سلام خسته نباشید پسر من دوماه و دوازده روزشه از دیروز شیرواب برمیگردونه یه بارم دیروز شکمش کارکرد هم زیاد بود هم ابکی دیگه تاالان کار نکرده اب دهنشم زیاد میاد
گفتن شربت گریپ میچر بده خوب میشه اما نشد چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



477
1401/08/07




