Ooma
پرسش (1401/07/15):

از چهارمحال کسی هست کامیون داشته باشه؟

سلام خانما
کسی هست که همسرش یا کسی از خونوادش کامیون داشته باشه

چطور عزیزم
اونجا که از ده نفر نه نفرش ماشین سنگین و کامیون دارن
چرا عزیزم
کامیون میخوای چیکار
شوهرم چغندر کاشته
شهر خودمون کامیون کمه
سالای قبل از شهرکرد میومدن یا از فرخ شهر خیلی خوب بود
الان کامیون میخوایم 😥😥😥
سلام بزن تو دیوار اینجا اکثرا کامیون دارن
یا ب باربریا بگید
گلم از چهار محال به کجا؟؟؟
از لرستان به چهارمحال😂
کرایه ۱۰ تو چقد میشه
تن
هر تن ۴۰۰ هزار تومن
حتما اونطرف رانندها اعتصاب کردن گیر نمیاد
نه ماشین کمه...حجم کار زیاده ماشین کمه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه