نگران نباش شیاف رو استفاده کن حتما هماتوم داری و کار سنگین. پله و نزدیکی نداشته باش ان شاءالله شنبه میری سونو همه چی خوبه
نمیدونم خسته شدم دیگه فقط استرس داره این دوران بارداری
تازه اولشی عزیزم
روحیت روحفظ کن
با دکترت مشورت کن و سونو برو ببین مشکل از چی هست
آخه میگن شیاف استفاده کنی قطع میشه
درد ندارم ولی هر بار میرم دستشویی زیاده
من از پنج هفته لکه بینیم شروع شده یه روز قطع میشه دوباره میاد
تو سونوی پنج هفتگی چیزی نگفتن
سلام نازنینم به روی ماهتون
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌹🌹
سلام وقت بخیر. لکه بینی شما برطرف شد؟ به امید خدا همه چی روبراه بود؟
میشه بگید. منم ۵هفته و سه روزمه و ترشح قهوه ای دارم و با گذاشتن دو شیاف در روز بازم در روز چندباری ترشح دارم.