سلام دکترجان
من نهم شهریور واکسن ۶ماهگی دخترمو که زدم ازون ب بعد صداش گرفته انگاری سرماخورده باشه
خیلی هم گریه نکرد فقط همون لحظه بود
بهش اب جوشیده ولرم و سوپ هم دادم ولی همینجور مونده صداش
چیکارکنم بهتر بشه؟😣
ممنون ازپاسخگوییتون🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



514
1401/06/23


