Ooma
پرسش (1401/06/21):

خونریزی واژینال هفته دوازدهم

سلام خانم دکتر خسته نباشین من هفته ۱۲ هستم و امشب به یکباره خونریزی کردم و سریع خودم رسوندم بیمارستان لکه بینی داشتم تا یکم راه رفتم دوباره در حد چند دقیقه خونریزی کردم گفتن ساک حاملگی تشکیل شده قلب جنین میزد خداروشکر اما گفتن اطراف ساک خونریزی مشاهده شده گفتن استراحت مطلق باشم و شیاف پروژسترون نوشتن تا موقعی که خونریزی دارم شب و صبح خونریزی قطع شد فقط شبها استفاده کنم میخاستم بپرسم چکار کنم ممکنه سقط شده باشه و ضرری نداره شیاف؟

اطراف ساک خون هست یعنی هماتوم دیگه😐
هماتوم همه دارن سفط نیست که
شیاف نزاری استراحت نکنی هماتوم اوکی نمیشه ک
هماتوم تنها با استراحت و شیاف رفع یا دفع میشه
اگه مقدارش زیادم باشه رعایت نشه خطرناک هست و موجب سقط میشه
تازه تو ۱۲ هفته گفتن ساک تشکیل شده؟؟
الان وقت ntساک تشکیل شده یعنی چی
احتمالاایشون اصلا هیچ سونوگرافی نرفته .
احتمالا جفتت پایین بوده، چون تو جفت پایین هم احتمال خونریزی ناگهانی هست باید استراحت کنی عزیزم
نه گلم دارم حرف دکتر میزنم از سلامت جنین ساک حاملگی تو سونو ۵ هفتگی گفتن تشکیل شده قلب جنین هم تو‌۸ هفتگی چک کردن تشکیل شده بود
نه گلم دارم حرف دکتر میزنم از سلامت جنین ساک حاملگی تو سونو ۵ هفتگی گفتن تشکیل شده قلب جنین هم تو‌۸ هفتگی چک کردن تشکیل شده بود
تو سونوهایی که رفتم مشخص نمیشده تاحالا جفت پایین این چیزا
گفته هرشب شیاف بزارم هرشب بزارم مشکلی پیش نمیاد؟
نه خوبه جای بچه رو سفت میکنه استفاده کن منم تا انومالی میذاشتم خصوصا وقتایی که فعالیت داشتم
انشاءالله توکل ب خدا گلم
من روزی سه تا میزارم😃
قبلا دوتا هم امپولشو میزدم🤣
هیچیمم نشده
عزیزم خدارو هزار مرتبه شکر من چون شدت خونریزی زیاد بود ترسیدم یکم انشاءالله که خیره برای همه مادرا و من و شما
نترس عزیزم خون عادیه مخصوصا وقتی هماتوم باشه.
فقط استراحت مطلق باش تا رفع یا دفع بشه
من هفته ۶ هماتوم داشتم..تا آن تی دراز کش بودم فقط برا سرویس بلند میشدم اونم فرنگی
حموم هم دو سه هفته یبار رفتم پنج دیقه ای نشستم رو صندلی اومدم بیرون
آن تی گفتن رفع شده
ایشاللههههههه که خیره و همه صحیح و سالم بچه هامونو بغل میگیریم😇🤲🙏
ببین من ان تی که رفتم گفت low lying هست دو هفته بعد گفت سونو قبلی اشتباه کرده previa هست
فرقشون چی هست عزیزم
خداروشکر گلم بلا از نی نی ت دور باشه
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
زنده باشید 🌸🌸
عزیزم اگر دفع شده بود در این سن جنین قابل تشخیص بود اصلا به دل استرس راه ندهید اما باتوجه به خونریزی من توصیه میکنم به استفاده از شیاف طبق تجویز ادامه دهید زیرا هیچ ضرری ندارد و حافظ بارداری است به علاوه استراحت رو به مطلق داشته باشید، از پله تا حد امکان بالا پایین نروید، سفر و پیاده روی طولانی برای شما ممنوع است و به علاوه نزدیکی و دخول و همچنین به ارگاسم رسیدن و تحریک سینه ها نیز برای شما ممنوع هستند. نکته مهم دیگری که با توجه به شرایط خود باید آن را رعایت کنید این است که با رعایت الگوی صحیح تغذیه مانع یبوست شده و حتماً از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کنید تا در هنگام دفع فشار به ناحیه لگنی وارد نشود 🌺
متشکرم مرسی
خواهش میکنم جانم❤️
stk: |~|11|~|107_col
خانم دکتر ببخشید مجددا سلام خونریزی من به اون شدت دیگه نیس و خون ب رنگ قهوه ای هرزگاهی کم هرزگاهی زیاد خطرناکه؟میتونه نشونه خونریزی جدید باشه یا همون خونهای قبلی دارن حارج میشن
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم بدلیل همان هماتوم است، شیاف را فعلا هر 12 ساعت ادامه دهید و استراحت رو به مطلق داشته باشید ❤️
خانم دکتر عزیز اینکه هرزگاهی لکه بینی بصپرت قهوه ای رنگی هست و بعضی وقتا خون قرمز رنگ اما در حجم کم طبیعیه یا حطرناکه؟
جان دل مجموعا لکه بینی علامت خطر است، برای همین مواردی که گفتم با جدیت رعایت شوند 🌹🌹
تشکر بله رعایت میکنم فقط میخاستم بدونم تغییر رنگ لکه نیاز داره اورژانسی مراجعه کنم بیمارستان یا نه
اگر شدت یافت یا قرمز شد بله جانم مراجعه کنید ❤️❤️
خیلی ممنونم از راهنماییتون
خواهش میکنم گل من 🌹
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه