سلام خانم دکتر
و دوستان عزیز
من پارسال هم تخمدانم رو هم جنین ۵ ماهمو از دست دادم .به خاطر شوکی که بهم وارد شده الان پانیک دارم . روانپزشک هم رفتن تاثیری نداشت .
خانم دکتر اگه باردار بشم این حمله عصبی برای جنین مشکل پیش نمیاره ؟اصلا با این استرسی که من دارم، باردار میشم؟
پرسش (1401/07/23):
استرس شدید و اقدام به بارداری
710
40
1401/07/23
سوال کننده
0
1401/07/23
فرشته m
عزیزم من شرایط شما را داشتم پانیک را کنترل نکردی
0
1401/07/23
فرشته m
من پیش فوق تخصص مغز و اعصاب میرفتم دکتری هم بود که فقط بیمار ام اس را پذیرش میکرد
0
1401/07/23
سوال کننده
چرا مثل قبل نیستم بهتر شدم
قبلا میومدم سراغم به حدی میترسیدم از خونه میزدم بیرون
قبلا میومدم سراغم به حدی میترسیدم از خونه میزدم بیرون
0
1401/07/23
سوال کننده
شما خوب شدین ؟
0
1401/07/23
فرشته m
آره واسه منم همین بود
0
1401/07/23
فرشته m
خوب که چه عرض کنم بعصی وقتها به روش دیگه ای مییاد سراغم عصبانیت بیش از حد و کنترل نشده
0
1401/07/23
فرشته m
شما بچه داریر
0
1401/07/23
سوال کننده
خدارو شکر
با دارو خوب شدین یا خودتون کنترلش کردین؟
با دارو خوب شدین یا خودتون کنترلش کردین؟
0
1401/07/23
سوال کننده
نه متاسفانه
0
1401/07/23
فرشته m
با دارو و خوندن ذکر اون زمان فقط تسبیح دستم بود برای کنترل ذهنم خیلی درمانده شده بودم 😭
0
1401/07/23
فرشته m
من بعد شش ماه دوباره باردار شدم ولی دهنم سرویس شد خودتو بساز وگرنه با بچه الان من واقعا از همه لحاط کم آوردم
0
1401/07/23
سوال کننده
برا من وقتی میاد سراِغم حس میکنم دارم میمیرم تپش قلب میگیرم و دست وپام عرق میکنه
0
1401/07/23
سوال کننده
من حس میکنم بچه بیارم خوب میشم
0
1401/07/23
سوال کننده
فقط میترسم رو بچه تاثیر بذاره
0
1401/07/23
فرشته m
رو بچه هیچ اثری نداره فقط داری قرص اعصاب استفاده میکنی
0
1401/07/23
فرشته m
هنوزم درگیری مگه
0
1401/07/23
سوال کننده
نه دارو نخوردم دکتر گفت چون تو اقدامی بهتره نخوری
0
1401/07/23
فرشته m
خیلی بهتر میشی ولی بهت بگم از الان خودتو یساز چون واسه من نوعش فرق کرد دچار آشفتگی ذهنی شدم نمیدونم چطور بهت بگم
0
1401/07/23
فرشته m
نخور دکترت راست گفت ولی یه دوره باید استفاده میکردی تا آرون بگیری
0
1401/07/23
سوال کننده
آره ولی کمتر شده وقتی استرس دارم اینجوری میشم
0
1401/07/23
فرشته m
باید مشاوره بری کتاب بخون ورزش کن موسیقی گوش کن فیلم خنده دار ببین مسافرت برو گردش طبیعت گردی دوچرخه سواری هرچی حالتو خوب میکنه میدونم چی کشیدی منم شش ماهه از دست دادم
0
1401/07/23
سوال کننده
یعنی وحشت زدگی نبود برا شما فقط عصبانی میشدی
0
1401/07/23
فرشته m
پانیک عصبی همون وحشت زدگی بود اون بعد لز به دنیا اومدن بچه رفته ولی چون خسته گی بارداری پشت سرهم داشتم و مراقبت از نوزاد و از دست دادن شلامتیم خیلی بعدش افسرده شدم خیلی دچار آشفتگی دهن شدم
0
1401/07/23
سوال کننده
ببخشید دلیل سقط چی بود؟
0
1401/07/23
فرشته m
دیگه سقط نمیگن شش ماه را زایمان زودرس بود
