بچها من اول مهر اقدام کردم بعداز چند سال اولین بار جلوگیری نکردیم و بعد از اون دو بار دیگه هم اقدام کردیم
که دقیقا یک هفته به زمان پریودیم بود
و الان روز 3 پریودیمه
ولی من پریود نشدم
دوتا بی بی چک زدم
اولیش مدل خارجی بود یه هاله خییییلی ضعیف انداخت روز اول موعدم زدم
امروز صبح هم زدم
ولی اصلا نمیفهمم الان باردارم یا نه نیستم
پرسش (1401/07/13):
بیبی چک منو لطفا ببینید
1262
47
1401/07/13
سوال کننده
0
1401/07/13
سوال کننده
و این که اوما گفته بود 1 هفته به پریود احتمال بارداری وجود نداره
0
1401/07/13
سوال کننده

0
1401/07/13
kok_mi
تبخیره عزیزدلم
0
1401/07/13
سوال کننده
یعنی چی عزیزم
0
1401/07/13
maman m
چ جالبع بیبی چکت اسمش چیع
0
1401/07/13
سوال کننده
بخدا ندیدم اصلا
0
1401/07/13
maman m
اگ صورتیه ممکنه هاله باشع ، ولی اگ اون خط خاکستری یا سیاهه خط تبخیره
0
1401/07/13
سوال کننده
خط تبخیر یعنی چی
0
1401/07/13
maman m
خطی ک چن ساعت بعد خشک شدن نوار بیبی چک، توقسمت تی میوفته
0
1401/07/13
سوال کننده
نه بعداز چن ساعت نیوفداد
0
1401/07/13
سوال کننده
اونt2برای چیه
0
1401/07/13
maman m
نمیدونم والا بیبی چکت خیلی باکلاسه خخ
0
1401/07/13
maman m
ی بیبی چک دیگ بزن اگ داری فردا صبح انشالله پررنگ شه
0
1401/07/13
سحر تارات
منفیه
0
1401/07/13
kok_mi
ینی بی بی خشک شده و بعدا اون خط افتاده
خیلی دیر اقدام کردی ک گلم
با استفاده از کیت تخمک گذاری زمان تخمک گذاریت رو بدون و اقدام کن ان شاالله زود نتیجه بگیری
خیلی دیر اقدام کردی ک گلم
با استفاده از کیت تخمک گذاری زمان تخمک گذاریت رو بدون و اقدام کن ان شاالله زود نتیجه بگیری
0
1401/07/13
سوال کننده
یه دفعه شد اخه😁
0
1401/07/13
سوال کننده
خخخخ
0
1401/07/13
kok_mi
😂😂😂عیبی نداره
این ماه سر وقتش اقدام کن😍ان شاالله بیای خبر خوش بدی بهمون
این ماه سر وقتش اقدام کن😍ان شاالله بیای خبر خوش بدی بهمون
0
1401/07/13
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم تو اول مهر اقدام کردی ؟؟ پریودت دقیقا چه زمانی باید میشدی؟؟ سیکلت چند روزه هست
0
1401/07/13
❤️panah❤Rasta❤ 😍
چرا اوما برات زده ۱ بارداری؟؟
0
1401/07/13
سوال کننده
اره اول مهر
30 روزه
ولی پریود نشدم
30 روزه
ولی پریود نشدم
0
1401/07/13
سوال کننده
با اینکه پریودیم منظمه
0
1401/07/13
سوال کننده
خودم دسکاری کردم😂😂😂
0
1401/07/13
سوال کننده
من دوس دارم این بچم دختر بشه
چون دیگه بچه نمیارم
چون دیگه بچه نمیارم
0
1401/07/13
سوال کننده
یه دختر یه پسرم تامام
0
1401/07/13
kok_mi
ان شاالله عزیزم پس تحت نظر پزشک اقدام کن ❤️
0
1401/07/13
❤️panah❤Rasta❤ 😍
الان تو زمان تخمک گذاری اقدام نداشتی؟؟ ی هفته مونده به پریودت اقدام داشتی؟؟ اگه ابن زمان بود دیره، به امید خدا پریود شدی از بعد پاکی اقدام کن ی شب درمیون
0
1401/07/13
سوال کننده
اره
1
1401/07/13
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم تو اقدام اینطوری میشه انشالا داره بدنت آماده بارداری میشه
0
1401/07/13
سوال کننده
امروز روز 3 پریودیمه ولی پریود نشدم
0
1401/07/13
سوال کننده
اع پس امیدی نیست
0
1401/07/13
سوال کننده
سر پسرم نفهمیدم کی حامله ام اینطور چیزا بلد نبودم😂
0
1401/07/13
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نه عزیز ناامید نشو چند روز دیگه هم تست بزن اگه نشدی،شاید لقاحت دیر باشه،ی گل پسر هم داری خیلی خوبه که
0
1401/07/13
ماه 💙
سلام عزیزم من همین مارک بی بی چک رو زدم هاله داشت ولی باردار نبودم برای اطمینان مارک وندفو رو بزن ان شاالله بارداری
0
1401/07/13
مامان محمد حسین
منفیه عزیزم
0
1401/07/13
مامان محمد حسین
منکه هیچی ندیدم
ولی اگههههه باشه هم مطمئن باش خط تبخیر هس
ولی اگههههه باشه هم مطمئن باش خط تبخیر هس
0
1401/07/13
سوال کننده
T2 چیه
0
1401/07/13
سوال کننده
مرسی خوشگلم
0
1401/07/13
ماه 💙
نمیدونم والا
فقط میدونم مارک فارکس هستش
فقط میدونم مارک فارکس هستش
1
1401/07/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
مثبت نیس کاذبه
0
1401/07/13
سوال کننده
مرسی💋
1
1401/07/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
انشاالله ماه بعدی مثبته💙
0
1401/07/14
بانو آسو .
اینکه خرابه اصن
0
1401/07/14
سوال کننده
چرا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




