سلام. امروز سونوگرافی رفتم ولی بنظرم اشتباه نوشته.دکترم نتونست سیستم ثبت کنه دارو رو نتونستم بگیرم نمیدونم چی نوشته دارو. تماس گرفتن هم باهاش سخته
پرسش (1401/07/17):
سلام وقتتون بخیر.میشه سونوگرافی امروز منو تفسیرکنید متوجه بشم ممنون میشم
587
56
1401/07/17
سوال کننده
0
1401/07/17
سوال کننده

1
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
گلم خوبه
فقط ی میوم داری
هماتوم هم داری
فقط ی میوم داری
هماتوم هم داری
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
اگ لکه بینی داشتی و اینا نگران نباش دیگ بخاطر این هماتومته
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
استراحت مطلق باید باشی ۲ هفته
0
1401/07/17
سوال کننده
لکه بینی ندارم
0
1401/07/17
سوال کننده
میوم رو چیکارکنم؟ فولیکول چی میگه این وسط؟
1
1401/07/17
مامان محمد حسین
هماتوم و فقط شیاف بزار و استراحت کن
0
1401/07/17
سوال کننده
مرسی
1
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
نزدیکی نکن پله نرو خم و راس نشو
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
هیچی فولیکول خودش جذب میشه
0
1401/07/17
سوال کننده
مرسی گلم
0
1401/07/17
سوال کننده
میوم چی؟
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
میوم هم همون ی چیزی مثل کیست
0
1401/07/17
سوال کننده
مرسی عزیزم.نگران بودم
1
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
تا ان تی جذب میشه نگران نباش خوبه
سیروکست هم خوبه ولی استراحت مطلق باش داره میاد پایین
سیروکست هم خوبه ولی استراحت مطلق باش داره میاد پایین
1
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
نه هیچی نیس
0
1401/07/17
سوال کننده
چی داره میاد پایین؟
0
1401/07/17
سوال کننده
مرخصی چطور بگیرم؟ متخصص گفت فعلا نیازی به استعلاجی نداری فقط کارای شخصی خودتو انجام بده
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
سیروکس
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
میگفتی آشغال طول سیروکس من هنوز هفته ۸ هسم ۳۳ هستش سن بارداری بره بالا تر میاد پایین باید رحمت رو دوخت بزنن و سرکلاژ بشی
اگ استراحت نکنی
اگ استراحت نکنی
0
1401/07/17
سوال کننده
چطور بکشم بالا؟ چیکارکنم پایین نیاد؟
1
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
استراحت کن فقط
دراز بکش پاهاتو بده بالا
شیاف پروژسترون بخر روزی ۱ عدد از واژن بزار
دراز بکش پاهاتو بده بالا
شیاف پروژسترون بخر روزی ۱ عدد از واژن بزار
0
1401/07/17
سوال کننده
واویلا. پس این دکتر بیشعور چرا گفت فعلا نرماله؟
2
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
اصلا نزدیکی نکن
پله اصلا بالا پایین نکن
پتو نتکون
فقط استراحت تشک بنداز انگار زایمان کردی
پله اصلا بالا پایین نکن
پتو نتکون
فقط استراحت تشک بنداز انگار زایمان کردی
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
آخه ۳۳ کی واس هفته ۸ نرماله؟؟؟
۳۳ واس هفته ۲۳ ۲۴ خوبه اونم باز خوب نیس
۳۳ واس هفته ۲۳ ۲۴ خوبه اونم باز خوب نیس
0
1401/07/17
سوال کننده
مرسی از راهنماییت عزیزم
0
1401/07/17
سوال کننده
دکتر سونو هم گفت نرماله که😖
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
میگن نرماله ب اونا چ ربطی داره اخه بفکر مریض نیستن ک
تو فقط استراحت کن بخاطر بچت
تو فقط استراحت کن بخاطر بچت
0
1401/07/17
سوال کننده
آره خب منطقیه. حتماً مرسی که کمکم کردی عزیزم🙏🙏🙏😍😍😍😘😘😘
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
فداتم
0
1401/07/17
سوال کننده
خدا حفظت کنه گلم زودتر بارداربشی🙏💜😘
0
1401/07/17
hana ۱۳۸۰
انشالا محتاج دعاتم😘
0
1401/07/17
missis sh
طول سرویکست کمه
0
1401/07/17
missis sh
احتمالا استراحت مطلق باشی
1
1401/07/17
missis sh
ینی کم نیست،ولی هرچه سن بارداری بالا میره پایین تر میاد و مشکل ساز میشه از الان رعایت کن
1
1401/07/17
فاطیما 76
نه اصلماینطور نیست
من ۱۸ هفته انومالی سونو شکمی گفت ۳۰ سیروکست رفتم دکتر گفت زیر ۲۰یا ۲۵ دوخته میشه فقط باید احتیاطکرد
من ۱۸ هفته انومالی سونو شکمی گفت ۳۰ سیروکست رفتم دکتر گفت زیر ۲۰یا ۲۵ دوخته میشه فقط باید احتیاطکرد
1
1401/07/17
فاطیما 76
بستگی داره سونو واژینال داده یا شکمی
1
1401/07/17
مامانی مامان
فولیکول خیلی خوبه😅ی نزدیکی داشته باشین احتمال دوقلوهای ناهمسان دارین😍😍
0
1401/07/17
masomeh ♥️
فقط اون فولیکول🤩
0
1401/07/17
masomeh ♥️
جالبه برام یعنی اگه نزدیکی باشه امکانش هست اینم بشه بچه؟
0
1401/07/18
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
میتوانید عکس نسخه را ارسال کنید تا ببینم
میتوانید عکس نسخه را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/07/18
سوال کننده
نسخه دستی نوشته بود گفتن خودشون ثبت میکنن شمابرو داروخانه. من چندبار رفتم و گفتن ثبت نشده بعدشم مطبش تعطیل شد تا فردا
0
1401/07/18
سوال کننده
واقعاً؟
0
1401/07/18
پزشک اوما
عزیزم زودتر داروها را تهیه کنید زیرا هماتوم در طی بارداری اگر مدیریت نشود می تواند مشکل ساز باشد. البته باتوجه به ابعاد هماتوم و همچین با توجه به اینکه در سونوگرافی تشخیص داده شده و شما هم مادر آگاه و پیگیری هستید مشکلی رخ نخواهد داد نگران نباشید. فقط استراحت مطلق داشته باشید به هیچ عنوان رابطه جنسی برقرار نکرده و خود شما به هیچ شکل به ارگاسم نرسید. همچنین از تحریک و دستکاری سینه ها اجتناب کرده، دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید و تلاش کنید با رعایت الگوی صحیح تغذیه دچار یبوست نشوید همچنین تلاش کنید تا از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و اگر احیانا در داروهای تجویزی شیاف پروژسترون نبود، شما شیاف پروژسترون را با دوز 400 تهیه کرده و شبی یک عدد به صورت مقعدی استفاده کنید. فولیکول دیده شده اهمیتی نداشته و خود به خود برطرف خواهد شد، میوم نیز اهمیتی ندارد و فقط روند تغییرات آن باید در سونوگرافی ها چک شود 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




