سلام خانوما من همیشه هفته ای دو تا سه بار فشارم میفته مثلا میشه ۷ به ۵ اینقد حالم بد میشه ک سرم شدیدا گیج میره چشماهم سیاهی ک یهو هرجا هستم باید بشینم وگرنه میفتم خیلی وضعیتم بد میشه دکار ازمایش واسم نوشت گفت خوبه نمیدونم چرا اینجوری میشم یهو
مثلا شام میخورم نیم ساعت بعدش یهو فشارم میفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



644
1401/07/08




