سلام خانم دکتر خسته نباشین من هفته ۱۲ هستم و امشب به یکباره خونریزی کردم و سریع خودم رسوندم بیمارستان لکه بینی داشتم تا یکم راه رفتم دوباره در حد چند دقیقه خونریزی کردم گفتن ساک حاملگی تشکیل شده قلب جنین میزد خداروشکر اما گفتن اطراف ساک خونریزی مشاهده شده گفتن استراحت مطلق باشم و شیاف پروژسترون نوشتن تا موقعی که خونریزی دارم شب و صبح خونریزی قطع شد فقط شبها استفاده کنم میخاستم بپرسم چکار کنم ممکنه سقط شده باشه و ضرری نداره شیاف؟
3
1401/06/21
مامان محمد حسین
اطراف ساک خون هست یعنی هماتوم دیگه😐
3
1401/06/21
مامان محمد حسین
هماتوم همه دارن سفط نیست که
4
1401/06/21
مامان محمد حسین
شیاف نزاری استراحت نکنی هماتوم اوکی نمیشه ک
4
1401/06/21
مامان محمد حسین
هماتوم تنها با استراحت و شیاف رفع یا دفع میشه
اگه مقدارش زیادم باشه رعایت نشه خطرناک هست و موجب سقط میشه
اگه مقدارش زیادم باشه رعایت نشه خطرناک هست و موجب سقط میشه
1
1401/06/21
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
تازه تو ۱۲ هفته گفتن ساک تشکیل شده؟؟
الان وقت ntساک تشکیل شده یعنی چی
الان وقت ntساک تشکیل شده یعنی چی
1
1401/06/21
zeynab r
احتمالاایشون اصلا هیچ سونوگرافی نرفته .
0
1401/06/21
عسل م
احتمالا جفتت پایین بوده، چون تو جفت پایین هم احتمال خونریزی ناگهانی هست باید استراحت کنی عزیزم
0
1401/06/21
سوال کننده
نه گلم دارم حرف دکتر میزنم از سلامت جنین ساک حاملگی تو سونو ۵ هفتگی گفتن تشکیل شده قلب جنین هم تو۸ هفتگی چک کردن تشکیل شده بود
0
1401/06/21
سوال کننده
نه گلم دارم حرف دکتر میزنم از سلامت جنین ساک حاملگی تو سونو ۵ هفتگی گفتن تشکیل شده قلب جنین هم تو۸ هفتگی چک کردن تشکیل شده بود
0
1401/06/21
سوال کننده
تو سونوهایی که رفتم مشخص نمیشده تاحالا جفت پایین این چیزا
0
1401/06/21
سوال کننده
گفته هرشب شیاف بزارم هرشب بزارم مشکلی پیش نمیاد؟
0
1401/06/21
الهه♡
نه خوبه جای بچه رو سفت میکنه استفاده کن منم تا انومالی میذاشتم خصوصا وقتایی که فعالیت داشتم
0
1401/06/21
سوال کننده
انشاءالله توکل ب خدا گلم
0
1401/06/21
مامان محمد حسین
من روزی سه تا میزارم😃
قبلا دوتا هم امپولشو میزدم🤣
هیچیمم نشده
قبلا دوتا هم امپولشو میزدم🤣
هیچیمم نشده
0
1401/06/21
سوال کننده
عزیزم خدارو هزار مرتبه شکر من چون شدت خونریزی زیاد بود ترسیدم یکم انشاءالله که خیره برای همه مادرا و من و شما
0
1401/06/21
مامان محمد حسین
نترس عزیزم خون عادیه مخصوصا وقتی هماتوم باشه.
