من بچم سه ماهو ۱۶ روزشه
منم تازه بردمش پیش دکترش
وزنش ۶کیلو قدش ۶۲ دور سرش ۴۱
فک نکنم خیلی کم باشه وزن و قد بچتون
عزیزم خیلی کم نیست ولی ی خورده کمه،رفلاکسش خوب شه و غذا خور شه احتمالا بهتر شن
عزیزم این چه فکریه معلومه ک مادر خوبی هستی وزنش هم کم نیست دکتر میگفت ماهی ۸۰۰ تا ۱ کیلو باید اضافه کنه که پسرت اضافه کرده بچه های رفلاکس هم کلا خوب وزن نمیگیرن رفلاکسش خوب بشه تپل میشه نگران نباش
دختره من ۲۷۰۰ به دنیا اومد ۲ ماهگی ۵۲۰چ بود ۴ ماهگی ۶۶۰۰
خیلی کمم نیس غذای کمکی شروع کن واسش
با دکتر مشورت کن کم کم کمکی شروع کن واسش هم واسه رفلاکسش هم واسه وزن ولی در کل وزنش خوبه
سلام دوستان عزیز ممنونم ک جواب دادید اما با اینکه شیر خشک میخوره خیلی کوچیکه همش استرس دارم نکنه چون شیر من نخورده رشد نکرده آخه من اصلا شیر نداشتم ک بخوره 😭😭😭

اینم نمودار وزنش هست
عزیزم مهم شیب نمودار رشدشه که رو به بالاست مطمئن باش ماههای بعد جبران میکنه
سلام به روی زیباتون مامان گل
جان دل طبق عکس نمودار رشدی دلبندتان خیلی خوب و عالی است روند صعودی دارد و در ماه های بعدی قطعا بهتر هم خواهد شد، چرا خودتان را سرزنش میکنید شما بهترین مادر برای دلبندتان هستید، زینک به دلبندتان داده شده؟
سلام خانم دکتر مهربون ممنونم از محبتتون ن بهش تا حالا زینک ندادم میتونم خودم بخرم بهش بدم
ممنونم از آرامشی ک بهم دادید خیلی دلنگران بودم 😘🌹
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️امیدوارم که همیشه قلبتان آرام باشد، جانم در حال حاضر چه قطره هایی به دلبندتان میدهید؟
ممنونم دکتر دوست داشتنی فقط قطره اد بهش میدم