سلام
پریشب دخترمو بردیم حمام و بعد چن ساعت خابید
از ساعت یک ونیم تا ۷ خاب بود ک بیدار شد شیرشو خورد و باز خابید
و از همون پریشب ۳ ۴ ساعت میخابه هی بیدار میشه شیر میخوره باز میخابه
دیشب ساعت ۱۲ خیلی شدید بالا اورد ک بعد از استفراغش دو سه ساعتی بیدار بود و باز خابید
امروزم همینه فقط پامیشه شیر میخوره و میخابه
عادیه؟؟بچه های شماهم همینن یا ن؟؟
الان ۵۸ روزشه
امشب نوبت دکتر داره
پرسش (1401/06/20):
خواب زیاد نوزاد به مدت دو روز
570
47
1401/06/20
سوال کننده
7
1401/06/20
سوال کننده

0
1401/06/20
سوال کننده
اینم بگم قبلا انقدر نمیخابید اصلا هم ساعتای خابش کم بود همم تایم بیداریش بیشتر بود
0
1401/06/20
سوال کننده
دو سه روزم هس اب از دهنش میریزه
1
1401/06/20
آوا جون ...
بچه ی من دوماه اول همش خواب بود هر کی میدید میگفت این همش خوابه
1
1401/06/20
آوا جون ...
ولی الان خیلی کم شده خوابش
1
1401/06/20
Mahsa. M M
سلام عزیزم خدا برات نگهش داره
پسر منم ماه اول همین طوری بود همش خواب بود فقط پا میشد شیر میخورد بعد نزدیک 2 ماه ک شد درست شد
پسر منم ماه اول همین طوری بود همش خواب بود فقط پا میشد شیر میخورد بعد نزدیک 2 ماه ک شد درست شد
1
1401/06/20
آوا جون ...
فکر کنم عادیه الان من سه روز پشت سرهم ظهر با بچه میرفتم بیرون تو ماشین اصلا نمیخوابه بیدار میموند بعد که یه روز خونه موندم دو روز پشت هم خواب بود 😁
0
1401/06/20
Mahsa. M M
واسه بالا آوردنش هم بعد از شیر ک معده پر میشه ی چیزی بذار زیر سرش ک یکم سرش بیاد بالاتر
من این کارو میکردم خوب بود
من این کارو میکردم خوب بود
2
1401/06/20
آدم وحوا آدم وحوا
ماشاالله به دخترگلت🧿🧿
چندکیلوهه؟
چندکیلوهه؟
0
1401/06/20
fatemeh mohamadi
سلام عزیزم ۱ونیم تا۷ خیلی زیاده
خودت خواب که هست بهش شیربده دو یا نهایت ۳ساعت یه بار
خودت خواب که هست بهش شیربده دو یا نهایت ۳ساعت یه بار
0
1401/06/20
آریانا ایرانی
برو خدارو شکر کن بچه ات خوش خوابه احتمالا ارثیه
0
1401/06/20
Mahsa. M M
اره سینه رو بذار دهنش هر 3 ساعت
3
1401/06/20
فاطمه دواتخواه
بچه ها همینن. یروز میبینی همش خوابه یه روز همش بیداره نمیذاره بخوابی
0
1401/06/20
گلاب 🌎
تازه الان میفهمه کی بخابه کی بیدار باشه داره دستش میاد سمانه جان دو ماهش که تموم بشه بعد واکسن بازم دوره خوابش عوض میشه
2
1401/06/20
گلاب 🌎
ماشالا
یعنی عاشق اینم که همه میریم دنبال تخت فلان و گهواره فلان آخرشم یا رو تخت خودمون میخابونیم یا رو زمین
من که تو هر گوشه خونم ی تشک پهنه که همونجا بخوابم باهاش😂😂
یعنی عاشق اینم که همه میریم دنبال تخت فلان و گهواره فلان آخرشم یا رو تخت خودمون میخابونیم یا رو زمین
من که تو هر گوشه خونم ی تشک پهنه که همونجا بخوابم باهاش😂😂
0
1401/06/20
Faezeh salehi
پسر منم همش خوابه پا میشه شیر میخوره میخوابه فقط چند ساعت شبا بیداره
ی ساعتم از شش صب تا هفت صب نق نق میکنه بعدا کلا خوابه
ی ساعتم از شش صب تا هفت صب نق نق میکنه بعدا کلا خوابه
0
1401/06/21
سوال کننده
اولاش اینطوری نبود دوروزه خابش زیاد شده
0
1401/06/21
سوال کننده
باز من تا میزارمش تو ماشین میخابه
0
1401/06/21
سوال کننده
ن بابا اتفاقا بی نهایت قبلا اذیت میکرد شبا تا ۳ بیدار بود بعدشم هر دو سه ساعت بیدار میشد تا صبح روزاهم خابای کوتاه
0
1401/06/21
سوال کننده
اره کلا همیشه سرش بالاتره
0
1401/06/21
سوال کننده
اصلا تو خاب سینه نمیگیره اصلا ن سینه نه شیشه هیچی نمیگیزه
0
1401/06/21
سوال کننده
چهارشنبه باید واکسنشو بزنم🥴🥴🥴🥴
1
1401/06/21
سوال کننده
حالا خوبه تو تشک میندازی
من ی تخت خریدم ی گهواره ۵ تا هم تشک گرفیم انواع و اقساط مدلای تشکو داره بعد رو بالشت میخابونمش 😐
من ی تخت خریدم ی گهواره ۵ تا هم تشک گرفیم انواع و اقساط مدلای تشکو داره بعد رو بالشت میخابونمش 😐
0
1401/06/21
سوال کننده
ن این از همون اول خابش کم بود
0
1401/06/21
گلاب 🌎
😂😂😂 من که بالش خودش هم استفاده نکرد ذو بالش خودم میخابه
واسه همین من به هر کی میخاد سیسمونی بخره میگم جوگیر نشو تروخدا
واسه همین من به هر کی میخاد سیسمونی بخره میگم جوگیر نشو تروخدا
0
1401/06/21
گلاب 🌎
من خیلی اذیت شد تو واکسن دو ماهگی
حتما نیم ساعت قبل از واکسن بهش استا بده فقط هم ی ساعت اول کمپرس سرد بذار بعد گرم بذار و اگه تونستی قنداقش کن که پاشو تکون نده دردش بگیره
من این کارا رو نکردم واقعا عذاب کشید
حتما نیم ساعت قبل از واکسن بهش استا بده فقط هم ی ساعت اول کمپرس سرد بذار بعد گرم بذار و اگه تونستی قنداقش کن که پاشو تکون نده دردش بگیره
من این کارا رو نکردم واقعا عذاب کشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