0
1401/07/23
فرشته m
دلیل از کلر افتادن قلب جنین بود
0
1401/07/23
سوال کننده
بارداری دومتون رو آمپول زدین؟
0
1401/07/23
فرشته m
نه طبیعی بعد از شش ماه باردارشدم
0
1401/07/23
سوال کننده
ببخشید زیاد سوال میپرسما آخه استرس اینکه باردار بشم خدا نکرده دوباره ازدستش بدم رو هم دارم
0
1401/07/23
فرشته m
شما دلیلش چی بود اگه ناراحتت نمیکنه نگو
0
1401/07/23
سوال کننده
منظورم اینه که مشکل انعقادی داشتین؟
1
1401/07/23
فرشته m
این اتفاق نمیافته مطمئن باش بلاخره ماهم خدایی داریم توکل کن بهش منم از شدت استرس خودمو بیچاره کردم تا آخر نه ماه
0
1401/07/23
سوال کننده
تو جواب پاتولوژی گفتن قسمتی از جفت از رحم جدا شده بود
0
1401/07/23
شادی جان
من تجربه بارداری ندارم و نمیدونم پانیک بعدش چجوریه، ولی بعد از مهاجرت حمله های پانیک داشتم و گاها توی خواب میگرفتم و با ناله و گریه بیدار میشدم و میدویدم واگر همسرم نمیبود شاید چندین بار از پنجره خودم رو توی حالت نیمه بیداری از پنجره پرت میکردم، دو سال طول کشید ولی بهتر شدم به مروز زمان بدون دارو و قرص، نمیدونم ربطی به مشکل شما داشت یا نه ولی این تجربه من بود.
0
1401/07/23
شادی جان
باید اول به خودت زمان بدی که بدنت و روحت قدرت لازم رو به دست بیاره بعدا اقدام کن
0
1401/07/23
سوال کننده
برا من فقط این استرسش اذیت میکنه همش نگران سلامتی خودم هستم یه جام درد میکنه فکرم میکنم مشکل قلبی دادم رفتم نوار قلب و اکو ازم گرفت مشکلی نداشتم ولی بازم فکر میکنم مشکل قلبی دارم
0
1401/07/23
فرشته m
باید یه مدت قرصبخوری اقدامو بنداز عقب
1
1401/07/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
بابت تجربه تلخی که داشته اید متاسفم و امیدوارم به زودی شادی در انتظارتان باشد 💓
عزیزم بهترین راهکار این است که تحت نظر روانکاو باشید و تا زمانی که به یک ثبات نسبی نرسیدید باردار نشوید چون تحت تاثیر نوسانات هورمونی ممکن است کنترل ابن شرایط برایتان سخت تر شود، نگران نباشید باردار قطعا خواهید شد فقط باید تلاش کنیم این مسیر برایتان اذیت کننده نباشد ❤️
بابت تجربه تلخی که داشته اید متاسفم و امیدوارم به زودی شادی در انتظارتان باشد 💓
عزیزم بهترین راهکار این است که تحت نظر روانکاو باشید و تا زمانی که به یک ثبات نسبی نرسیدید باردار نشوید چون تحت تاثیر نوسانات هورمونی ممکن است کنترل ابن شرایط برایتان سخت تر شود، نگران نباشید باردار قطعا خواهید شد فقط باید تلاش کنیم این مسیر برایتان اذیت کننده نباشد ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت تاخیر یک هفته ای در اقدام بارداری چیست?
- سلام دوستان ، کسی هست که پریودش کلا دو روز باشه؟
- زعفران خوردن دراقدام ودلدرد
- داشتن استرس و اضطراب بعد زایمان
- استرس غربالگری مرحله اول
- سلام خانما شبتون بخیر😘
- چگونه میتوان آدم ریلکسی شد
- استرس و ترس در بارداری.... 😟
- زدن تبخال دهانی بارداری
- بچه ها من تپش قلبم خیلی بالاست مثلا ۱۳۶ اینا چیکارکنم کم بشه




