Ooma
پرسش (1401/06/23):

تزریف بیوتین دکسپانتین در اقدام

سلام دکتر عزیز.من در دوره اقدام هستم.برای ریزش موهام امپول بیوتین و دکسپانتبن همزمان میزدم.الان ریزش موی شدید دارم میتونم مجدد تزریق کنم؟ مشکلی نداره؟ همیچنین قرص پرفکتیل برای مو

سلام به روی ماهتون عزیزم
چند روز تا موعدتان مانده است ؟
۸ روز
عزیزم بنابراین صبوری کنید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه