سلام خانم دکتر و دوستای گلم
من آزمایشم رو تکرار کردم😍
درسته عددش کمه ولی دقیقا دوبرابر شده😥
یعنی بارداری سالمی دارم؟😭😭
دعام کنید دخترا❤
پرسش (1401/07/02):
تکرار آزمایش تیتر بتا
1364
144
1401/07/02
سوال کننده
6
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
fatemeh s
زهرا جان بیبی نزدی؟
0
1401/07/02
سوال کننده
نه نزدم
0
1401/07/02
fatemeh s
امروز روز چند انتقالته
0
1401/07/02
سوال کننده
اگه خود روز انتقالم در نظر بگیریم ۱۳ ولی بدون اون ۱۲
0
1401/07/02
fatemeh s
اها پس زود رفتی ازمایش برا همون عددش کمه تازه داره بتات بالا میره
0
1401/07/02
سوال کننده
روز ۱۰ لک دیدم که دکنر احتمال داد لانه گزینی بشه ولی چون آز اولم منفی شد من گذاشته بودمش به حساب پریودی.
0
1401/07/02
Elnaz .
ان شاالله که خیره عزیزم
11
1401/07/02
Elnaz .
امیدوارم سال بعد کوچولوتو سبزپوش امام حسین کنی😍
0
1401/07/02
❤️panah❤Rasta❤ 😍
زهرا جان انشالا که باردار باشید و بتات هم روند طبیعی بره بالا
0
1401/07/02
سوال کننده
ان شالله ان شالله❤❤
0
1401/07/02
fatemeh s
اره بنظرم احتمال زیاد مثبت باشه هم لانه گزینی دیر بوده هم زود رفتی ازمایش عددش کم شده توکلت به خدا باشه انشالله بهترینارو قسمتت کنه
1
1401/07/02
پریسا 🌻
مبارکه دوستم 🙂
آن شاءالله بارداری و زایمان راحتی در پیش داشته باشی و سالم بغل بگیری😻
آن شاءالله بارداری و زایمان راحتی در پیش داشته باشی و سالم بغل بگیری😻
0
1401/07/02
الناز مامان نيکان❤
سلام عزیزم ایشالا به سلامتی گلم نگران نباش
0
1401/07/02
. ❤
مبارکه عزیزم ان شالله بسلامتی بغل بگیریش🤲😍🙏🏼
0
1401/07/02
Bahar ❤
مبارکه عزیزم انشالله بسلامتی دنیا بیاد . واسه منم دعاکن
1
1401/07/02
. ❤
منم بتارو امروز تکرار کردم شوهرمو عرستادم بره برای جوابش برام دعا کنید
0
1401/07/02
Bahar ❤
انشالله مثبته
1
1401/07/02
. ❤
ممنون عزیزم ان شالله
2
1401/07/02
سوال کننده
ان شالله دخترا
دعا کنید سالم باشه
به خاطر کم بودن عددش نگرانم
دعا کنید سالم باشه
به خاطر کم بودن عددش نگرانم
0
1401/07/02
رضوان مامان علی آقا
مبارکت عزیز دلم خیلی هم عالی.دیدی گفت چون بالاتر از ۱بود مثبتی.چون براخودمم ۴بود گفتم منفیه پس ولی ۲روز بعد ۲برابر رفته بود
0
1401/07/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
توهم ivf بودی؟
توهم ivf بودی؟
1
1401/07/02
رضوان مامان علی آقا
من نه آیوای بودن
0
1401/07/02
sara jafari
زهرا جانم انشاالله که مثبته جواب دعاهاتو گرفتی عزیزم
0
1401/07/02
رضوان مامان علی آقا
از تو دقیق دوبرابر شده ماشالله
0
1401/07/02
سوال کننده
بازم تکرار کردی؟
1
1401/07/02
سوال کننده
سارا😭😭
0
1401/07/02
رضوان مامان علی آقا
اره
0
1401/07/02
رضوان مامان علی آقا
۳بار
0
1401/07/02
sara jafari
جان ناراحت نباش سال دیگه سقاشون میکنی
0
1401/07/02
سوال کننده
اهان
پس میمونم چهارشنبه تا بالاتر رفته باشه
پس میمونم چهارشنبه تا بالاتر رفته باشه
1
1401/07/02
سوال کننده
ان شالله 😥😥
خدایا خودت کمک کن
خدایا خودت کمک کن
0
1401/07/02
sara jafari
کمک میکنه استرس دور کن ازخودت
1
1401/07/02
سوال کننده
الان خیلی بهترم
تا جواب رو بگیرم تمام اعضا بدنم درحال انفجار بود
تا جواب رو بگیرم تمام اعضا بدنم درحال انفجار بود
