سلام وقتتون بخیر دوستان میگم من الان ۳۹هفته ام هیچ درد و علایمی ندارم میخوام بدونم درد زایمان یه دفعه ای میگیره یا نه از چند روز قبلش کم کم شروع میشه
0
1401/06/17
فاطمه ~
سلام بچه اولی؟
0
1401/06/17
فاطمه ~
ببین بستگی به بدن داره بعضیا زود زایمان میکنن ولی اکثرا چند ساعت درد میکشن درد شدید هم نه
منظورم تا دردا منظم بشن و تایمش کوتاه کوتاه شه چند ساعتی زمان میبره
منظورم تا دردا منظم بشن و تایمش کوتاه کوتاه شه چند ساعتی زمان میبره
0
1401/06/17
سوال کننده
اره بچه اوله
0
1401/06/17
سوال کننده
اها پس از چند روز قبل درد نمیگیره کلا نهایت یه روزه
1
1401/06/17
مامان ایلیا و اهورا
بنظرمن بستگی به بدن هرکسی داره ولی درد زایمان با هر دردی متفاوته مثلا ۴۵ثانیه درد داری ۵دقیقه درد نداری اینجور منظم تکرار میشه
0
1401/06/17
مامان ایلیا و اهورا
تا میتونی پروانه بزن و برعکس روی صندلی بشین تا لگنت آماده بشه
0
1401/06/17
مامان ایلیا و اهورا
من اینکاررو انجام دادم خداروشکر زایمانم راحت بود تا رسیدم بيمارستان فول شده بودم
0
1401/06/17
سوال کننده
ممنونم لطف کردین چشم منم انجام میدم سپاس
0
1401/06/17
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من قبلش ی دردای پریودی داشتم
ولی یروز نماز صبح درد اصلی یهو اومد سراغم بعد فاصلش کم شد
ولی یروز نماز صبح درد اصلی یهو اومد سراغم بعد فاصلش کم شد
0
1401/06/17
zeynab ...❤️
سلام عزیزم
زایمان نكردی هنؤز
زایمان نكردی هنؤز
0
1401/06/17
نازی خانم
منم درد پریود نامنظم دارم گاهی میگیره
0
1401/06/17
گلاب 🌎
آخ اخ من همین تاپیکو زدم تو همین هفته حسرت درد زایمان و پاره شدن کیسه آب موند دلم آخرش نامه بستری دادن رفتم بیمارستان ،
تا میتونی پیاده روی پله
ببین رابطه داشته باش بعد رابطه و قبل رابطه برو پیاده روی
تا میتونی پیاده روی پله
ببین رابطه داشته باش بعد رابطه و قبل رابطه برو پیاده روی
1
1401/06/17
سمیه 💙
سلام دوستان
آقاااااا منم بعدپیاده روی کلی درددارم،همین الانم روی توپ نشستم،دردام هیچ منظم نمیشن،ازطرفی استرس زایمانوهم دارم،همش میگم کاش امشب میرفتم معاینه میشدم
دعاکنیداین هفته دیگه زایمان کنیم خداییش خیلی روزای آخر سخت وپراسترس میگذره
آقاااااا منم بعدپیاده روی کلی درددارم،همین الانم روی توپ نشستم،دردام هیچ منظم نمیشن،ازطرفی استرس زایمانوهم دارم،همش میگم کاش امشب میرفتم معاینه میشدم
دعاکنیداین هفته دیگه زایمان کنیم خداییش خیلی روزای آخر سخت وپراسترس میگذره
0
1401/06/17
سوال کننده
ممنونم❤️
0
1401/06/17
سوال کننده
باشه ممنونم لطف کردین
0
1401/06/17
سمیه 💙
صبح دومرتبه هربار۵دقیقه پروانه واسکات زدم،۱۵دقیقه روی توپ،عصرنیم ساعت پیاده روی کردم،موقع پیاده روی حس میکنم شکمم سنگ میشه دردمیگیره نمیتونم بیشترراه برم
0
1401/06/17
سوال کننده
