سلام دکتر اوما شبتون بخیر امروز از صبح شدید حالتتهوع داشتم وهر چی میخوردم برمیگردوندم در حدی که آب سبز از معدم خارج میشد رفتم دکتر سرم و آمپول ضد حالت تهوع دادن و قرص دمیترون که بهتر شدم عصر فشارم روی ۱۰ بود الان فشارم بین ۸ و ۹ هستش و دست و پام یخه چیکار کنم برای بچم ضرر نداره
0
1401/08/15
shadi F
اگه دیابت بارداری نداری ی ذره نبات سفسد با آب جوش بخور شاید سردیت کرده
0
1401/08/15
me ..
فشار پایین رونمیدونم ضرر داره یا نداره ولی منم بارداریمهمش با تهوع و بالااوردن بود انقدی ک عضلات شکمم درد میگرفتن اونموقه فکمیکردم فشاری ک میاد ب شکمم ممکنه ضرر داشته باشه ولی خب خداروشکر اینطور نبود ..ان شاالله شمام بسلامتی بگذرونید
0
1401/08/15
سوال کننده
نه قند ندارم به قدری رعایت کردم و قندیجات نخوردم که حس میکنم به خاطر افت قند اینطوری شدم
1
1401/08/15
سوال کننده
ممنون عزیزم ایشالا
0
1401/08/15
زهرا رمضانی
انشالله بهتر بشی گلم ببخش من قندم یه چند شماره ای بالاست شما چجوری رعایت کردی؟ استرسش منو کشت🤦♀️
0
1401/08/15
سوال کننده
من اصلا قند نمیخورم شیرینی و بستنی و هر چیزی که قند داشته باشه لب نمیزنم اینقدر نخوردم که افت قند گرفتم
0
1401/08/15
shadi F
خوب ی ذره بخور نبات و اب جوش شاید بهتر بشی
0
1401/08/15
shadi F
من چون هنوز تهوع شدید دارم نبات آرامم میکنه
0
1401/08/15
سوال کننده
باشه عزیزم میخورم حتما ممنون که گفتی
0
1401/08/15
Zahra Nasiri
سردردهم داری؟؟؟
0
1401/08/15
سوال کننده
نه اصلا فقط بعدداز ظهر یه کم سرگیجه داشتم که سرم زدم خوب شدم
0
1401/08/15
Zahra Nasiri
من چون هیچی نمیتونستم بخورم هم سردردداشتم هم حالت تهوع و استفراغ هم معده درد رفتم دکتر۱۶هفته بودم قرص تری فلوپرازین ۲میلی گرم دادبهم خوردم خوب شدم خیلی قرص خوبی بودحالااول ب دکترت بگوبعدبرات داروتجویزکنه من ک انقدرحالم بدبودو سردرد و حالت تهوع داشتم داروی تهوع بهم اثرنمیکرددکترم فرستادمتخصص مغزو اعصاب واسه سردردم
0
1401/08/15
Zahra Nasiri
زنجبیل هم واسه تهوع خیلی خوبه
0
1401/08/15
shadi F
خواهش میکنم عزیزم
0
1401/08/15
سوال کننده
به دکترم پیام دادم هنوز جواب نداده
0
1401/08/15
سوال کننده
آخه من فقط ۳ ماه اول تهوع داشتم دیگه نداشتم تا امروز که افتضاح بودم
0
1401/08/15
Zahra Nasiri
انشالاخوب بشی شایدبوی چیزی اذیتت کرده یا ی غذایی اذیتت کرده
0
1401/08/15
سوال کننده
دکتر هم همینو گفت ولی نمیدونم به خاطر چی این جوری شدم
0
1401/08/15
Zahra Nasiri
بعضی وقتا ادم ی غذایی رومیخوره بعدا بدش میادشایداونجوری شدی یاشایدبوی یچیزی اومده بدت اومده خوب میشی
0
1401/08/15
★ 🎀 marziyeh 🎀 ★ 🤱
منم فشارم رو ۸ و ۹ همیشه خیلی بره بالا میشه ۱۰ مشکلی نداره
0
1401/08/15
shadi F
من هفته ۲۹ هنوزم خیلی وقتها بالا میارم و فشارم میاد پایین
0
1401/08/15
سمیه 💙
عزیزم منم تاآخربارداری فشارم۸و۹بود، سعی کن زیادمایعات بخوری واینکه ازالان به بعدشکمت بزرگترمیشه زیادسرپانایست فشارخونت بشدت افت میکنه چون شکم فشارمیاره به پاهاوخون توی پاهاجمع میشه،نگران نباش طبیعیه ولی مایعات فراموش نشه
0
1401/08/15
سمیه 💙
صبح خرماوگردوبخور،من صبحهاخیلی سرگیجه میگرفتم لقمه خرماوگردوبانون سرحالم میکرد
0
1401/08/15
پزشک اوما
سلام مامان گل
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
الان حالتان چطور است ؟
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
الان حالتان چطور است ؟
0
1401/08/15
سوال کننده
سلام خانم دکتر خداروشکر حالم خوب شد فقط کمی معدم سنگینه
0
1401/08/15
پزشک اوما
خداروشکر عزیزم ، از حجم وعده ها کم کنید و به جای آن تعداد وعده ها را. بیشتر کنید تا معده سنگین نماند و. میتوانید فاموتیدین برای بهبود این حالت بخورید 🌹🌹
1
1401/08/15
سوال کننده
سپاس فراوان
0
1401/08/16
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزم 💜
0
1401/08/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



527