0
1401/07/02
sara jafari
عزیزدلم خداباهاته
1
1401/07/02
سوال کننده
توکل به خودش 🙏🙏
0
1401/07/02
sara jafari
😘😍
2
1401/07/02
رقیه 💚
تنها خبری که میتونست حالمو خوب کنه
انگاری بتای خودم مثبت شده باشه🤗🤗🤗
الهی شکرت
انگاری بتای خودم مثبت شده باشه🤗🤗🤗
الهی شکرت
0
1401/07/02
غزل دلاور
وااای زهرا بالاتررفته کهههههههه مبارکهههه
0
1401/07/02
غزل دلاور
چندروزدیگه تکرارکن باززز
0
1401/07/02
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
ان شاالله ک بارداری 😍
0
1401/07/02
سوال کننده
مرسی مهربون😥😘
0
1401/07/02
سوال کننده
غزلللللل😭😭
0
1401/07/02
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
زهرا جان شما معلم بودین ؟
1
1401/07/02
سوال کننده
بله عزیزم
0
1401/07/02
غزل دلاور
جووووون دلم ایشالله تااخربه سلامتی سپری کنی گلممممم
0
1401/07/02
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
احتمال یکیش گرفته ک بتات پایینه
0
1401/07/02
غزل دلاور
خیلی مبارکت باشه گلمممم...استرس روازخودت دورکن تابالاتربرههه
0
1401/07/02
سوال کننده
غزل دعا کن سالم باشه🙏❤
0
1401/07/02
غزل دلاور
اره احتمالایکیهههه
0
1401/07/02
غزل دلاور
انشالله که سالمه امواج منفی روازخودت دورکنننن
1
1401/07/02
سوال کننده
آره😍
ولی تعدادش مهم نیست
ولی تعدادش مهم نیست
0
1401/07/02
غزل دلاور
اصلامهم نیست یکی باشه ولی سالممممم
0
1401/07/02
سوال کننده
تمام سعیم رو میکنم
0
1401/07/02
غزل دلاور
دکترت چی گفت نرفتی پیشش
0
1401/07/02
سوال کننده
اره واقعا
تا قبل انتقال میگفتم خدا دوتا باشه دوتا باشه
ولی الان فقط مهم سلامتیشه
تا قبل انتقال میگفتم خدا دوتا باشه دوتا باشه
ولی الان فقط مهم سلامتیشه
0
1401/07/02
غزل دلاور
زهراکناراسمت بارداری روبزننن کیف کنممم من
0
1401/07/02
سوال کننده
نه
گفت دیگه دوشنبه تکرار نکن
چهارشنبه تکرار کن بعد بیا مطب
گفت دیگه دوشنبه تکرار نکن
چهارشنبه تکرار کن بعد بیا مطب
0
1401/07/02
غزل دلاور
اره راست میگهههه زودبه زودنروآز استرس میگیریییی..
0
1401/07/02
سوال کننده
غزل میترسم نشه و بخوره تو ذوقم😥
0
1401/07/02
غزل دلاور
نههه برن مثل انگیزه استتت
0
1401/07/02
سوال کننده
باشه😍
0
1401/07/02
سوال کننده
زدم😁
0
1401/07/02
غزل دلاور
اخخخخخخ جوووون چه زیباستتتتت
0
1401/07/02
سوال کننده
قربونت بشم😍
3
1401/07/02
غزل دلاور
خیلی خشکله انشالله که همینجوری هفته هات بره بالاوبالاترررر تا۴۰هفته توقف نکنه
0
1401/07/02
سوال کننده
ان شالله ان شالله فداتشم😘
خدا به اندازه دل مهربونی که داری بهت بده🙏🙏
خدا به اندازه دل مهربونی که داری بهت بده🙏🙏
0
1401/07/02
فاطمـه
مبارکهههه😍😍😍❤️❤️❤️
0
1401/07/02
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
زهرا جان انشالله صحیحو سالم بغلش بگیری انشالله دوقلو باشه 😍😍😍😍😍
0
1401/07/02
سلین حسینی
😍😍 مبارکه عزیزم انشالله یه بارداری راحت و عالی داشته باشی😍😍
0
1401/07/02
🌈 مامان نلین🌈 ...
تبریک میگم زهرا جان ، خیلی برات خوشحالم انشالله که همه چی به خوبی پیش بره تا آخر 😍
1
1401/07/02
🌼 maryam 🌼
تبرییییییک
الهی بسلامتی برات بگذره 🤩😍❤️
الهی بسلامتی برات بگذره 🤩😍❤️
0
1401/07/02
سمیرا سمیر
الان تیتر بتا چنده
0
1401/07/02
🥰mrym🥰 .