اره واقعا سخت میگذره ولی من اصلا استرس ندارم😊
0
1401/06/17
سمیه 💙
وای من همش گریه میکنم دختر😭
0
1401/06/17
سوال کننده
من فقط پیاده روی میکنم چند روزه😂😂
0
1401/06/17
سوال کننده
سمیه بچت چی بود راستی دختر یا پسر
1
1401/06/17
سمیه 💙
نمیدونم چه حسیه ذوقه یاترس،یبارخوشحالم یبارزارزارگریه میکنم،فکرکنم ازالان دارم افسرده میشم
0
1401/06/17
سوال کننده
من تاریخ زایمان طبق سونوی اول زده ۲۶٫۶
0
1401/06/17
سمیه 💙
پسره عزیزم
0
1401/06/17
سمیه 💙
خداکنه هممون طبیعی وراحت زایمان کنیم
0
1401/06/17
سوال کننده
خخخ من والا خیلی ذوق دارم ایشالا بچت به سلامتی به دنیا بیاد هیچ نترس
0
1401/06/17
سمیه 💙
سونوی قلب واسم زده۲۹شهریور،اما ان تی ۲۴م
0
1401/06/17
سوال کننده
من دختره . من خیلی شوق دارماصلا نمیگذره این ذوزا
0
1401/06/17
سمیه 💙
قربونت برم عزیزم همچنین خودت وبقیه بچه ها واقعا ازخدامیخوام بهمون صبروتحمل وآرامش بده
0
1401/06/17
سوال کننده
من توی ان تی چیزی نگفتن فقط سونوی تشکیل قلب گفتن
0
1401/06/17
سمیه 💙
موعد پریودیمم ۱۹م
0
1401/06/17
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم . ا منم موعد پریودم ۱۹بود
0
1401/06/17
سمیه 💙
جدی؟چه باحال ان شاءالله دوتامون همین یکی دوروزآینده بترکیم دیگه 😄
0
1401/06/17
سوال کننده
خدایی که بچه میده صبرو تحملشم میده مطمعن باش
0
1401/06/17
سمیه 💙
این تاپیکوروشن بذارآفرین
0
1401/06/17
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣 ایشالا
0
1401/06/17
سمیه 💙
نیت داشتم خودم همچین تاپیکی بزنم دیدی شما زدی 😄
0
1401/06/17
سوال کننده
چشم
0
1401/06/17
سمیه 💙
چشمت روشن گلم
0
1401/06/17
سوال کننده
فک کنم یه هفت هشت روز دیگه باهم دیگه ایشالا زایمان کنیم
0
1401/06/17
سمیه 💙
من همش دوهفتست که دارم پیاده روی میکنم اما ورزش میکنم،دردمیادسراغم ولی نامنظم
0
1401/06/17
سوال کننده
شوهره بیشتر از من شوق داره هی میگه کی میزایی
0
1401/06/17
سمیه 💙
ان شاءالله 🙏🙏🙏
0
1401/06/17
سوال کننده
به نظرم خیلی ام فشار نیار فقط نرمش کن
0
1401/06/17
سمیه 💙
عزیزم 😄
شوهرم امروزگفت میخوام شب جوری ببرمت پیاده روی ک همین امشب زایمان کنی،ولی تادیداذیت شدم دلش سوخت😄😄
شوهرم امروزگفت میخوام شب جوری ببرمت پیاده روی ک همین امشب زایمان کنی،ولی تادیداذیت شدم دلش سوخت😄😄
0
1401/06/17
سمیه 💙
نه من خیلی لاغرم بخوامم کمرم بیشتراز۳۰دقیقه نمیکشه واسه فعالیت بیشتر
0
1401/06/17
سوال کننده
😂😂🤣 نه دیگه اونیی که زایمان زودرس ندارن معمولا همون چهل هفته بن دنیا میان
0
1401/06/17
سمیه 💙
منم اتفاقادرمعرض زایمان زودرس بودم آب دورجنینم لب مرزه روبه افزایش بود اگه اون هفته هاتنبلی نمیکردم حالا ایمان کرده بودم
0
1401/06/17
سوال کننده
منم خیلی تنبلی میکردم همش خواب بودم توی بارداری فقط یه ده روزیه ورزش میکنم اونم پیاده روی .