فقط استراحت مطلق باش تا رفع یا دفع بشه
من هفته ۶ هماتوم داشتم..تا آن تی دراز کش بودم فقط برا سرویس بلند میشدم اونم فرنگی
حموم هم دو سه هفته یبار رفتم پنج دیقه ای نشستم رو صندلی اومدم بیرون
آن تی گفتن رفع شده
فقط استراحت مطلق باش تا رفع یا دفع بشه
من هفته ۶ هماتوم داشتم..تا آن تی دراز کش بودم فقط برا سرویس بلند میشدم اونم فرنگی
حموم هم دو سه هفته یبار رفتم پنج دیقه ای نشستم رو صندلی اومدم بیرون
آن تی گفتن رفع شده
0
1401/06/21
مامان محمد حسین
ایشاللههههههه که خیره و همه صحیح و سالم بچه هامونو بغل میگیریم😇🤲🙏
0
1401/06/21
عسل م
ببین من ان تی که رفتم گفت low lying هست دو هفته بعد گفت سونو قبلی اشتباه کرده previa هست
0
1401/06/21
سوال کننده
فرقشون چی هست عزیزم
0
1401/06/21
سوال کننده
خداروشکر گلم بلا از نی نی ت دور باشه
0
1401/06/21
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
زنده باشید 🌸🌸
عزیزم اگر دفع شده بود در این سن جنین قابل تشخیص بود اصلا به دل استرس راه ندهید اما باتوجه به خونریزی من توصیه میکنم به استفاده از شیاف طبق تجویز ادامه دهید زیرا هیچ ضرری ندارد و حافظ بارداری است به علاوه استراحت رو به مطلق داشته باشید، از پله تا حد امکان بالا پایین نروید، سفر و پیاده روی طولانی برای شما ممنوع است و به علاوه نزدیکی و دخول و همچنین به ارگاسم رسیدن و تحریک سینه ها نیز برای شما ممنوع هستند. نکته مهم دیگری که با توجه به شرایط خود باید آن را رعایت کنید این است که با رعایت الگوی صحیح تغذیه مانع یبوست شده و حتماً از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کنید تا در هنگام دفع فشار به ناحیه لگنی وارد نشود 🌺
زنده باشید 🌸🌸
عزیزم اگر دفع شده بود در این سن جنین قابل تشخیص بود اصلا به دل استرس راه ندهید اما باتوجه به خونریزی من توصیه میکنم به استفاده از شیاف طبق تجویز ادامه دهید زیرا هیچ ضرری ندارد و حافظ بارداری است به علاوه استراحت رو به مطلق داشته باشید، از پله تا حد امکان بالا پایین نروید، سفر و پیاده روی طولانی برای شما ممنوع است و به علاوه نزدیکی و دخول و همچنین به ارگاسم رسیدن و تحریک سینه ها نیز برای شما ممنوع هستند. نکته مهم دیگری که با توجه به شرایط خود باید آن را رعایت کنید این است که با رعایت الگوی صحیح تغذیه مانع یبوست شده و حتماً از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کنید تا در هنگام دفع فشار به ناحیه لگنی وارد نشود 🌺
1
1401/06/21
سوال کننده
متشکرم مرسی
0
1401/06/21
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم❤️
0
1401/06/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/06/22
سوال کننده
خانم دکتر ببخشید مجددا سلام خونریزی من به اون شدت دیگه نیس و خون ب رنگ قهوه ای هرزگاهی کم هرزگاهی زیاد خطرناکه؟میتونه نشونه خونریزی جدید باشه یا همون خونهای قبلی دارن حارج میشن
0
1401/06/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم بدلیل همان هماتوم است، شیاف را فعلا هر 12 ساعت ادامه دهید و استراحت رو به مطلق داشته باشید ❤️
عزیزم بدلیل همان هماتوم است، شیاف را فعلا هر 12 ساعت ادامه دهید و استراحت رو به مطلق داشته باشید ❤️
0
1401/06/23
سوال کننده
خانم دکتر عزیز اینکه هرزگاهی لکه بینی بصپرت قهوه ای رنگی هست و بعضی وقتا خون قرمز رنگ اما در حجم کم طبیعیه یا حطرناکه؟
0
1401/06/23
پزشک اوما
جان دل مجموعا لکه بینی علامت خطر است، برای همین مواردی که گفتم با جدیت رعایت شوند 🌹🌹
0
1401/06/23
سوال کننده
تشکر بله رعایت میکنم فقط میخاستم بدونم تغییر رنگ لکه نیاز داره اورژانسی مراجعه کنم بیمارستان یا نه
0
1401/06/23
پزشک اوما
اگر شدت یافت یا قرمز شد بله جانم مراجعه کنید ❤️❤️
1
1401/06/23
سوال کننده
خیلی ممنونم از راهنماییتون
0
1401/06/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹
0
1401/06/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



953

