/19
سوال کننده
سلام گلم بیمارستان نمیدونم فقط گفت طرف ولنجک هس،من بلدنیستم ک تهران،شمااشنا داری عزیزم؟؟
0
1401/08/19
پروانه کاظمیان
اسم بیمارستان وبگید اگه بتونم بله حتماً
0
1401/08/19
سوال کننده
الان میپرسم ازش ممنونم
0
1401/08/19
پروانه کاظمیان
اوکی
0
1401/08/19
سوال کننده
عزیزم میگه بیمارستان کوثر،بعدمیگه جوابش23میاد میگه اینقدر حالم بدبوده فک کردم 16هس
0
1401/08/19
پروانه کاظمیان
عزیزم من الان ببینم دوستان اگه آشناداشتن حتماً بهتون خبرمیدم
بیمارستان مفیدآشنادارم بیمارستان شریعتی ،باچندتابیمارستان
ان شاءالله که بتونم کاری انجام بدم
بیمارستان مفیدآشنادارم بیمارستان شریعتی ،باچندتابیمارستان
ان شاءالله که بتونم کاری انجام بدم
0
1401/08/20
سوال کننده
فدای مهربونیت عزیزدلم،بهم خبرشو بده حتما منتظر میمونم🌹🌹یه دنیا ممنونم،آخه آبجیم گفت چون بچه هس هر بیمارستانی انجام نمیداده آبجیمم ک تلفنی نوبت گرفته براهمین کفت بیمارستان کوثر بهم وقت دادم انشاالله که جوابش خوب باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هزینه بیمارستان سینا و موسی بن جعفر مشهد
- به نظر تون چقدر درسته؟؟؟؟تعیین جنسیت
- هزینه سزارین بیمارستان قدس و سینااراک
- حدیث جان الان بارداری و یه پسر شش ساله داری میشه بیای
- سلام دکتر جان و دوستان،دکتر فریده نجات جراح متخصص مغز و اعصاب کودکان هست،درتهران
- پرستو مامان پارمیس میشه بیای کارت دارم
- نسیم میرزایی هستیییی؟؟؟کسی هم بتونه جواب آزمایش ژنتیک بخونه؟؟؟یا از اطرافیانش بل
- دوستان مشهدی لطفاً بیاین
- وام فرزند در اصفهان چه بانکی بهتره و راحتتر است؟