0
1401/06/17
سمیه 💙
الان از دردکمر توپ گذاشتم پشتم
0
1401/06/17
سوال کننده
من هیچ دردی ندارم پ چرا
0
1401/06/17
سوال کننده
سونو وزن رفتی
0
1401/06/17
سمیه 💙
آره من که ازاول بخاطرلکه بینی خونه زندگیموول کردم ۳ماه خونه بابام بودم همش خواب اماویارم افتضاح بود
0
1401/06/17
سوال کننده
وای منم خیلی بو اذیتم میکرد سه ماه اول
0
1401/06/17
سمیه 💙
۳۷هفته آخرین سونورفتم
0
1401/06/17
سوال کننده
وزنش چقدر بود
0
1401/06/17
سمیه 💙
آخ آخ نگم از بدحالی اول بارداریم
0
1401/06/17
سمیه 💙
۲وخورده ای بودبه۳نرسیده بودالان ولی احتمالا۳کیلوشده
0
1401/06/17
سوال کننده
همه دون روزا گذشت اینام میگذره دوهفته دیگه داری بچه تر و خشک میکنی 😍
0
1401/06/17
سوال کننده
من ۳۸هفته رفتم گفت ۳۲۰۰
0
1401/06/17
سمیه 💙
وای خدا ان شاءالله ان شاءالله 🙏🙏🙏😭
0
1401/06/17
سمیه 💙
من دوست ندارم زیاد وزن بگیره که توزایمان اذیت نشم 😄
0
1401/06/17
سمیه 💙
آخه جثه من ریزه،خودم خیلی لاغرم
0
1401/06/17
سوال کننده
اره زایمان اذیتم میکنه من حتمن
0
1401/06/17
سمیه 💙
خواه ناخواه اذیت میشیم خواهر
0
1401/06/17
سوال کننده
با تجازه من برم ظرفامو بشورم
0
1401/06/17
سمیه 💙
بروعزیزم خوشحال شدم 😘
0
1401/06/17
سوال کننده
اره دیگه طبیعیه ایشالا به سلامتی بگذرونی این روزارو
0
1401/06/17
سمیه 💙
ممنون قربونت همچنین
0
1401/06/17
سوال کننده
منم همینطور ❤️ خدانگهدار
0
1401/06/17
سمیه 💙
بسلامت گلم
0
1401/06/17
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلامن بابا جا خوش کرده
0
1401/06/17
sami *
از من به تو نصیحت بیخیال باش اصلا روز شماری نکن کی میاد من ۹ ماه هی صدبار روزا رو شمردم بگذره هفته های آخر همه کارکردم دردام شروع بشه نشد فقط یه شب خودم و مامام بیخیال شدیم فقط یه شب فرداش زایمان کردم
0
1401/06/18
شراره 🤰
😐
0
1401/06/18
سمیه 💙
وای سماخودتم بخوای بیخیال شی بازم دردکه میگیره یهو استرس میگیری،یاهی یبارمادرت خواهرت آشنات زنگ میزنه چی شدزایمان نکردی همیناهول میکنن آدمو
0
1401/06/18
sami *
خب درد زایمان یه جوری هست که متوجه بشی درد زایمان ، جالبه من درد زایمان گرفتم به حساب این گذاشتم معاینه تحریکی شدم بخاطر اونه بازم حس نکردم شاید میخوام زایمان کنم صب به شوهرم گفتم بریم بیمارستان باور نمیکرد ولی بستری شدم خودمون باور کردیم نی نی داره میاد
0
1401/06/18
sami *
تورو خدا زایمان کردی نذار کسی توو بچه داری دخالت کنه و عصبی میشی شدید هرچی خودت صلاح میدونی انجام بده
0
1401/06/18
سمیه 💙
الهی😍عزیزم
0
1401/06/18
سمیه 💙
آره بابا همینجوریشم این روزا سگ اخلاق شدم😂
0
1401/06/18
سمیه 💙
بچه وقتی خودشوسفت میکنه حس میکنم دیواره های مقعدم سفت وقفل میشن مثل این میمونه که یکی داره ازداخل همه جامو میکشه
0
1401/06/18
sami *
