سلام مامانا و خانمدکتر
خانم دکتر من دو ماه زایمانکردم ۴۰ روزگی یه خونریزی سه چهار روزه مثل پریودی داشتم بعد اونم هر ۷ روز پریود میشم ۳روز خونریزی دارم دقیقا اندازه پریود . علتش چیه چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



371
1401/08/13


