سلام دکتر عزیز من هشتم آبان آزمایش قند دادم ناشتایی ۱۰۷ بود امروز با دستگاه تست خانگی قند ناشتا ۸۷ودو ساعت بعد صبحانه ۱۰۱ بود امروز شش هفته و چهار روزمه خاستم ببینم تست خانگی درسته یا نه؟
البته چند روزه رژیم گرفتم و یه سوال دیگم دارم دکترم واسه شنبه هفته دیگه یعنی بیستو یکم آبان واسم سونو نوشته سری قبل رفتم فقط ساک دیده شد همونروز برم واسه سونو جنین دیده میشه قلبش تشکیل شده شنبه میشه هفت هفته و چهار روزمه
پرسش (1401/08/14):
آزمایش قند خون در بارداری
452
31
1401/08/14
سوال کننده
0
1401/08/14
marjan❤️ .
رژیم نمیخاد بگیری فقط تحت نظر متخصص تغذیه باش و سعی کن مصرف قند ساده مثل برنج و شکر و ماکارونی و.... خیلی کم کنی
و به جاش موقع ضعفت کربوهیدرات پیچیده در حد کم بخور مثل بادام و پرتغال و....
و به جاش موقع ضعفت کربوهیدرات پیچیده در حد کم بخور مثل بادام و پرتغال و....
0
1401/08/14
marjan❤️ .
من امروز 6هفته و 4روز بودم دتر سونو گفت قلبش تازه.تشکیل شده
0
1401/08/14
marjan❤️ .
هفت هفته و چهار روز به احتمال زیاد تشکیل شده
0
1401/08/14
marjan❤️ .
تو پروفایلت زده 9هفته
0
1401/08/14
سوال کننده
آره نمیدونم درست نزده
0
1401/08/14
سوال کننده
آخرین پریودم سیزده شهریور بود
0
1401/08/14
سوال کننده
ولی رفتم سونو نوشته بود پنج هفته و دوروز
0
1401/08/14
سوال کننده
شما ساک بارداریتون تو هفته چندم مشخص بود
0
1401/08/14
marjan❤️ .
من امروز رفتم سونو قلب برای ساک نرفتم
0
1401/08/14
marjan❤️ .
فک کنم لقاحت دیر بوده
0
1401/08/14
سوال کننده
ساک زودتر تشکیل میشه تو هفته پنجم
0
1401/08/14
مامان علی jaberi
باید دستگاهتو با ازمایشگاه مقایسه کنی
موقع ازمایش دستگاهتو همراهت ببر تاببینی چقد اختلاف دارن با هم دیگه
موقع ازمایش دستگاهتو همراهت ببر تاببینی چقد اختلاف دارن با هم دیگه
0
1401/08/14
marjan❤️ .
میدونم دیگ نرفتم سونو زیاد برای نی نی خوب نیست
0
1401/08/14
سوال کننده
بازم لکه بینی دارم چیکار کنم
0
1401/08/14
سوال کننده
اعصابمو بهم ریخته
0
1401/08/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزجانم
از کالیبره بودن دستگاه خود باید مطمئن شوید، شما باید آزمایش را تکرار کنید قبل انجام آزمایش در آزمایشگاه ، سطح قند خون را در خانه با دستگاهتان کنترل کرده و یادداشت کنید، سپس وقتی جواب آزمایش در آزمایشگاه آماده شد با یادداشت خود مقایسه کنید تا ببینیم دستگاه تنظیم هست که بتوان به نتایج آن اعتماد کرد یا خیر.
در مورد سوال بعدی شما هم باید سونوگرافی انجام گردد تا ببینم چه نتیجه ای حاصل میشود 🌹🌹
از کالیبره بودن دستگاه خود باید مطمئن شوید، شما باید آزمایش را تکرار کنید قبل انجام آزمایش در آزمایشگاه ، سطح قند خون را در خانه با دستگاهتان کنترل کرده و یادداشت کنید، سپس وقتی جواب آزمایش در آزمایشگاه آماده شد با یادداشت خود مقایسه کنید تا ببینیم دستگاه تنظیم هست که بتوان به نتایج آن اعتماد کرد یا خیر.
در مورد سوال بعدی شما هم باید سونوگرافی انجام گردد تا ببینم چه نتیجه ای حاصل میشود 🌹🌹
0
1401/08/15
سوال کننده
خانوم دکتر با وجود مصرف شیاف پروژسترون روزی دو تا هنوزم میرم دستشویی لکه بینی دارم چیکار کنم شش هفته و پنج روزمه
0
1401/08/15
پزشک اوما
جان دلم شیاف نمیتواند به طور کامل لکه بینی را متوقف کند و همین که شرایط شما بدتر نشده بسیار عالی است صبوری کنید و منتظر نتیجه سونوگرافی باشید ❤️
0
1401/08/15
سوال کننده
آخه لکه بینیم از دیروز بیشتره
0
1401/08/15
سوال کننده
هر چی میرم دستشویی هس
0
1401/08/15
سوال کننده
فقط دل دردو کمردرد ندارم
0
1401/08/15
سوال کننده
ببخشید یا با ادرار میاد یا آخرش
0
1401/08/15
سوال کننده
سقط میشه یعنی خانم دکتر من توآلت فرنگی استفاده نمیکنم چون فعلا ندارم نیاز هس تهیه کنم واسه لکه بینی
0
1401/08/15
پزشک اوما
عزیزم اگر يبوست ندارید فعلا نیازی به سرویس بهداشتی فرنگی نیست، اگر لکه بینی در حال تبدیل شدن به خونریزی است سونوگرافی را زودتر انجام دهید
1
1401/08/15
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
1
1401/08/15
سوال کننده
🙏🙏🌹
0
1401/08/15
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم🌹❤️🌹
0
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