خب دیگه مامانی دارم میام تازه اولشه سرش پایینه که به مقعدت فشار میاد
0
1401/06/18
سمیه 💙
دورت بگردم زودتربیا دیگه طاقت ندارم🤩😂😂😂
0
1401/06/18
سمیه 💙
بنظرت بااین وضع سفتی دردناک راحت میشه زورزدموقع زایمان؟
0
1401/06/18
sami *
بستگی به بدنت داره والا من کم آوردم با اینکه ورزش هم کرده بودم ماما شکممو فشار داد بچه اومد بیرون
0
1401/06/18
sami *
توو ۷ ۸ سانت بری بهت زور دستشویی میاد دیگه دست خودت نیست خودش زور میزنه بیاد تو هم باید همکاری کنی
0
1401/06/18
سمیه 💙
من ازاین میترسم فقط،چون بدنم ضعیفه لاغرم
0
1401/06/18
سمیه 💙
توچندسانت آمپول فشارومیزنن؟
0
1401/06/18
sami *
بستری بشی میزنن
0
1401/06/18
sami *
من ۱.۵ شده بودم آمپول فشار زدن ولی خیلی خیلی آروم وارد بدنم شد من ۹ بستری شدم ۱۲ دردام به وسیله سرم فشار شروع شد دیگه هی تند تند دهانه رحمم باز میشد
0
1401/06/18
سمیه 💙
آها،،بعدکیسه آبت خودبخودپاره شدیااوناپاره ش کردن؟
0
1401/06/18
شراره 🤰
عزیزم با امپول فشار دهانه رحم ات باز شد؟یا از قبل باز شده بود؟
0
1401/06/18
شراره 🤰
من هنوز معاینه نشدم که بدونم چقدر باز شده بنظرتون باز شده الان ؟
0
1401/06/18
شراره 🤰
فقط درد لگن و واژن دارم همین
0
1401/06/18
sami *
خودش توو ۸ سانت یهو ترکید
0
1401/06/18
sami *
اره عزیزم ۱.۵ شده بودم سرم زدن بهم باعث شد روند باز شدن سریع تر بشه
0
1401/06/18
sami *
تو چرا نمیری بیمارستان ؟؟ ۴۱ هفته ای به دکترت بگو بستریت کنه ، میری یکسره دکتر ان اس تی بدی ؟؟
0
1401/06/18
sami *
منم دردام شروع نمیشد اینقدر معاینه تحریکی شدم بلاخره دردام شروع شد فقط هم درد داشتم دهانه رحمم به زور سرم فشار باز شد
0
1401/06/18
سمیه 💙
منم هنوزمعاینه نشدم نمیدونم چرا میترسم
0
1401/06/18
سمیه 💙
اگه شجاع باشم فردامیرم
0
1401/06/18
شراره 🤰
اره چهارشنبه دکتر بودم گفت اگر تا شنبه دردت نگرفت بیا ویزیت شو بیمارستان فکر کنم همون روز بستریم کنن
0
1401/06/18
شراره 🤰
خوب پس خداروشکر همش میترسیدم نکنه برای من باز نشه
0
1401/06/18
شراره 🤰
من اصلا نمیترسم اما دکترم معاینه ام نمیکرد میگفت وقتی طبیعی هستی چرا معاینت کنم
0
1401/06/18
sami *
یعنی فردا میری بستری بشی ؟؟ 🥳🥳🥳
0
1401/06/18
شراره 🤰
بخدا نمیدونم میخوادچیکار کنه گفت بیا ویزیت شو درمانگاه بیمارستان
0
1401/06/18
sami *
برو بگو درد دارم دلم درد میکنه خیلی مراقب باش بچه ات دستشویی نکنه برو رو مخش بستری بشی
1
1401/06/19
شراره 🤰
چشم عزیزم صبح زود میرم
0
1401/06/26
سوال کننده
سلام سمیه به سلامتی زایمان کردی؟
0
1401/06/26
سوال کننده
من که هنوز هیچ دردی ندارم
0
1401/06/26
sami *
دیگه کم کم نوبت شماهاست
0
1401/06/26
sami *
تو چه کردی ؟
0
1401/06/27
سمیه 💙
سلام عزیزم خوبی
آره گلم سزارین شدم
آره گلم سزارین شدم
0
1401/06/27
