سلام دکتر عزیز.من در دوره اقدام هستم.برای ریزش موهام امپول بیوتین و دکسپانتبن همزمان میزدم.الان ریزش موی شدید دارم میتونم مجدد تزریق کنم؟ مشکلی نداره؟ همیچنین قرص پرفکتیل برای مو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



248
1401/06/23


