سلام عزیزم
هر ازمایشگاهی بری بهت پودر گلوگز میدن بخوری بعد از پودر هم دو بار هر یک ساعت ازمایش خون میدی
ب جز اون ازمایش ادرار و ویتامین دی و تیروئید هم داری
آزمایشگاه معمولی هم میشه رفت
سلام عزیزم من پیج اینستا دکتر رضایی دارم میخوام ببینم ایشون دکتر خوبین؟راضی هستید شما
ازمایشگاه خاصی نیس همه انجام میدن .
۸ تا ۱۲ ساعت ناشتایی میخواد
سلام من از اول بارداریم پیش ایشون میرم قبل از اینکه وارد اتاق خودش بشیم اول میریم پیش ماما که اون وزن و فشار خون ... و آزمایشهارو مینویسه بعد اتاق خودش که میریم دارو هارو مینویسه.
کار خاص دیگه ای نمیکنه که بگم خوبه یا بد چند لحضه بیشتر پیشش نیستم چون بیماری خاصی ندارم که بگم تشخیصش خوبه یا بد از تو اینستا بهش دسترسی دارم برای سوال هام و خودش منشی و ماما رفتار خوبی دارن. آقا تو اتاق راه میده خوبه چون همسر من دوست داره که بیاد و مثل تمام دکتر های دیگه سونوگرافی های خودش رو معرفی میکنه کار دیگران قبول نداره
خانوما هزینش چقدر میشه این آزمایش
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در اغلب آزمایشگاه ها این تست انجام میشود و بله همان آزمایشی است کهدر آن به شما محلول گلوکز داده میشد. بین 8 تا 12 ساعت ناشتا باشید 🌹