سمیه 💙
هیچ درد نداری؟
0
1401/06/27
سوال کننده
خداروشکر خدانگهداره واستون . والا من هیچ دردی ندارم فعلا حرکاتشم خوبه
0
1401/06/27
sami *
کی باید بستری بشی ؟؟
0
1401/06/27
سوال کننده
گفتن چهارروز دیگه وقت داری فعلا هر روز باید ان اس تی بدم 😏
0
1401/06/27
سوال کننده
۴ کیلو شده هرچی دیر تر بیاد سخت میشه
0
1401/06/27
sami *
سز شو اشتباه منو نکن برو به دکترت بگو وزن بچه زیاده سز میشم
0
1401/06/27
سوال کننده
فردا بهش مبگم بینم چی میگه
0
1401/06/27
sami *
من پسرم کبود شده بود وزنش زیاد بود حتی شده پول به دکترت بدی بده ارزش داره
0
1401/06/31
سوال کننده
سلام بلاخره دیروز به دنیا اومد 😍
0
1401/06/31
sami *
عزیزم به سلامتی و دل خوش گذاشت گذاشت توو این شلوغی ها دنیا اومد خودت خوبی ؟؟
0
1401/06/31
سوال کننده
ممنون سلامت باشی شکر خوبم والا
0
1401/06/31
sami *
اذیت شدی ؟؟
0
1401/06/31
sami *
پس نوع بارداریت رو هم عوض کن
0
1401/06/31
سمیه 💙
مبااارکه معصوم جان ان شاءالله زیرسایتون بزرگ بشه
0
1401/06/31
سمیه 💙
طبیعی اومد؟
0
1401/06/31
سمیه 💙
بچه هامن دیروزرفتم بخیه شکممودکترم کشیدولی گفت عفونت داری ازداخل،منتهاچیزنگران کننده ای نیست پمادآلفا وموپیروسین وقرص سفیکسیم داد
0
1401/06/31
سمیه 💙
گفت چون خیلی لاغری وشکمت نسبت به لگنت بخاطروزن بچت سنگین بودطبیعیه که سفت بشه وعفونت کنه
0
1401/06/31
sami *
مگه جذبی نبود بخیه هات ؟؟
0
1401/06/31
سمیه 💙
نه لایه بیرونی کشیدنی بود
0
1401/06/31
سمیه 💙
سماگردن بچم دون دون شده چی بذارم خوب بشه،کالاندولاگذاشتم خوب میشه دوباره برمیگرده
0
1401/06/31
sami *
آب بزن یکسره زیر گردنشو بشور
0
1401/06/31
sami *
گرمشه خنکی زیاد بخور شیر میدی اونم خنک بشه بدنش
0
1401/06/31
sami *
لباس گرم تنش نکن
0
1401/06/31
سمیه 💙

0
1401/06/31
سمیه 💙
عرق کاسنی به گردنش بمالم خوبه؟خودمم بخورم؟
0
1401/06/31
سمیه 💙
آره یوقتایی خیلی لباس تنش میکنم
0
1401/06/31
سمیه 💙
شیره وخرمازیادمیخورم باروغن حیوانی
0
1401/06/31
sami *
نه دختر نکن خیلی گرمه
0
1401/06/31
sami *
زردی نداره ؟؟
0
1401/06/31
sami *
نه اینجوری نکن اذیت میشه نه خیلی گرمش کن نه سرد من پسرم و آستین حلقه ای تنش کردم
0
1401/06/31
sami *
پسر و خیلی لباس تنش نکن
0
1401/06/31
sami *
این پستونک رو هم بردار از زیر گلوش
0
1401/06/31
سمیه 💙
خب خون زیادازم رفت مجبورم خرمابخورم 😂
0
1401/06/31
سمیه 💙
آره داشت۹بودباقطره وعرق کاسنی رفت رو۷ الان نداره
0
1401/06/31
سمیه 💙
یقش بازه وقتی خواستم عکس بگیرم تکون خورد😄
0
1401/06/31
sami *
۱۱ روز گذشته اشکالی نداره قرص آهن بخور گناه داره بچه
0
1401/06/31
sami *
هندونه بخور خنکی بخور گردنشو هی آب بزن حتی میتونی ببرش حموم یه روز درمیون
0
1401/06/31
سمیه 💙
ازهمون روزاول دارم هماتنیک میخورم
