اونجا که از ده نفر نه نفرش ماشین سنگین و کامیون دارن
شوهرم چغندر کاشته
شهر خودمون کامیون کمه
سالای قبل از شهرکرد میومدن یا از فرخ شهر خیلی خوب بود
الان کامیون میخوایم 😥😥😥
سلام بزن تو دیوار اینجا اکثرا کامیون دارن
گلم از چهار محال به کجا؟؟؟
حتما اونطرف رانندها اعتصاب کردن گیر نمیاد
نه ماشین کمه...حجم کار زیاده ماشین کمه