مبارکه😍
1
1401/07/02
❤azita❤ rb
مبارکه کاش ی بی بی هم میزدی خوشحالمون میکردی😀😀
0
1401/07/02
سوال کننده
مرسی خوشگلا بابت تبریکاتون
دعا کنید برام😘🙏
دعا کنید برام😘🙏
0
1401/07/02
مامانِ لِنا 🧚♀️
خداروشکر،دیدی گفتم بالا میره🥰🥰
0
1401/07/02
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
بی بی نزدی زهرا
0
1401/07/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
توواقعا دست خودت نیس زهرا مبارکه آره داره میره بالا صبورباش دخترالهی ک ب سلامتی بغلشون میکنی
0
1401/07/02
مامان محمد حسین
بین پنج تا ۲۵ و مشکوک زده
ولی برا تو دو برابر شده 🤔🤔
الان ابن بتا رو به دکترت بگی فک کنم بگه مشکوکه و یه هفته بعد تکرارش کنی
ولی برا تو دو برابر شده 🤔🤔
الان ابن بتا رو به دکترت بگی فک کنم بگه مشکوکه و یه هفته بعد تکرارش کنی
0
1401/07/02
مامان محمد حسین
ولی چون عدد پایینه به احتمال زیاد بگن تکرارش کنی
0
1401/07/02
مامان محمد حسین
یه هفته بعد
1
1401/07/02
مامان محمد حسین
ایشاللههههههه که یه هفته بعد هم خوب میره بالا
0
1401/07/02
مامان محمد حسین
گفتمت لک لانه هس😌😌
1
1401/07/02
مامان محمد حسین

صاف دوبرابر شده😁😁
0
1401/07/02
الی ح
عزیزم خیلی خیلی مبارکه
مراقب خودت باش ❤️
مراقب خودت باش ❤️
0
1401/07/02
Atefe kiani
وایییی خدا چی میبینم خدایا شکرت زهرا جان مبارکه خیلی ذوق کردم
0
1401/07/02
Atefe kiani
stk: |~|2|~|small_7_col
0
1401/07/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون گل من
عزیزم روند افزایش بتا خوب است، زود آزمایش داده اید ، بنظر من فعلا صبوری کرده و ده روز دیگر برای آرامش خاطر خودتان بتا را تکرار کنید ، اگرچه شرایط در حال حاضر عالی است ❤️❤️
عزیزم روند افزایش بتا خوب است، زود آزمایش داده اید ، بنظر من فعلا صبوری کرده و ده روز دیگر برای آرامش خاطر خودتان بتا را تکرار کنید ، اگرچه شرایط در حال حاضر عالی است ❤️❤️
0
1401/07/03
سوال کننده
آره مهشید😍
0
1401/07/03
سوال کننده
دکتر گفت چهارشنبه تکرار کن
0
1401/07/03
سوال کننده
آره بی برو برگرد😂
0
1401/07/03
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
ی بیبچگ هم بزن
1
1401/07/03
سوال کننده
ممنون خانم دکتر😍😍
دستتون دردنکنه اون روز که نا امید بودم با حرفای شما آروم شدم⚘⚘
دستتون دردنکنه اون روز که نا امید بودم با حرفای شما آروم شدم⚘⚘
0
1401/07/03
سوال کننده
آخه الان بتا خیلی پایینه نشون نمیده که
یدونه بی بی چک دارم میزارم همون چهارشنبه بزنم
یدونه بی بی چک دارم میزارم همون چهارشنبه بزنم
0
1401/07/03
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
انشالله
بسلامتی عزیزم مبارک باشه
بسلامتی عزیزم مبارک باشه
0
1401/07/03
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
برا بی بی چک فعلا خیلی زوده .
0
1401/07/03
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
یه هفته دیگه بی بی نشون میده
0
1401/07/03
سوال کننده
مرسی فداتشم😘
0
1401/07/03
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من❤️😊❤️خداروشکر جانم و امیدوارم هرگز ناامیدی در قلبتان رخنه نکند گل من
0
1401/07/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/07/06
مامان آنیا خدایا شکرت
سلام
زهرا جون رفتی آزمایش
زهرا جون رفتی آزمایش
0
1401/07/06
مامان آنیا خدایا شکرت
انشاالله خوش خبر باش
0
1401/07/06
الینا .
سلام زهرا جان چی شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا راهنمایی کنید دوستان
- بچه ها راهنمایی کنین
- اونایکه دوقلو دارن تیتر بتا میشه ببنید
- آزمایش تیتر بتا؟
- سلام دکتر اوما سوالم اورژانسی هست زود جواب بدین دکتر غدد این هفته نیست موندم چیکار کنم احتمالا باردار هم هستم، 🙏🙏
- سلام دکتر اوما و دوستان اورژانسی هست دکتر جوابم بدین صبح میخوام تیتر بتا بدم 🙏🙏
- اینسونو رو برام تفسیر میکنید با تشکر😙😙
- میشه تیتر بتا رو بخونین
- عدد بتا به نظرتون خوبه ؟
- ازمایش خون کمک کنید لطفا