0
1401/06/31
sami *
من پسرم خیلی گرماییه تا خود صبح صدبار روشو پیش میکنه
0
1401/06/31
سمیه 💙
پسرم خیلی شلیته ست نمی ایسته یه لحظه گردنشوبادستمال خیس تمیزکنم یکسره جیغ میکشه همشم میخوادسینم دهنش باشه
0
1401/06/31
سمیه 💙
بایدموقع پوشک عوض کردن ببینیش کبودمیکنه خودشو
0
1401/06/31
sami *
گشنه ش میشه دیگه پسر منم همین یکسره بهش شیر میدم ، شیرت خوبه ؟؟
0
1401/06/31
sami *
شیرش بده بعد عوض کن بذار سیر باشه
0
1401/06/31
سمیه 💙
بدنیست ولی کمکی هم میدم بهش کم میارم
0
1401/06/31
sami *
اره خوبه
0
1401/06/31
سمیه 💙
وای تاآروغ میزنه یاپی پی کنه تندی دهنشوبازمیکنه کلشومیچرخونه😂
0
1401/06/31
sami *
آخی طفلکی
0
1401/06/31
sami *
زیاد ماکارونی و کباب بخور ، شیر افزا بخور زیره دم کن بخور برای شیر خیلی خوبه چایی کمرنگ هم خوبه
0
1401/06/31
سمیه 💙
زودبزودگشنش میشه
0
1401/06/31
sami *
وقتی خواب عمیق میره شیر خشک بده با حجم زیاد
0
1401/06/31
sami *
کلا پسر بچه ها آقایون میبینی چقدر غذا میخورن باز گشنه ان
0
1401/06/31
سمیه 💙
آره جدیدا استفراغ هم میکنه بعدآروغ،البته واسه ماارثیه
0
1401/06/31
sami *
یکمی از این حالت در بیاد دستت میاد باید چیکار کنی
0
1401/06/31
سمیه 💙
آره خداروشکر برام جاافتادامایمقدارمسئله جاعملم اوکی بشه رودورمیفتم
0
1401/06/31
sami *
آناناس خیلی خوبه
0
1401/06/31
sami *
اگه انبه هم دوست داری بخور اینا عالین پر از ویتامین
0
1401/06/31
سمیه 💙
نفخ آورنیست برابچه؟
0
1401/06/31
sami *
نهایت اینه بهش قطره میدی روز بخور بعدش زیره یا چایی نبات بخور
0
1401/06/31
sami *
من همه چی میخورم
0
1401/06/31
sami *
اصلا رعایت نکردم
0
1401/06/31
سمیه 💙
خوب کردی ولی من خودمومحدودکردم
0
1401/06/31
sami *
نه بابا اذیت میشی ، خونه خودت رعایت کنی شاید جایی رفتی غذای نفاخ داشت نمیتونی نخوری
0
1401/06/31
سمیه 💙
آره راست میگی واقعا
0
1401/06/31
sami *
نه حالا کلی غذای نفاخ بخوری ، من دوسه بار اش خوردم ، یکسره بستنی میخورم ، نیمرو ، پیاز همه چی میخورم
0
1401/06/31
سمیه 💙
نه رعایت میکنم
0
1401/06/31
sami *
حالا الان نه ولی ۱ ماهه شد عادتش بده تو هرچی بخوری اذیت نشه ، خودت سختت میشه در آینده
0
1401/06/31
سمیه 💙
آره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استراحت مطلقیا یه سوال دارم توی این شرایط اگر دردم بگیره باید چی کار کنم؟
- زایمان طبیعی تو هفته ۴۰
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- درد زایمان چجوریه😭لطفا راهنمایی کنید
- درد سر شکم کمر و زیر شکم دارم
- فاصله بین دردهام کمه ولی منظم نیست از کجا بدونم کاذبه یا نه؟
- درد زایمان چجوری میشه
- خانوما و دکتر عزیز کمکم کنید
- کار سنگین در اواخر بارداری
- سلام همگی روزتون بخیر



845

