سلام عزیزم بچه منم اینطوره دکتر گفت مشکل نیست
چون بچه من رفلاکس داره شیر بالامیاره بعضی وقتا اینطوری میشه
سلام منم پسرم اگه یکم گریه کنه صداش میگیره
دخترمنم چندروز ه صداش گرفته
هیچعلایمی نداره بردم دکتر شربت پروویل داد همون بروفن ۱۲۰اما تغیرنکرده 😔
سلام به روی قشنگتون هستی جانم
دلبندتان جیغ نزده؟ ماده غذایی حساسیت زایی به او نداده اید؟
نه گریه هاش مثل همیشه بوده. چون دوماهشه جز شیر خشک ببلاک کامفورت چیز دیگه ندادم بهش. قطره دایمیتیکون و کولیکز میخوره ولی چند روزیه به توصیه دکتر قطره رو میریزم توی شیر بهش میدم. هر وعده ۵ قطره. تنها تغییرش همین بوده.
پسر منم رفلاکس پنهان داره. بالا نمیاره ولی میاد توی گلوش و قورت میده ولی چیز جدیدی نیست
پسر من گریه بیشتری نکرده از قبل. اولین باره صداش گرفته از دیروز هنوزم تغییری نکرده
عزیزم فعلا نگران نباشید و تلاش کنید تا شیردهی به صورت منظم انجام شود، همچنین تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید. اگر با گذشت زمان تا فردا شرایط بهتر نشد مراجعه کنید تا علت مشخص شود ❤️