عزیزم با شامپو بدن های دونه دار یا اسکراپ پوست تو حموم ماساژ بده
آلوورا طبیعی عزیزم،یه روز درمیان قبل حمام ژلش رو بزن به بدنت و یه ربع بعد برو حمام به مرور خوب میشه،اگر هم عجله داری و پوستت حساس نیست آب سیب زمینی و با ۱ قاشق نشاسته معمولی و یکم پوره گوجه و چندقطره آب لیمو یه ربع بمونه عالیه،من اینو چندماه یکبار به صورت میزنم لایه برداره خوبیه
ماست نشاسته و اب سیب زمینی قاطی کن نشاسته بیشتر باشه ک حالت خمیری بده اماده کن برو تو حمام بعد پودر موبر زرنیخ دار عالیه بکش رو هرجایی تیره هست ۲ یا ۳ دقیقه صبر کن بعد بشورش زیاد نزار بمونه چون پوستت خشک میشه بعدم ک شستی همونجا تو حمام ترکیب ماست رو بزن ب همونجاهایی ک پودر موبر کشیدی بزار باشه تا خشک بسه نسبتا حداقل یک ربع بعد بشور و اومدی بیرون یه لوسیون بزن سریع سفید میشه
شامپو بدن دونه دار و اسکراب بخاطر لایه برداری قوی پوست رو حساس و خشک میکنه مخصوصا اگر حساسم باشه پوست
دستت درد نکنه حتما امتحان میکنم
از مغازه ها باید تهیه کنم پودر موبر زرنیخ؟